abonnement Unibet Coolblue
pi_183455013
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 11:53 schreef descon het volgende:

Waarom ben je zo gefocust op dat door betalen ? Wil je een betaalde vakantie ofzo ?

Nee is onderhandelingspunt. Kan je inruilen tegen wat anders.
pi_183455097
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:15 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Nee is onderhandelingspunt. Kan je inruilen tegen wat anders.
Onderhandelingspunt? Ik begrijp dat niet helemaal. Is een hele gekke eis mijn inziens.
Alius aliud dicit
pi_183455136
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:15 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Nee is onderhandelingspunt. Kan je inruilen tegen wat anders.
Niet in dit geval.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_183455142
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:21 schreef Mrmime het volgende:

[..]

Onderhandelingspunt? Ik begrijp dat niet helemaal. Is een hele gekke eis mijn inziens.
Het is nu geen onderhandelingspunt, want het is niet gangbaar in Nederland. Dat wilde ik weten, vandaar dit topic.
pi_183455176
Een concurrentiebeding moet wel redelijk zijn, zo staat het ook in de wet beschreven, het mag niet zo zijn dat jij je werk niet meer kunt beoefenen bij een andere werkgever.

Wat doe je ?

Voor mij geldt dat in de schadeverzekeringen ik geen relaties van mijn vorige werkgever actief mag benaderen, kloppen zij zelf aan bij mij dan mag mijn collega er wel naartoe.
Ik was hier...
pi_183455312
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 november 2018 12:28 schreef Nismo91 het volgende:
Een concurrentiebeding moet wel redelijk zijn, zo staat het ook in de wet beschreven, het mag niet zo zijn dat jij je werk niet meer kunt beoefenen bij een andere werkgever.

Wat doe je ?

Voor mij geldt dat in de schadeverzekeringen ik geen relaties van mijn vorige werkgever actief mag benaderen, kloppen zij zelf aan bij mij dan mag mijn collega er wel naartoe.
Dat is een relatiebeding, geen concurrentie beding.
Bij een concurrentie beding had je sowieso al niet bij de nieuwe werkgever mogen beginnen.

Bij kleinere werkgevers houdt dat vaak in dat je binnen een bepaalde straal van die werkgever niet voor een ander, of jezelf aan slag mag, om zo te voorkomen dat je naar een directe concurrent gaat/wordt.

[ Bericht 10% gewijzigd door ender_xenocide op 30-11-2018 12:53:28 ]
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')