7 gelijk aan X?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:00 schreef Kloonhommel het volgende:
![]()
Een Xr ga je niet krijgen voor dat bedrag, die is net uitgekomen. Een 8 of X heel misschien, wel 1 jaar oud en gejat en een aantal keren gevallen in de wcpot of zo.
Waarom zoek je geen iPhone 7? Die is nauwelijks minder dan 8/X. Er zit geen draadloos opladen erop en de cpu is tikkeltje minder snel.
Adviesprijs 659. Nieuw kan je ze misschien op marktplaats krijgen voor 500, maar daar deden verkopers paar maand geleden al moeilijk over.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:31 schreef bambino het volgende:
TS mag blij zijn als hij een 8 kan krijgen voor 400 euro (weet niet precies waar die dingen voor verkocht worden)
Er staat helemaal niet dat 7 gelijk is aan X. Herlees mijn post nog eens en dit keer goed, in feite schrijven jij en ik hetzelfde, hetzij anders geformuleerd.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:31 schreef bambino het volgende:
[..]
7 gelijk aan X?ja, in zoverre dat er een appeltje op staat.
Zelfs de 8 is niet vergelijkbaar met de X en zelfs de XR heeft nog zaken die niet beter zijn dan op de X. Denk aan het scherm, resolutie, camera, 3d touch, afmetingen+gewicht is beter bij de X.
TS mag blij zijn als hij een 8 kan krijgen voor 400 euro (weet niet precies waar die dingen voor verkocht worden) maar kans is groter met een 7(plus).
Over welke iPhone heb je het?quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:34 schreef Gunner het volgende:
[..]
Adviesprijs 659. Nieuw kan je ze misschien op marktplaats krijgen voor 500, maar daar deden verkopers paar maand geleden al moeilijk over.
De iPhone 8, de telefoon waar diegene het over heeft die ik citeer?quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:50 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Over welke iPhone heb je het?
In je citaat staat zowel 8 als 7 en 7+.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:51 schreef Gunner het volgende:
[..]
De iPhone 8, de telefoon waar diegene het over heeft die ik citeer?
Je schrijft nauwelijks minder. Maar de Xr is nauwelijks minder. De 7 is wel degelijk minder.quote:Op vrijdag 30 november 2018 11:43 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er staat helemaal niet dat 7 gelijk is aan X. Herlees mijn post nog eens en dit keer goed, in feite schrijven jij en ik hetzelfde, hetzij anders geformuleerd.
DIG / iPhone #305 Xr besteld. Xr bezels.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Je schrijft nauwelijks minder. Maar de Xr is nauwelijks minder. De 7 is wel degelijk minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |