Zwak. Stop je kop maar weer in de kont en laat het sloopbeleid van Mark Rutte de Nederlander nog maar meer de broekriem aantrekken. Dat kunnen we best, we hebben niks te klagen want in India is het veel erger.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:24 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Misschien wat minder MSM berichten lezen dan.
Wel goedkopere sigaretjesquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zwak. Stop je kop maar weer in de kont en laat het sloopbeleid van Mark Rutte de Nederlander nog maar meer de broekriem aantrekken. Dat kunnen we best, we hebben niks te klagen want in India is het veel erger.
Zwak? Jij voert het als argument aan, zonder bron of andere verwijzing overigens.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zwak. Stop je kop maar weer in de kont en laat het sloopbeleid van Mark Rutte de Nederlander nog maar meer de broekriem aantrekken. Dat kunnen we best, we hebben niks te klagen want in India is het veel erger.
Zo harigquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:37 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Toen ik in India was viel me op dat de mannen daar hun shag vooral in hun oren bewaren
terwijl jij juist doet alsof we mishandeld worden. Beetje perspectief kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Nou nou, dramaqueen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 07:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waar? In de portemonnee? Ik lees regelmatig berichten dat er inmiddels ook werkende Nederlanders zijn die moeite hebben de eindjes aan elkaar te knopen en dat heeft echt niet te maken met verkeerde keuzes maken of rare dingen doen. Maar vertel eens hoe dat in andere landen is en wat wij er allemaal mee doen? Ik denk dat ome Mark blij met je is.
Als je een sigaret op steekt straks, word het meer een status symbool..quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:25 schreef SuperHartje het volgende:
Roken wordt vermoedelijk straks alleen voor rijken.
als Rutte zo erg is, waarom blijft men nog steeds op hem stemmen? Grappig is als je de polls bekijkt vlak voor de verkiezingen zie je vaak een enorm verschil wat afwijkt van de uitslag van de verkiezingen zelf, op het laatste moment kiest men alsnog voor bijna het zelfde..quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
niet stemmen is ook niet zeiken.quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Beste is niet stemmen, stem op niemand want in the long run spelen ze allemaal hetzelfde spel, één pot nat. Als het nog zo goed gaat met NL kunnen de pensioenen best nog wat meer omlaag, de premies omhoog, de energierekening mag ook stijgen en we kunnen gerust meer betalen voor onze boodschappen en benzine, niets aan de hand. Dat kunnen we hebben met gemak en dat hebben we graag ervoor over. Goed gedaan (r)overheid! Fijn dat Mark & Co zo goed voor ons zorgt.
Volledig eens. De situatie in veel andere Europese landen is veel schrijnender dan in Nederland. In Griekenland of Portugal snap ik heel goed dat mensen boos zijn als het water hun tot de lippen staat. Er is natuurlijk best het een en ander wat niet goed gaat in Nederland, maar te weinig om massaal de straat op te moeten.quote:Op maandag 3 december 2018 15:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zou gaan staken omdat Celine Dion met duivels-attire komt.
Alle gekheid op een stokje. Goed verwoord hoor, kom maar eens een kijkje nemen in Spanje, daar is het armoe troef. De boete om uit vuilnisbakken te eten is 800¤, die heb je dus niet als je uit een vuilnisbak vreet. Daar zou ik voor staken.
Wow, ja zo kom je er nooit. En achteraf zeker om alles zeuren? Of zelf een partij beginnen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 16:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Beste is niet stemmen, stem op niemand want in the long run spelen ze allemaal hetzelfde spel, één pot nat. Als het nog zo goed gaat met NL kunnen de pensioenen best nog wat meer omlaag, de premies omhoog, de energierekening mag ook stijgen en we kunnen gerust meer betalen voor onze boodschappen en benzine, niets aan de hand. Dat kunnen we hebben met gemak en dat hebben we graag ervoor over. Goed gedaan (r)overheid! Fijn dat Mark & Co zo goed voor ons zorgt.
Volgens mij zijn die gele hesjes tegen de huisregels van de 2e kamers, omdat deze een protestbeweging symboliseren. De boerka is vanwege een religie. Dat zijn twee verschillende uitgangspunten. Daarbij moet je je met een boerka gewoon kunnen identificeren om binnen te komen.quote:Op woensdag 5 december 2018 05:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Politie verwijdert man met geel hesje uit Tweede Kamergebouw
https://www.nu.nl/256379/(...)ede-kamergebouw.html
[ afbeelding ]
Vrouwen in boerka tijdens het Boerkadebat: Geen enkel probleem.
[ afbeelding ]
Man met geel hesje op de tribune: RausZulke steunbetuigingen zijn niet toegestaan.
Raus.
![]()
Zo begreep ik het inderdaad ook.quote:Op woensdag 5 december 2018 08:21 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die gele hesjes tegen de huisregels van de 2e kamers, omdat deze een protestbeweging symboliseren. De boerka is vanwege een religie. Dat zijn twee verschillende uitgangspunten. Daarbij moet je je met een boerka gewoon kunnen identificeren om binnen te komen.
Wat krom.quote:Op woensdag 5 december 2018 08:31 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo begreep ik het inderdaad ook.
Ja, niet algeheel verboden maar wel in openbare gebouwen, maar veel steden hebben al aangegeven dit niet te zullen handhaven. Juist een stad met een ik meen Marokkaanse burgemeester zegt juist wél dit te gaan handhaven, omdat de wet nou eenmaal de wet is.quote:Op woensdag 5 december 2018 11:09 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Is een boerka niet verboden in Nederland? In Frankrijk wel.
Oke, bedankt.quote:Op woensdag 5 december 2018 11:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja, niet algeheel verboden maar wel in openbare gebouwen, maar veel steden hebben al aangegeven dit niet te zullen handhaven. Juist een stad met een ik meen Marokkaanse burgemeester zegt juist wél dit te gaan handhaven, omdat de wet nou eenmaal de wet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |