abonnement Unibet Coolblue
pi_183411092
Ik ben heel benieuwd naar jullie gedachten over het gedrag van een man die ik ken.
Persoonlijk voel ik mezelf tot hem aangetrokken; hij is mijn leidinggevende en ik vind hem leuk. Als ik iemand leuk vind, merkt diegene het ook niet zo snel. Behalve misschien aan dat ik kijk als hij langsloopt of toevallig in mijn blikveld staat.

Nu merk ik op dat hij wel naar mij kijkt. Hij merkt mijn aanwezigheid altijd op (dit kan ook toeval zijn trouwens). Als hij een meeting heeft , en ik hang mijn jas op, zie ik hem kijken. Als ik door het gangpad loop en ik zie hem opeens links verderop staan met paar mensen zie ik hem ook weer kijken (maar kan ook zo zijn omdat ik net in zijn blikveld loop). Toch houdt hij mijn blik langer dan 1 of sec vast. Ik zie hem ook kijken als ik telefoneer ofzo. Gewoon echt opmerkend kijken. Anyway, aan de andere kant; mensen kijken ook gewoon. Het hoeft niets te betekenen.

Maar, daarbij is nog iets aan de hand. Als ik heel dicht langs hem loop naar mijn plek bijv, en we elkaar wel moeten groeten oid..zie ik hem opeens onrustiger worden. Als hij op dat moment met iemand praat en ziet mij, kapt hij dat gesprekje beetje af en gaat hij snel weer verder met waar hij mee bezig was. Bij de koffieautomaat draait hij zich opeens om en weet zich geen houding te geven. Als ik met een collega hem tegenkom bij de liften lijkt et alsof hij er ongemakkelijk van wordt, maar hij is niet het verlegen type. Totaal niet. Dus ik snap dit niet; is het omdat hij mij nog niet kent. Maar anderen groet hij wel? Met andere woorden heb ik gemerkt dat ik, als ik dichter in zijn buurt ben, een apart sfeertje voel en dat hij zich geen houding weet te geven. Heel anders dan wanneer ik hem meer in de verte zie. We hebben elkaar ook nooit gegroet, aangezien hij zijn hoofd dan steeds wegdraait als ik in zijn buurt ben. Ik kan ook geen hoogte van hem krijgen. Ik denk aan 2 dingen.
1. Hij wil me actief ontwijken, vindt me echt drie keer niets en probeert me uit de weg te gaan. of
2. hij wordt wel nerveus van me.
Maar dat kan het niet zijn. Ik heb een heel toegankelijke uitstraling, totaal niet arrogant ook. Ik wil eigenlijk stiekem gewoon dat hij mij ook leuk vindt :') daarbij probeer ik hem te peilen.

Wat denken jullie?

[ Bericht 1% gewijzigd door fienna op 27-11-2018 23:00:10 ]
pi_183411166
De wens is de vader van de gedachte.

Sowieso niks beginnen met je baas (tenzij bijbaantje oid) :')
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_183411183
Tja, kan maar hoeft niet. Hij kan je leuk vinden maar het ook niet willen omdat hij je leidinggevende is.
pi_183411590
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 22:40 schreef KennyPowers het volgende:
De wens is de vader van de gedachte.

Sowieso niks beginnen met je baas (tenzij bijbaantje oid) :')
Ga ik ook niet doen. Maar ben heel benieuwd of hij me nou een engerd of wel okay vindt. Ik krijg wel veel goedkeuring van mijn andere mannelijke collega's. Knipoog en veel gekijk. Maar ik ben niks bijzonders hoor, snap het ook niet
pi_183411911
Oh jawel, je zou wel iets met hem beginnen als hij interesse had :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183412011
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:13 schreef Lenny77 het volgende:
Oh jawel, je zou wel iets met hem beginnen als hij interesse had :D
Hij zal wel nul interesse hebben
pi_183412312
Nee.

[ Bericht 96% gewijzigd door CoolGuy op 28-11-2018 00:10:58 ]
pi_183412455
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:17 schreef fienna het volgende:

[..]

Hij zal wel nul interesse hebben
Maar ik heb wel gelijk ;)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183412510
Je vindt hem leuk, maar als ik het goed begrijp hebben jullie amper met elkaar gesproken?

Je kan uit zijn houding/gedrag weinig concreets aflezen. Maak eens een praatje.
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:52:21 #10
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183412586
Hij kijkt of je er een beetje toonbaar uitziet.. en of je nog iets anders doet dan flirten voor je geld.. ^O^
  dinsdag 27 november 2018 @ 23:56:06 #11
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183412631
Wat boeit het of hij je interessant vindt? Gewoon onder werktijd je richten op je werk. En je zegt zelf al dat je niets met hem wilt beginnen, dus dan doet het er toch ook niets toe wat hij denkt? :')
pi_183412743
Hij wil je. Gewoon een keer je hand langs zijn billen halen.
pi_183412751
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 00:05 schreef Jardis het volgende:
Hij wil je. Gewoon een keer je hand langs zijn billen halen.
Of zijn hand langs jouw billen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2018 00:06:36 ]
pi_183414050
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 22:40 schreef KennyPowers het volgende:
De wens is de vader van de gedachte.

Sowieso niks beginnen met je baas (tenzij bijbaantje oid) :')
Prachtige uitspraak.
Ik zou er niet veel achter zoeken en gewoon binnen de kaders beetje vrolijk doen en al. Dan zie je vanzelf wel hoe het loopt. Wees terughoudend want als jij wordt teleurgesteld dan raakt het je minder.

Overigens: ik zou ook niet zo snel een relatie starten met iemand van werk waar ik direct mee te maken heb (andere afdeling misschien oke maar liever niet). Ik heb het weleens meegemaakt dat twee mensen van mijn afdeling iets kregen en hij haar achterliet met een cadeau.
pi_183414392
Het klink eerder alsof hij ongemakkelijk is omdat zijn ondergeschikte een oogje op hem heeft. Iedere keer als jij hem ziet kijken ziet hij jou natuurlijk ook kijken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 28 november 2018 @ 08:23:47 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_183414427
Als jij hem zo aankijkt denkt hij dat zijn gulp nog openstaat of zo. Geen wonder dat ie dan wat nerveus wordt van jouw geloer.
pi_183414605
Het is meer het doel denk?

Je werk sowieso voor. en nouja hij zal je denk wel leuk vinden als ik het zo lees, maar die beste man zit dan ook met een probleem.

Nouja er komt vast een bedrijfsfeestje en dan kun je er eens wat meer op ingaan. Want kun je altijd zeggen nog teveel gezopen ofzo hahaha
Do what you love, love what you do!
pi_183414841
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 22:58 schreef fienna het volgende:

[..]

Ga ik ook niet doen. Maar ben heel benieuwd of hij me nou een engerd of wel okay vindt. Ik krijg wel veel goedkeuring van mijn andere mannelijke collega's. Knipoog en veel gekijk. Maar ik ben niks bijzonders hoor, snap het ook niet
Dit is natuurlijk helemaal niet waar, zodra hij ook maar iets meer gaat doen dan alleen kijken spring jij er bovenop. En nu kijkt hij naar jou, en jij kijkt naar hem om te kijken of hij kijkt of niet.... ik voel het al weer aankomen :P
pi_183414883
Ik denk dat dit voor een buitenstaander niet zo goed te beoordelen valt. Je stelt dat hij niet door kan hebben dat jij hem leuk vindt, maar dat is je eigen invulling. Jij kant niet weten wat hij wel of niet door heeft. Evengoed zou het immers zo kunnen zijn dat hij ongemakkelijk wordt omdat hij weet dat jij hem leuk vindt, maar dat wil je duidelijk niet horen gelet op het feit dat je op voorhand al met argumenten komt waarom dat niet zo zou kunnen zijn ;)

Enfin, er is maar 1 iemand die je duidelijkheid kan geven en dat is je leidinggevende zelf. Ik krijg de indruk dat jullie amper contact hebben, je zegt zelfs dat hij jou niet zou kennen, wat ik vreemd vind gelet op het feit dat hij je manager is maar dat zal in elk bedrijf weer anders zijn. Hoe dan ook, de beoordelingsgesprekken komen er weer aan, kerstfeest/borrel, volgens mij genoeg mogelijkheden om eens een gesprekje aan te knopen en te kijken of dat je meer duidelijkheid oplevert.
pi_183415125
Zoals gezegd is iets beginnen met je leidinggevende (of collega überhaupt wat mij betreft) een no-go. Veel te veel gedoe.

Volgens mij heb je verder geen reden om aan te nemen dat het iets negatiefs is, dus ik zou het ook niet zo opvatten. Maak eens een praatje met hem zodat jullie elkaar (op collegiaal niveau!) wat beter leren kennen. Dan neem je dat vage gedoe wat nu “tussen jullie” plaatsvindt weg, want volgens mij wil jouw hoofd (of hart :P ) daar maar al te graag een loopje mee nemen en daar is denk ik de enige mogelijke uitkomst van dat jij onzeker wordt en het alleen maar ongemakkelijker wordt tussen jullie.
pi_183423379
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Maar ik heb wel gelijk ;)
Ja toch wel.... ik volg altijd mijn hart ;)
pi_183423394
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:47 schreef het_synergy_effect het volgende:
Je vindt hem leuk, maar als ik het goed begrijp hebben jullie amper met elkaar gesproken?

Je kan uit zijn houding/gedrag weinig concreets aflezen. Maak eens een praatje.
We hebben elkaar zelfs nooit gesproken. Zomaar een praatje maken, durf ik niet. Er moet daarvoor voor mij wel een aanleiding zijn
pi_183423403
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2018 23:52 schreef Zolderkamer het volgende:
Hij kijkt of je er een beetje toonbaar uitziet.. en of je nog iets anders doet dan flirten voor je geld.. ^O^
Ik flirt niet. Ik kijk hem toevallig aan, hij heeft totaal niet door dat ik hem leuk vind. Dat is uitgesloten
pi_183423479
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 08:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het klink eerder alsof hij ongemakkelijk is omdat zijn ondergeschikte een oogje op hem heeft. Iedere keer als jij hem ziet kijken ziet hij jou natuurlijk ook kijken.
Hahah als hij dat weet, heeft hij heel veel mensenkennis. Maar ik heb hem dat nooit laten merken. Hij wordt wel soort van onrustig in mijn buurt, zoals ook paar anderen. Vind ik niet leuk trouwens, waarom doen ze zo ongemakkelijk? Sommige mannen. Doen ze dat als een vrouw helemaal niks vinden? :-(
pi_183423543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:08 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk helemaal niet waar, zodra hij ook maar iets meer gaat doen dan alleen kijken spring jij er bovenop. En nu kijkt hij naar jou, en jij kijkt naar hem om te kijken of hij kijkt of niet.... ik voel het al weer aankomen :P
Ik durf eerlijk te zeggen dat ik er bovenop zou springen. Shit zeg, ik moet me voortaan inhouden...voordat ik echt iets geks ga doen :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')