abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183422141
Vanmiddag trouwens bij het CB geweest. Qua ontwikkeling prima. Gewicht buigt wat af, nu 8.7 kg (69%). Lengte is prima, 74 cm (99.7%). Ik maak me niet zo'n zorgen om het gewicht, meneer beweegt continue en zal daar veel mee verbranden..
pi_183422306
Ik vind het altijd raar als random users opeens reageren in dit topic. Leest Jan en alleman mee, of zo?

Geen bfd meer voor ons. :{w 😂
Protège moi de mes désirs.
pi_183422310
Takkie, oh leuk, maak eens een foto van haar als ze die aanheeft O+ Wat sneu dat ze nog zo verkouden is ;( Qua cadeaus noem je zelf denk ik al goede dingen, eventueel veiligheidsdingen voor als ze straks mobieler wordt?

Ik ben heel benieuwd wat wij gaan krijgen zondag, ik weet dat we van mijn schoonouders een O+ Wheelybug O+ krijgen en van mijn ouders een Nijntjestoel, verder is het een verrassing. Een vriendin van me maakt een mooie Bumbataart :9

Wij douchen eigenlijk niet met C, we hebben nog veel te veel schik van de Schnuggle, ze vindt het zelf echt top. Ze gaat 2 tot 3 keer per week in bad, maar haar huid is momenteel zo droog dat ik misschien over ga naar 1 keer per week, maar ik vind het zo leuk om te doen :@ Zij geniet er ook echt van.

Silliegirl, wat fijn dat ze zelf lekker in slaap is gevallen O+ Ik hoop echt dat de maagzuurremmer werkt!

Songeur, idd de verjaardagsjurk 8-) Beterschap weer voor je ziekenboeg, hopelijk blijft het jou bespaart, als moeder heb je eigenlijk geen tijd om ziek te worden he -O-

Priemgirl, wij winkelen duidelijk bij dezelfde winkel ;) Heb vanmiddag het nieuwste joggingbroekje besteld, maar wel al in een maatje groter voor straks. Ik vind het zo’n fijn comfortabel merk! Hoe oud is Tijn nu? Kan het geen sprongetje zijn dat hij zo jengelig is? Wat ontzettend lief dat je vriend thuisblijft O+

PKM, ik wil ook een meisjesversie van Banaan zien, ik hoop dat het je gegeven is O+ Schoonmaken als C wakker is lukt me hier ook heel slecht, ik doe het meestal of als man thuis is of als ze een dutje doet, maar dan de geluidloze klussen over het algemeen, hoewel ze ook gewoon door de centrifugerende wasmachine heen slaapt die boven haar slaapkamer staat :7

Aventura, beterschap voor je meisje :* C had pas ook 39 graden koorts maar ik begreep dat je met een verkoudheid nog niet zo heel rap naar de HA hoeft, pas als ze langer dan 2 of 3 dagen koorts hebben. Hoe gaat het verder met haar buiten de verkoudheid om? :)
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_183422325
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als jij de liefste vriendin ooit bent, zeg jij weer dat dat niet nodig is natuurlijk :)
Dat heb ik ook gezegd; want champions league maar hij had het kaartje meteen al verkocht en wou geen nee horen.. :@

Nou hij lag net een half uur op mij te tukken. Tussendoor aardig wat boertjes en af en toe wat melk naar boven. Wellicht last van oprispingen ook..? ;( Lijkt nu eindelijk z’n rust gevonden te hebben, ocherm...

@rena: ja super stofjes ! Hier zit in het dorp iemand die ook zo’n fijne broekjes en truitjes maakt voor fijne prijsjes O+ (euh... mag reclame..? Anders dm maar indien interesse voor link).
Tijn wordt vrijdag 7 weken... wellicht sprongetje? Geen idee..

@duman: ja blijkbaar wel idd :') ook fijn die extra meningen..... :+ :P
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183422349
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik vind het altijd raar als random users opeens reageren in dit topic. Leest Jan en alleman mee, of zo?

Het blijft een openbaar forum natuurlijk, maar ik wil die mooie man van je wel blijven zien hoor O+ Het scheelt al dat ik nu naar meets durf :P
And you know I might
pi_183422407
Manlief is bijna thuis en ik ruik ineens een enorme poeplucht uit de box komen, ben ik heel gemeen alsof ik doe dat ik het nog niet door had? B-) :Y) >:)
And you know I might
pi_183422456
Oh ik zie het al, ben gequote in PSV topic uiteraard :') echt.. waar mensen zich mee bezig houden....
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_183422469
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

Daarom zet ik zelf altijd in Imgur en verwijder ik het na een dag ofzo weer in Imgur.
pi_183422512
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:30 schreef PriemGirl het volgende:
Oh ik zie het al, ben gequote in PSV topic uiteraard :') echt.. waar mensen zich mee bezig houden....
Maar waarom lezen die hier mee? :?
pi_183422525
En thanks voor jullie kado tips, ik heb lekker gegoogled en kan z'n verlanglijstje weer aanvullen O+
pi_183422590
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:27 schreef rena het volgende:
Manlief is bijna thuis en ik ruik ineens een enorme poeplucht uit de box komen, ben ik heel gemeen alsof ik doe dat ik het nog niet door had? B-) :Y) >:)
Dat deed ik zondag ook toen mijn moeder 10 minuten later kwam oppassen. Ze tilde hem op, hele hand nat. Was het een diarreeluier tot de knieën :@ :')
pi_183422637
Bad/douche is hier in de basis 2/3x p/w. Maar vaker als hij besluit zijn eten te herkauwen en vervolgens met zijn handen in zijn ogen/haar gaat wrijven :')

Leuk zo’n wheelybug :D

Superlief van je vriend Priem! O+
  woensdag 28 november 2018 @ 17:44:46 #38
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_183422694
@rena lief dat je het vraagt! Met O'tje gaat het verder super. Ze was eergister exact 10 maanden, ruim 8 maanden gecorrigeerd. Ze ontwikkelt zich eerder naar haar kalenderleeftijd, dwz ze kruipt, zit, eet, en brabbelt erop los! Ze is nog wat aan de kleine kant met haar krappe 6 kilo en 65 cm, maar ook dat is snel aan het bijtrekken. Ik heb trouwens toch maar even de huisarts gebeld, en zo lang ze op mij reageert, voldoende drinkt en plasluiers heeft mag ik het aanzien. Dit alles weet ik natuurlijk op zich allemaal al wel, maar toch. Ze is nog zo klein en met haar voorgeschiedenis wil ik wel dat onze huisarts dit weet. En ze doet toch wel heel anders dan normaal, ze doet niet aan overdag slapen (ja 2 van 3 kwartier) en nu valt ze na elke 30 mins in slaap. Dat viel me op en vind ik toch vreemd. Ik heb afgesproken dat ik morgen terugbel hoe het dan is.
pi_183422765
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 16:10 schreef Helsinki het volgende:
I. gaat op woensdag in bad en op zaterdag mee onder de douche.
Heej, Günther ook! :) Steevast met vaderlief douchen, met mij in bad.

Ik kom er net achter dat -ie over precies zes weken één wordt. :o Ik ga ogenblikkelijk volkomen in de ontkenning! :X Mijn beeeeeebie!
Let me see you stripped down to the bone
pi_183423174
quote:
7s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:44 schreef Aventura het volgende:
@rena lief dat je het vraagt! Met O'tje gaat het verder super. Ze was eergister exact 10 maanden, ruim 8 maanden gecorrigeerd. Ze ontwikkelt zich eerder naar haar kalenderleeftijd, dwz ze kruipt, zit, eet, en brabbelt erop los! Ze is nog wat aan de kleine kant met haar krappe 6 kilo en 65 cm, maar ook dat is snel aan het bijtrekken. Ik heb trouwens toch maar even de huisarts gebeld, en zo lang ze op mij reageert, voldoende drinkt en plasluiers heeft mag ik het aanzien. Dit alles weet ik natuurlijk op zich allemaal al wel, maar toch. Ze is nog zo klein en met haar voorgeschiedenis wil ik wel dat onze huisarts dit weet. En ze doet toch wel heel anders dan normaal, ze doet niet aan overdag slapen (ja 2 van 3 kwartier) en nu valt ze na elke 30 mins in slaap. Dat viel me op en vind ik toch vreemd. Ik heb afgesproken dat ik morgen terugbel hoe het dan is.
Fijn dat ze zich verder goed ontwikkeld! Maar goed om haar nu even extra in de gaten te houden, mijn zus had een premature tweeling en die was het eerste jaar ook wat voorzichtiger, ze zijn toch wat kwetsbaarder he?

quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 17:37 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Dat deed ik zondag ook toen mijn moeder 10 minuten later kwam oppassen. Ze tilde hem op, hele hand nat. Was het een diarreeluier tot de knieën :@ :')
Hij stond toch in de file dus ik mocht alsnog aan de bak :% Vind het eigenlijk nooit zo erg maar als soms iemand anders het kan doen is het wel eens fijn. Als ik in verhouding bekijk wat ik aan poepluiers verschoon en mijn man in een week... ;)
And you know I might
pi_183425300
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2018 18:11 schreef rena het volgende:

Hij stond toch in de file dus ik mocht alsnog aan de bak :% Vind het eigenlijk nooit zo erg maar als soms iemand anders het kan doen is het wel eens fijn. Als ik in verhouding bekijk wat ik aan poepluiers verschoon en mijn man in een week... ;)
Mijn vriend doet eigenlijk alle poepluiers. Ik heb nog enorm veel credits voor het doen van het merendeel van de nachten. Ik vind het prima, want man wat kan dat kind af en toe vies poepen :r Mijn schoonmoeder beweert dus regelmatig met droge ogen dat ze de poep van mijn vriend toen hij baby was dus niet vies vond :N
pi_183425749
Pffff stom die aanhoudende verkoudheid Takkie, gelukkig is ze wel gewoon vrolijk.
Hihi, Casper die tegen alles mama zegt :D Nog even en het wordt alleen tegen de juiste mama gezegd :P B heeft heel lang elke man die hij zag 'papa' genoemd. _O-
Songeur, nee, wat stom ziek zijn. Hopelijk gaat het snel voorbij ook voor jezelf.
Priem wat lief van je vriend!! PSV-Barca ook nog, topvent heb je.

Ik had vandaag voor het eerst een volledige dag alleen thuis met Juul. Ik had mijn vrouw de stad ingestuurd, even een dag voor zichzelf en voor zichzelf shoppen (wat niet gelukt is....tassen vol voor beide kinderen). B nam een vriendje mee uit school dat was best relaxt. Die vermaakten elkaar wel. Maar goed ook want Juul dacht 'Eej alleen met deze mama? Ik slaap ipv 2 uur steeds maar 45 minuten' Het is natuurlijk ook enorm gezellig met mij ;)

En vannacht weer gespookt, dit keer van 04:00 tot 04:30.
Er staat iets te gebeuren in dat lijfje denk ik. Als je haar nu op haar buik legt doet ze ook alles om haar billen omhoog te krijgen en haar knietjes eronder. Als dat niet lukt probeert ze af te zetten met haar voeten. Kortom vooruit wil ze.

Oh en bad, in principe om de dag, al gaat ze wel steeds vaker met B mee. Het babybad wordt te klein en ze schopt grijnzend met haar voeten zodat echt ALLES in de badkamer zeiknat is. B doucht elke dag, maar goed dat is een rouwdouwer en die vindt douchen echt relaxt. Dan stopt het gestuiter zeg maar. En Juul ruikt vaak naar zure melk (in haar nek wat mevrouw heeft 100.000 plooien) en vindt bad dus erg leuk. Douchen doen we alleen als er een ongelukje is en er toevallig iemand onder de douch staat of net wilde gaan douchen. Na het bad of douchen leggen we haar even in een badkuip op de vloer want vloerverwarming in de badkamer *O*
  woensdag 28 november 2018 @ 20:15:26 #43
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_183426381
Hier over het algemeen elke dag in bad, maar sla wel eens een dagje over & dan krijgt hij een babymassage. En en is te veel en dan is het niet leuk meer :P anders zou ik het elke dag beide doen. En ik gebruik niet altijd iets in bad, soms is het alleen maar water. Het is echt een waterratje volgens mij.
pi_183426608
Günther valt sinds een paar dagen echt niet meer in slaap tijdens het op bed voeden, maar pas met vervolgens grondig wiegen. Mooi moment om voor het eerst in ooit eens te kijken of papalief 'm zodadelijk voor de nacht onder zeil kan krijgen. Duimen jullie mee? :7
pi_183426705
Succes mini! Of man van mini :D

Hopelijk deze nacht geen spooknacht Exode..

Poepluiers verschoon ik 80% van de tijd. Mijn vriend doet het alleen als hij alleen met Casper thuis is of als ik bij poepluier 3 zeg dat hij nu wel een keer mag. Hij kokhalst er nog steeds bij _O-. Ik vind ze ook echt vies Ellie, maar hij heeft ook nog eens vaak een poepluier. Vandaag hadden we er 4 :r
pi_183426770
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 19:42 schreef elliebell het volgende:

[..]

Mijn schoonmoeder beweert dus regelmatig met droge ogen dat ze de poep van mijn vriend toen hij baby was dus niet vies vond :N
Ik vind het ook niet vies. ;) De poep van mijn baby dan, hè.

U. gaat iedere dag in bad. Maar nu het zo koud is en hij steeds ziek is, gaat hij om de 2 of 3 dagen in bad.
Protège moi de mes désirs.
  woensdag 28 november 2018 @ 20:40:44 #47
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_183426948
Ik ruik de poep (nog) niet. :')
En merk het ook niet aan hem, dus soms is het een verrassing bij het verschonen.
Vind het verre van vies.

Mijn vriend doet het gewoon als hij met hem bezig is of weet ik het :P we hebben geen schema.
Ik vind kokhalzen zo overdreven :@ zou er denk ik naast gaan staan en belachelijk uitlachen.
  woensdag 28 november 2018 @ 20:41:26 #48
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_183426970
Het heeft hier lang geduurd voordat ik de poepluiers van I. rook :') :@! Het is niet mijn hobby maar ik heb er verder (meestal) niet zo veel moeite mee.
pi_183427132
Ik vond de poepluiers van Günther helemaal niet vies toen hij nog volledig borstvoeding kreeg. Maar nu hij geregeld kippenpoten, omeletjes, brokken camembert en bergen peulvruchten verorbert* stinkt het wel degelijk enorm :X

*..al smijt -ie momenteel minstens driekwart op de grond, want gooien is het nieuwe favoriete ding ter wereld. }:| :')
  woensdag 28 november 2018 @ 20:50:10 #50
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_183427175
Oef, I. is weer zeer moeilijk in slaap te krijgen. Ik heb hem even in de doek gehad en dat werkte, maar zodra ik hem in z'n bedje leg is hij wakker. Dus wiegend het huis door. Hielp ook, maar ik ging op een gegeven moment zitten... :X en nu is L. het aan het proberen. Zo fijn om niet alleen thuis te zijn :+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')