Hallo, ik weet niet onder welk kopje ik deze moet plaatsen maar mijn man mag beginnen met een spoedcursus voor rijbewijs van zijn baas.
Nu heeft hij gisteren zijn spoedcursus voor theorie al behaald en nu wilt hij gaan lessen.
Eerst had hij zich aangemeld bij [Naam weggehaald] echter zagen we daarna pas de hele slechte recensies. Ik ben toen verder gaan kijken omdat het echt een spoedcursus moet zijn ivm het werk.
Ik kwam terecht op Spoedopleiding Nederland. Deze rijsschool zit door heel Nederland heen en bied aan om binnen 4 dagen tot 3 weken je rijbewijs te laten halen. Dit klonk erg aantrekkelijk en dus gelijk gebeld. Ik kreeg een hele vriendelijke man aan de telefoon die mij vertelde dat mijn man 18 december al zijn praktijk examen zou kunnen doen.
Voordat ze lessen in konden plannen moest er wel een aanbetaling gedaan worden van 249 euro. Waarom? Omdat ze wel zeker moeten weten dat hij serieus is (de rijsschool is een particulier iemand genaamd Erwin die gevestigd zit in Echt dus ze moeten een stuk rijden om hem op te halen). Ook is de aanbetaling voor de reservering bij het CBR.
Nu staat de rijsschool onder twee namen, namelijk spoedopleiding Nederland en Autorijschool Erwin Damoiseaux. Beide zitten op dezelfde locatie echter bij het CBR als ik spoedopleiding Nederland zoek komt deze niet naar boven als ik Autorijschool Erwin op zoek komt deze wel naar boven met een slagingspercentage van 47%. Ook staan hier alleen maar twee CBR plaatsen en dit zijn twee plaatsen in Limburg dus veel te ver. Echter kan ik op internet nergens recensies vinden over deze rijschool in ieder geval niet over Spoedopleiding Nederland.
Wat op zich positief is want er is dus ook niks negatiefs.
De baas van mijn man heeft ondertussen de mail ontvangen en de aanbetaling gedaan. De bankrekening staat ook netjes op naam van Spoedopleiding Nederland en bij de politiechefs is hier ook niks raars mee.
Ook kreeg ik net wel een berichtje dat er vandaag contact met ons opgenomen word door de rijinstructeur omdat de betaling gedaan is, maar toch vind ik dit alles een beetje raar.
Daarom de vraag heeft iemand toevallig ervaring met deze rijschool ? Wij horen het dan heel graag!
[ Bericht 99% gewijzigd door Armani XL op 28-11-2018 10:36:00 ]