Ik sta achter deze postquote:Op donderdag 29 november 2018 20:53 schreef wimderon het volgende:
Het zal best dat Johan de moeilijkheid van uit de kast komen onderschat. Zijn reactie op die brandbrief van die twee jongens een uitzending eerder, daar miszegde hij echter niets aan. Om hem nu als het toonbeeld van homofobie, of überhaupt als homofoob, neer te zetten slaat nergens op. (Sterker nog, ik heb het idee dat je als homo een hele goeie zou hebben aan iemand als Johan in je directe omgeving, maar dit terzijde.) Dat de beroepsdruktemakers zich lekker boos maken op mensen waarbij daar daadwerkelijk sprake van is.
quote:Op donderdag 29 november 2018 21:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Waar is de tijd gebleven dat je iets kon roepen en dat men je daarna 'gewoon' een klootzak vond, in plaats van je in principe een spreekverbod te willen opleggen.
Man man man.. En dat er dan zelfs een minister zich ermee gaat bemoeien. Ga je werk doen.
ff tweeten naar Genee of andere vrienden van de showquote:Op donderdag 29 november 2018 22:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kunnen we dit niet viral laten gaan?
Je hoeft van mij niet op eieren te lopen, een grap moet zeker kunnen, maar je kunt best rekening houden met het gevoel van je medemensen die soms in een lastige verwarrende situatie zitten waar ze zelf ook niet voor gekozen hebben. Derksen is totaal niet in de positie om te kunnen oordelen dat het niet zo moeilijk is om uit de kast te komen.quote:Op donderdag 29 november 2018 22:18 schreef DeOvenist het volgende:
Denken dat de halve wereld voor jou op eieren gaat lopen. Wie denken ze wel niet dat ze zijn. Stelletje snel gekwetste idioten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |