Hoezo? Ik vraag toch wat er bedoeld wordt. Waarom verbergen? Angst, ... eh. willen niet.... geen Utopia..... waarom Bijlmer... vragen, voordat ik commentaar lever.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach nog eentje................. hou eens op met dat zogenaamde correcte
En dan de 4 B`s benoemen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris moet met Hiske 's avonds de leuke momenten van de dag doorspreken.
Goed voor de mindset.
Suggestie van de febo-psycholoog?
Echt he? De leuke momenten van de dag bespreken en dat elke avond.quote:
Je mag er zijnquote:
mama NLP heeft een tip door gebeld naar de febo.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:19 schreef Jemoederniet het volgende:
Chris moet met Hiske 's avonds de leuke momenten van de dag doorspreken.
Goed voor de mindset.
Suggestie van de febo-psycholoog?
En de 3 R's.quote:
quote:
Met mate(n)quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:18 schreef Rhosyn het volgende:
Meditatie
"zie voor je dat je doel is gehaald. Voel het."
![]()
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk infantiel wijf inmiddels.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Cristel weer met der kippie. geestelijk nog een klein meisje
Heb geen enkel ideequote:Op vrijdag 30 november 2018 12:27 schreef lonneberga het volgende:
Loopt dat poesje,Keesje toch?,daar eigenlijk nog rond?
Ik geloof ook niet meer in dat k.u.t. sprookje. Gelukkig achtergrondinformatie gekregen in de afgelopen jaren. ik blijf leren.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:15 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Oh knecht sorry hoor, succes met je sprookje![]()
Ben dinsdag zwarte piet op werk git zwart. en mijn familie is donkerquote:Op vrijdag 30 november 2018 12:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet meer in dat k.u.t. sprookje. Gelukkig achtergrondinformatie gekregen. ik blijf leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |