Dat was een kutclub zeg,we wonnen er nooit,altijd omdat ze eigen scheidsrechters haddenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:27 schreef sjimz het volgende:
DBNC
Den Bosch-Noord Combinatie
De Beste Nederlandse Club!
Jammergenoeg al lang opgeheven!onze trots!
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was een kutclub zeg,we wonnen er nooit,altijd omdat ze eigen scheidsrechters hadden
LVV'58quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
.. maar ja voor welke bossche voetbal club heb ik niet in de jeugd/senioren gespeeld!
Nee maar mijn vader wel! (telt dat ook?) Heb wel tegen BLC gespeeld..maar gelukkig nooit bij gevoetbaldquote:
Ik heb vanaf mijn 4e bij LVV'58 gespeeld en doordat het fuseerde metquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee maar mijn vader wel! (telt dat ook?) Heb wel tegen BLC gespeeld..maar gelukkig nooit bij gevoetbald
Hoer!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef sjimz het volgende:
Ben begonnen bij DBNC
Heb daarna heel wat jaren bij Wilhelmina gespeeld..
Toen 1 jaartje empel tussendoor..
Daarna grootste gedeelte bij BVV in de jeugd doorgebracht...Toen ik A junior werd ben ik naar de senioren van TGG gegaan.. Na 2 jaar naar RKJVV gegaan.. toen Zwaluw VFC...1 jaar..maar daar ben ik gestopt omdat ik verhuisd ben naar Amsterdam
BRASAquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoer!
Ik mis Bossche Boys,Concordia,FC Brasa '91 en Hertogstad
Dat was op zijn zachtst gezegd een zeer kleurrijk gezelschap van wie elke wedstrijd werd gestaakt.quote:
iddquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat was op zijn zachtst gezegd een zeer kleurrijk gezelschap van wie elke wedstrijd werd gestaakt.
Zeg maar het Real Lunet van Den Boschquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
idd.. hmm mis het voetballeven in den bosch en omstreken toch wel!
Binnekort maar weer eens naar het zuiden toe om een wedstrijdje te bekijken!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |