abonnement Unibet Coolblue
pi_183409314
Ik vraag me af of ik niet te veeleisend en/of lui ben geworden en gewoon wat vaker middelmatigheid zou moeten omarmen, temeer het aanbod, in deze mate althans, niet een levenslange vanzelfsprekendheid zal zijn. Hoe staan jullie mede-mannen daarin? Pakken jullie alles wat gewillig en enigszins doenbaar is of zijn jullie ook niet altijd te porren voor een wip met een nieuw gezicht?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 21:08:48 ]
pi_183409616
Sinds ik een vriendin (nu vrouw) heb een stuk of vijf.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_183409668
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 november 2018 21:23 schreef Ridocar het volgende:
Sinds ik een vriendin (nu vrouw) heb een stuk of vijf.
Alhoewel ik loytaliteit respecteer is het misschien een interessantere vraag voor alleenstaande mannen. Sorry.
pi_183409892
Een keer of 5 als ze overgewicht hebben, bah!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_183410372
Wat moet ik mij voorstellen bij lui? Heb je dan geen zin om moeite te doen?
pi_183411605
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 22:00 schreef potjecreme het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij lui? Heb je dan geen zin om moeite te doen?
Dat is wel ongeveer wat we onder lui verstaan inderdaad :+. Afgelopen weekend (aanleiding voor dit topic eigenlijk) had ik bv weer geen zin. Opfrissen, 20 minuten rijden, drankje drinken, 'gezellig' zijn, in bed presteren, daar blijven slapen of/en weer terug te moeten. Was na een dag werken, maar toch, niet oké ergens.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 23:05:08 ]
  woensdag 28 november 2018 @ 00:03:14 #7
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_183412717
0
Take what you can get.
Ik heb van alles wel wat geneukt. Mooi, gemiddeld, lelijk, mollig, dun, spijker, grappig, irritant.

Van al die meiden heb ik nog het meeste gevoeld voor iemand die best lelijk was. Best grappig, maar als je lang genoeg met elkaar omgaat, dan zie je die persoon heel anders dan in het begin.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_183414426
Achteraf gezien teveel.

Maar als ik ze afsla is het niet omdat ze lelijk zijn maar omdat het me op dat moment niet uitkomt of ik gewoon te lui ben. En ik heb ook weleens gehad dat ik me achteraf pas realiseer "shit, ze bood zichzelf aan" en dat ik het gewoon niet goed opmerkte en daar achteraf van baal.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_183414505
vaak genoeg dat ik net deed of ik dullig ben en niet doorhad dat ze iets van me wilde, omdat ik daar op dat moment gewoon geen zin in had.

tegenwoordig vriendin, sta ik al helemaal niet open naar andere vrouwen.
  woensdag 28 november 2018 @ 10:32:15 #10
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_183415877
Geen idee, ik ben wat dat betreft echt een kneus lol
Ik vat de signalen vaak pas op, als ik er later op terug denk en me afvraag wat de F*** ze van me wilden.

Ergo, ik heb het pas door als het niet meer te missen is ( Oftewel als de fluister in je oor, het letterlijk zegt).

Nu moet ik zeggen dat ik wat dat betreft zelf ook erg selectief ben, ik werkte zelf jaren achter de bar en heb het nodige goed en fout zien gaan. De dames die bij mij in de smaak vallen hebben vaak zelf het "jacht" gedrag en zoeken juist de uitdaging.

Tegenwoordig getrouwd en heb ik er echt 0 aandacht voor ( ja het kan minder dan dat het was), al is het leuk om te zien dat er nog steeds geregeld aandacht gezocht wordt.
pi_183434263
Niet bijgehouden. Maar ja, dat gebeurde wel zo nu en dan. Inderdaad geen zin of totaal geen klik voelen. Heb naast leuk om naar te kijken toch ook wel iets van een klik nodig.
pi_183434694
Tot op vandaag is er maar één geweest die af en toe enigszins seksachtig contact met mij wou, en ik heb die dan ook niet afgeslagen.
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_183471426
Misschien ligt mijn standaard wat laag. Maar ik heb niet zo'n boodschap aan uiterlijk. Verzorgd en leuk koppie dan maakt mij het postuur weinig uit.
Ik hoop nooit vrouwen geweigerd, maar ook nooit vrouwen gedaan die de moeite niet waard waren.

Sinds ik een relatie heb kom ik wel vaker gewillige vrouwen tegen. En die heb ik allemaal geweigerd.
pi_183474171
Ik heb sex gehad met plm 100 vrouwen, nee dit is geen stoere mannentaal. Ik heb geleerd dat vrouwen sex inzetten niet zozeer om sex met je te hebben, maar om er een vaste relatie van te maken. Het liefst per omgaande...en je aan de ketting te leggen.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183605419
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 08:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Niet bijgehouden. Maar ja, dat gebeurde wel zo nu en dan. Inderdaad geen zin of totaal geen klik voelen. Heb naast leuk om naar te kijken toch ook wel iets van een klik nodig.
+1
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183780078
Ik neuk alles wat los en vast zit.
pi_183781690
Toen ik een relatie had een stuk of 8, en nu ik weer single ben zijn ze niet zo gewillig meer :')
pi_183782987
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Toen ik een relatie had een stuk of 8, en nu ik weer single ben zijn ze niet zo gewillig meer :')
Als je bezet bent ben je aantrekkelijker, soort zesde zintuig hebben ze ervoor :P
  maandag 17 december 2018 @ 12:42:41 #19
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_183783088
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 21:10 schreef oranjevogel1 het volgende:
450000

sowieso seks buiten
Yeahhhh high five..

quote:
het huwelijk :r
:r huwelijk. Preach it brother. Yaaaas
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_183785169
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 12:38 schreef Henno het volgende:

[..]

Als je bezet bent ben je aantrekkelijker, soort zesde zintuig hebben ze ervoor :P
Zijn mannen niet zo wanhopig...
pi_183785328
0.. (vrouwen komen sowieso niet naar mij toe :') ).
Tis wel zo dat vrouwen eerder naar je toe lijken te komen wanneer je bezet bent. Of ze dan daadwerkelijk ook gewillig zijn vraag ik me af.
pi_183789728
Onbewust, teveel.
pi_183790503
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 14:15 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zijn mannen niet zo wanhopig...
Dat komt zeker voor, ja. Maar toch, zelfs bij een niet wanhopige kerel (ik noem geen namen, uiteraard) lijken ze het te kunnen ruiken, die dames, of je bezet bent of niet. En als ze ruiken dat je bezet bent, dan gaan ze er vol voor. Yeah.

(Altijd leuk, ff generaliseren. ;))

[ Bericht 6% gewijzigd door Toby56 op 17-12-2018 19:36:43 ]
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183791625
Tja toen ik jong was.
Lekker vrouwen geneukt .
Ik zelf was toen 15 en 16 jaar.
Meiden van me eigen leeftijd vond ik maar niks .
Gelukkige zag ik ouder uit.
Had namelijk al op mij 14 al een dikke snor en een paar flinke ballen hangen .

Niks zo lekker als een vrouw tussen de 26 en de 32 jaar .

Nu in deze tijd.
Wel ik geef er niet veel meer om .
Namelijk vaak de pech dat zo vrouw meer van me wilt .
Zucht liever vrijgezel dan vast gebonden .
  maandag 17 december 2018 @ 23:19:37 #25
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_183797948
Ik ruik vastgebonden mannen .... mmmmm
Sweet but not that sweet !
pi_183801490
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 23:19 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Ik ruik vastgebonden mannen .... mmmmm
[ afbeelding ]
Zelf val ik op dames, maar ik kan me dat wel indenken ja. Zo'n grote gespierde kerel, die de gewillige weerloze dame wel even een lesje zal leren, en dan, stevig vastgebonden, volledig overgeleverd is aan de grillen van dezelfde dame. Hehe.

Oh sorry, off-topic.;)

(Zit nu m'n eigen spieren te tellen... dat valt niet mee.:N)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183801664
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 06:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Zelf val ik op dames, maar ik kan me dat wel indenken ja. Zo'n grote gespierde kerel, die de gewillige weerloze dame wel even een lesje zal leren, en dan, stevig vastgebonden, volledig overgeleverd is aan de grillen van dezelfde dame. Hehe.

Oh sorry, off-topic.;)

(Zit nu m'n eigen spieren te tellen... dat valt niet mee.:N)
Het tellen of zoeken?
pi_183813091
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 07:27 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Het tellen of zoeken?
Beide eigenlijk. Ik zoek en zoek, maar vind ze nauwelijks. En ik had er nog zo op gerekend er veel meer te kunnen tellen. Wat een sof.

Gelukkig gaan vanaf dit weekend de dagen weer lengen. Toch nog iets om me op te verheugen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183813698
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 19:11 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Dat komt zeker voor, ja. Maar toch, zelfs bij een niet wanhopige kerel (ik noem geen namen, uiteraard) lijken ze het te kunnen ruiken, die dames, of je bezet bent of niet. En als ze ruiken dat je bezet bent, dan gaan ze er vol voor. Yeah.

(Altijd leuk, ff generaliseren. ;))
Het gaat er niet om of je bezet bent, het gaat erom of je de indruk wekt dat je allerlei vrouwen kunt krijgen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183813939
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:05 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of je bezet bent, het gaat erom of je de indruk wekt dat je allerlei vrouwen kunt krijgen.
Dat kan. Maar dat kan ook tot over-acting leiden, en lang niet alle dames trappen daarin.

Daarnaast gedraag ik me niet anders; bezet of onbezet. Maar misschien zien de dames het dan toch van me af: hij heeft een vrouw. En dat 'bezet zijn' schijnt dan extra aantrekkelijk te zijn. Misschien uit concurrentie-overwegingen, maar misschien ook om andere redenen? Ik zou het niet weten, vrouwen blijven toch een raadsel voor me (en daar zit ik ook niet mee).

Ik heb ze echter wel meegemaakt, jonge vrouwelijke kennissen die hun gevoelens opbiechten over jonge (maar niet al te jonge) mannen met een kinderzitje op de fiets: YES YES YES. Omdat hij weet waar Abraham de mosterd haalt, en verantwoordelijkheid neemt. En dan hoeft die man helemaal niet - al dan niet geforceerd - de indruk te wekken dat hij allerlei vrouwen kan krijgen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183816757
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:32 schreef cempexo het volgende:
Ik heb sex gehad met plm 100 vrouwen, nee dit is geen stoere mannentaal.
Behalve dan dat het totaal overbodige info was voor de rest van je verhaal, wat bovendien volstrekte flauwekul is.
pi_183817126
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Behalve dan dat het totaal overbodige info was voor de rest van je verhaal, wat bovendien volstrekte flauwekul is.
Pot, ketel.
pi_183817270
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:16 schreef Toby56 het volgende:
Daarnaast gedraag ik me niet anders; bezet of onbezet. Maar misschien zien de dames het dan toch van me af: hij heeft een vrouw. En dat 'bezet zijn' schijnt dan extra aantrekkelijk te zijn. Misschien uit concurrentie-overwegingen, maar misschien ook om andere redenen? Ik zou het niet weten, vrouwen blijven toch een raadsel voor me (en daar zit ik ook niet mee).
Welt zat in de buurt: het is de indruk (uitstraling) dat je háár (de ontvanger van wat jij uitstraalt) niet 'nodig' hebt, of beter uitgedrukt: niet wanhopig bent voor haar; haar niet zodanig verlangt dat zij het onderwerp van verlangen is en jij de verlangende bent. (Let op: dat is niet hetzelfde als laten blijken dat je haar wel zou willen doen, als het moet). Dat is veelal het automatisch het geval wanneer je bezet (en verzadigd/trevreden) bent. Maar dat kan ook geuit worden wanneer je oprecht geen (overdreven) behoefte hebt aan vrouwen in het algemeen of een specifieke vrouw - en dat is vaak maar niet altijd het gevolg van het hebben van een groot aanbod, maar ook simpelweg een bepaalde mate van psychologische stabiliteit en onafhankelijkheid, ook wel bekend als zelfvertrouwen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2018 21:32:31 ]
pi_183817702
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:21 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Pot, ketel.
Kijk eens wat kritisch naar wat voor topic je hier geopend hebt, grapjurk!
pi_183817787
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kijk eens wat kritisch naar wat voor topic je hier geopend hebt, grapjurk!
Natuurlijk meneer '50 is niet zo speciaal hoor' of iets in de trant.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2018 21:45:35 ]
  dinsdag 18 december 2018 @ 21:49:12 #36
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_183817885
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 09:31 schreef Wandeling het volgende:
Tot op vandaag is er maar één geweest die af en toe enigszins seksachtig contact met mij wou, en ik heb die dan ook niet afgeslagen.
Wat moet ik verstaan ondwe enigszins seksachtig? :?
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_183818166
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:45 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Natuurlijk meneer '50 is niet zo speciaal hoor' of iets in de trant.
Iedereen die een beetje kan lezen had door dat ik het gewoon over vrouwen had en niet over mijzelf. Totaal geen behoefte aan om dat te kwantificeren. Nooit gehad.

Net zo goed als dat ik nooit de behoefte heb gehad om een ‘kijk mij eens vrouwen van mij af moeten slaan’ topic op te starten.

Maar ieder zijn hobby hoor. :)
pi_183818934
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Iedereen die een beetje kan lezen had door dat ik het gewoon over vrouwen had en niet over mijzelf. Totaal geen behoefte aan om dat te kwantificeren. Nooit gehad.

Net zo goed als dat ik nooit de behoefte heb gehad om een ‘kijk mij eens vrouwen van mij af moeten slaan’ topic op te starten.

Maar ieder zijn hobby hoor. :)
Dat vrouwen 50 partners hebben? Dan heb ik niets gezegd. Al is dat natuurlijk een kul-claim verder. Ik zelf heb het ook niet over 'al die vrouwen' maar over een specifiek voorval en een verder ongespecificeerd aanbod.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2018 22:27:50 ]
pi_183819521
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 22:26 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Dat vrouwen 50 partners hebben? Dan heb ik niets gezegd. Al is dat natuurlijk een kul-claim verder. Ik zelf heb het ook niet over 'al die vrouwen' maar over een specifiek voorval en een verder ongespecificeerd aanbod.
Ik ken genoeg vrouwen die meer dan 50 bedpartners gehad hebben. En volgens mij schreef ik dat het niet zo extreem is. En daar sta ik achter.

Het is bovengemiddeld, dat wel.
pi_183822402
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:26 schreef EipNiC het volgende:

[..]

Welt zat in de buurt: het is de indruk (uitstraling) dat je háár (de ontvanger van wat jij uitstraalt) niet 'nodig' hebt, of beter uitgedrukt: niet wanhopig bent voor haar; haar niet zodanig verlangt dat zij het onderwerp van verlangen is en jij de verlangende bent. (Let op: dat is niet hetzelfde als laten blijken dat je haar wel zou willen doen, als het moet). Dat is veelal het automatisch het geval wanneer je bezet (en verzadigd/trevreden) bent. Maar dat kan ook geuit worden wanneer je oprecht geen (overdreven) behoefte hebt aan vrouwen in het algemeen of een specifieke vrouw - en dat is vaak maar niet altijd het gevolg van het hebben van een groot aanbod, maar ook simpelweg een bepaalde mate van psychologische stabiliteit en onafhankelijkheid, ook wel bekend als zelfvertrouwen.
Check. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183822457
Geen idee, maar als ze je dan ook nog gaan stalken, dan zullen het er wel meer geweest zijn dan ik in de gaten had.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_183826602
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 21:49 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Wat moet ik verstaan ondwe enigszins seksachtig? :?
Dat je geen of weinig kleren aan hebt en elkaar wat knuffelt misschien? Aan elkaars intieme delen zit?
Het woord "weerspannigheid" dient uit het wetboek geschrapt te worden. Personen die dwang uitoefenen en als gevolg daarvan gewond raken door het verzet van de gedwongene, zijn géén slachtoffer, maar dáder van geweld.
pi_183826936
Ik vind zelf wel dat er nog iets van een klik moet zijn, ook als het maar gaat om pure seks. Dus heb afgelopen paar maanden geloof ik twee of drie afgeslagen want ik kon er gewoon geen gesprek mee voeren.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 20 december 2018 @ 09:07:48 #44
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_183849529
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 06:38 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Zelf val ik op dames, maar ik kan me dat wel indenken ja. Zo'n grote gespierde kerel, die de gewillige weerloze dame wel even een lesje zal leren, en dan, stevig vastgebonden, volledig overgeleverd is aan de grillen van dezelfde dame. Hehe.

Oh sorry, off-topic.;)

(Zit nu m'n eigen spieren te tellen... dat valt niet mee.:N)
Grrrrr
Sweet but not that sweet !
  donderdag 20 december 2018 @ 17:33:14 #45
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_183858587
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:16 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Dat kan. Maar dat kan ook tot over-acting leiden, en lang niet alle dames trappen daarin.
.
Precies dat!

Vrouwen vallen niet perse op bezette mannen, maar vooral niet op mannen die te overduidelijk single zijn.
Ze zijn vaak relaxter in hun gedrag in bijvoorbeeld een club.
Sweet but not that sweet !
pi_183858768
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:33 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:

[..]

Precies dat!

Vrouwen vallen niet perse op bezette mannen, maar vooral niet op mannen die te overduidelijk single zijn.
Ze zijn vaak relaxter in hun gedrag in bijvoorbeeld een club.
Ik heb met uitgaan altijd een T-shirt met "Ik ben single" erop aan, het kan niet duidelijk genoeg zijn
  donderdag 20 december 2018 @ 20:54:12 #47
465093 Sexy_Lexy_83
Jeuk van Taalnazi’s
pi_183862226
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 17:43 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Ik heb met uitgaan altijd een T-shirt met "Ik ben single" erop aan, het kan niet duidelijk genoeg zijn
Haha... nou dat scheelt dat is dan wel weer een leuke uitdaging. Ik ben bezet namelijk... maar een beetje teasen kan leuk zijn :9
Sweet but not that sweet !
pi_183891092
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 11:32 schreef cempexo het volgende:
Ik heb sex gehad met plm 100 vrouwen, nee dit is geen stoere mannentaal. Ik heb geleerd dat vrouwen sex inzetten niet zozeer om sex met je te hebben, maar om er een vaste relatie van te maken. Het liefst per omgaande...en je aan de ketting te leggen.
In nederland JA :P
pi_183919965
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 06:20 schreef CH_NL het volgende:

[..]

In nederland JA :P
In Nederland, Duitsland, Denemarken, Noorwegen en Zweden. Daar kom ik regelmatig.

Vrouwen zijn namelijk niet geïnteresseerd in mannen...wel in huwelijken.

[ Bericht 6% gewijzigd door cempexo op 23-12-2018 15:08:24 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183922636
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 15:01 schreef cempexo het volgende:

[..]

In Nederland, Duitsland, Denemarken, Noorwegen en Zweden. Daar kom ik regelmatig.

Vrouwen zijn namelijk niet geïnteresseerd in mannen...wel in huwelijken.

Zou het niet gewoon zo zijn dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in seks met jou?
pi_183923520
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon zo zijn dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in seks met jou?
Nooit klachten gehad, wel aanmoedigingen,
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183924123
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 17:34 schreef cempexo het volgende:

[..]

Nooit klachten gehad, wel aanmoedigingen,
Het zat eraan te komen dat je jezelf ging tegenspreken.
pi_183926826
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2018 17:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het zat eraan te komen dat je jezelf ging tegenspreken.
Nee het is geen paradox.
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 01:08:43 #54
441859 crew  Lenny77
pi_183934121
Een man die bezet is, is een man die in orde is, die in staat is om een relatie te krijgen en te houden. Een man die een kind heeft is dan ook nog eens in staat om een vrouw zo ver te krijgen om zijn nageslacht op de wereld te zetten. Als hij dan ook nog met het kleintje rond fietst of whatever dan is ie ook nog eens zorgzaam en lief.
Een single man is ofwel een player en kan je dus niets serieus mee beginnen ofwel iemand die niet in staat is om een relatie te onderhouden, anders zou hij wel een vrouw hebben.
Zo gaat de theorie daarachter.
Of het klopt... Ik denk het niet? Maar het zou iets onbewust, instinctief zijn.
Net zoals die andere user hier zei: vrouwen willen huwelijken.
Een man kan fladderen en zijn zaadjes droppen en er vandoor gaan. Een vrouw zit 20 jaar vast aan dat zaadje. Dan kan ze maar beter een goed zaadje nemen.
Enfin, dat was even off topic...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183934951
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 01:08 schreef Lenny77 het volgende:
Een man die bezet is, is een man die in orde is, die in staat is om een relatie te krijgen en te houden. Een man die een kind heeft is dan ook nog eens in staat om een vrouw zo ver te krijgen om zijn nageslacht op de wereld te zetten. Als hij dan ook nog met het kleintje rond fietst of whatever dan is ie ook nog eens zorgzaam en lief.
Een single man is ofwel een player en kan je dus niets serieus mee beginnen ofwel iemand die niet in staat is om een relatie te onderhouden, anders zou hij wel een vrouw hebben.
Zo gaat de theorie daarachter.
Of het klopt... Ik denk het niet? Maar het zou iets onbewust, instinctief zijn.
Net zoals die andere user hier zei: vrouwen willen huwelijken.
Een man kan fladderen en zijn zaadjes droppen en er vandoor gaan. Een vrouw zit 20 jaar vast aan dat zaadje. Dan kan ze maar beter een goed zaadje nemen.
Enfin, dat was even off topic...
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:16 schreef Toby56 het volgende:

[…]

Ik heb ze echter wel meegemaakt, jonge vrouwelijke kennissen die hun gevoelens opbiechten over jonge (maar niet al te jonge) mannen met een kinderzitje op de fiets: YES YES YES. Omdat hij weet waar Abraham de mosterd haalt, en verantwoordelijkheid neemt. En dan hoeft die man helemaal niet - al dan niet geforceerd - de indruk te wekken dat hij allerlei vrouwen kan krijgen.
Dit zou inderdaad dat instinctieve gevoel kunnen zijn.
Niettemin komen andere verhalen ook voor: vrouwen die persé nog een kind willen voordat die kans verkeken is, zich extreem gewillig opstellen richting extreem gewillige wanhopige single heren, om de kleine te kunnen scoren en dan een Bewust Ongehuwde Moeder te worden. En die bereid zijn om met dat doel meerdere heren te verleiden, als dat kindje er maar komt,
En het later toch wel op prijs stellen dat de nagenoeg onbekende vader een (al dan niet financieel) steentje bijdraagt.

Je verhaal klinkt me kortom zeer bekend (en begrijpelijk) in de oren, maar het is niet altijd de man die maar wat fladdert of lichtzinnig doet... hoewel ik toegeef dat, in het algemeen, heren het inderdaad gemakkelijker hebben en dus wat gemakzuchtiger kunnen zijn.
Niettemin hoeft geen slechte eigenschap te zijn wanneer je als man in staat bent om al te gewillige en hunkerende dames te 'herkennen' en af te wijzen.
(Of op zijn minst je eigen kapotjes te gebruiken. ;))

Zo zijn we toch weer een beetje terug bij topic.

Ikzelf zal altijd een Echte Klik moeten voelen. Een definitie van die Echte Klik heb ik echter niet, ook niet voor mezelf... gelukkig maar. ;)
En als die Echte Klik er is, dan hoeft er ook niet meteen geketst te worden. Lekker ouderwets misschien, maar lekker ouderwets dat is niet vies.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183934970
Ik zat even terug te denken en kwam tot de conclusie dat ik in mijn leven maar weinig vrouwen heb afgeslagen. Zaten ook echt serieus hele lelijke tussen. :') Gelukkig ook een aantal hele lekkere.

Maar goed, gewoon niet te moeilijk doen. Ik heb in ieder geval nergens spijt van.
Radio Espantoso
pi_183935270
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 04:56 schreef Peligrosso het volgende:
Ik zat even terug te denken en kwam tot de conclusie dat ik in mijn leven maar weinig vrouwen heb afgeslagen. Zaten ook echt serieus hele lelijke tussen. :') Gelukkig ook een aantal hele lekkere.

Maar goed, gewoon niet te moeilijk doen. Ik heb in ieder geval nergens spijt van.
Iedereen gewoon lekker doen wat hemzelf/haarzelf het beste past. Spijt is een emotie waar je vaak alleen maar spijt van krijgt. ;)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183935298
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 08:15 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Iedereen gewoon lekker doen wat hemzelf/haarzelf het beste past. Spijt is een emotie waar je vaak alleen maar spijt van krijgt. ;)
;)
Radio Espantoso
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 09:50:06 #59
441859 crew  Lenny77
pi_183936102
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 04:44 schreef Toby56 het volgende:

Dit zou inderdaad dat instinctieve gevoel kunnen zijn.
Niettemin komen andere verhalen ook voor: vrouwen die persé nog een kind willen voordat die kans verkeken is, zich extreem gewillig opstellen richting extreem gewillige wanhopige single heren, om de kleine te kunnen scoren en dan een Bewust Ongehuwde Moeder te worden. En die bereid zijn om met dat doel meerdere heren te verleiden, als dat kindje er maar komt,
En het later toch wel op prijs stellen dat de nagenoeg onbekende vader een (al dan niet financieel) steentje bijdraagt.

Je verhaal klinkt me kortom zeer bekend (en begrijpelijk) in de oren, maar het is niet altijd de man die maar wat fladdert of lichtzinnig doet... hoewel ik toegeef dat, in het algemeen, heren het inderdaad gemakkelijker hebben en dus wat gemakzuchtiger kunnen zijn.
Niettemin hoeft geen slechte eigenschap te zijn wanneer je als man in staat bent om al te gewillige en hunkerende dames te 'herkennen' en af te wijzen.
(Of op zijn minst je eigen kapotjes te gebruiken. ;))

Tja ja daarom zeg ik ook dat dat een beetje de theorie daarachter is. Net zoals mannen onbewust zo naar een vrouw kijken of ze wel goede heupen heeft om hun kind te kunnen baren, of ze wel gezond en sterk is (gezond lang haar enz).
Er komt veel chemie en biologie kijken.
Even over die BOM-moeders: een echte BOM wil geen geld van de donor, die wil het echt alleen doen. De types die jij beschrijft zijn eerder de valse profiteurs :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  User die je het meest gemist hebt 2022 maandag 24 december 2018 @ 10:05:00 #60
78918 SeLang
Black swans matter
pi_183936241
Het is meer dat ik nu terugkijk op mijn leven en dan denk shit heb ik dat echt laten lopen?
Geile breezers die ik toen "mwah..." vond daar kan ik nu alleen nog maar over dromen :P ;(
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_183936316
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:50 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Tja ja daarom zeg ik ook dat dat een beetje de theorie daarachter is. Net zoals mannen onbewust zo naar een vrouw kijken of ze wel goede heupen heeft om hun kind te kunnen baren, of ze wel gezond en sterk is (gezond lang haar enz).
Er komt veel chemie en biologie kijken.
Even over die BOM-moeders: een echte BOM wil geen geld van de donor, die wil het echt alleen doen. De types die jij beschrijft zijn eerder de valse profiteurs :D
De volgende keer zou ik ze dan BOPs kunnen noemen... hoewel, dat veroorzaakt misschien weer verwarring met Bewust Ongehuwde Pappies.
(Ook weer een heele aparte categorie van mannen. ;))

Overigens... die brede heupen (met als het ff kan een beetje zitvlees), ik kan niet ontkennen dat ik, indien de kledij het toelaat, dat doorgaans snel even check, lol. Dat lange haar hoeft niet persé; ik houd wel van rondingen, maar, gecombineerd met een kordaat kort kapsel, kan een dame mij wel op de kast krijgen.
Maar ja, die klik hè?
Als ik die klik niet voel bij een frisse voluptueuze kortgeknipte mevrouw, maar wel bij een loensende dame met haar tot op haar billen... tsja, wat doe je er dan nog aan?
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183936420
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 09:50 schreef Lenny77 het volgende:

Net zoals mannen onbewust zo naar een vrouw kijken of ze wel goede heupen heeft om hun kind te kunnen baren
Hoe verklaar je dan de populariteit van vrouwen type fotomodel? ;)
pi_183936437
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2018 19:56 schreef cempexo het volgende:

[..]

Nee het is geen paradox.
Sorry, maar jij roept dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in seks, alleen in een relatie. En als ik dan zeg dat ze misschien gewoon niet geïnteresseerd zijn in seks met jou hebben ze ineens wel zin in seks met jou?

En dat spreekt elkaar niet tegen?

Ok.
pi_183936468
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 10:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sorry, maar jij roept dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in seks, alleen in een relatie. En als ik dan zeg dat ze misschien gewoon niet geïnteresseerd zijn in seks met jou hebben ze ineens wel zin in seks met jou?

En dat spreekt elkaar niet tegen?

Ok.
https://www.hansanders.nl(...)rLtcB6kaAsWgEALw_wcB
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183936503
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 01:08 schreef Lenny77 het volgende:
Een man die bezet is, is een man die in orde is, die in staat is om een relatie te krijgen en te houden. Een man die een kind heeft is dan ook nog eens in staat om een vrouw zo ver te krijgen om zijn nageslacht op de wereld te zetten. Als hij dan ook nog met het kleintje rond fietst of whatever dan is ie ook nog eens zorgzaam en lief.
Een single man is ofwel een player en kan je dus niets serieus mee beginnen ofwel iemand die niet in staat is om een relatie te onderhouden, anders zou hij wel een vrouw hebben.
Zo gaat de theorie daarachter.
Of het klopt... Ik denk het niet? Maar het zou iets onbewust, instinctief zijn.
Net zoals die andere user hier zei: vrouwen willen huwelijken.
Een man kan fladderen en zijn zaadjes droppen en er vandoor gaan. Een vrouw zit 20 jaar vast aan dat zaadje. Dan kan ze maar beter een goed zaadje nemen.
Enfin, dat was even off topic...
Ik ben het afgelopen jaar anders meer vrouwen tegengekomen die het gewoon bij lol hebben wilden houden dan die vol voor een relatie wilden gaan.

Het is meer dat als vrouwen echt klaar zijn voor een kind en ze dan nog vrijgezel zijn dat ze dan wat directer worden in hun zoektocht en even minder bezig zijn met genot. Maar dat hebben sommige mannen denk ik ook wel.
pi_183936516
quote:
Je onderstreept alleen maar wat ik al vermoedde.
pi_183939778
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 01:08 schreef Lenny77 het volgende:
Een man die bezet is, is een man die in orde is, die in staat is om een relatie te krijgen en te houden. Een man die een kind heeft is dan ook nog eens in staat om een vrouw zo ver te krijgen om zijn nageslacht op de wereld te zetten. Als hij dan ook nog met het kleintje rond fietst of whatever dan is ie ook nog eens zorgzaam en lief.
Een single man is ofwel een player en kan je dus niets serieus mee beginnen ofwel iemand die niet in staat is om een relatie te onderhouden, anders zou hij wel een vrouw hebben.
Zo gaat de theorie daarachter.
Of het klopt... Ik denk het niet? Maar het zou iets onbewust, instinctief zijn.
Net zoals die andere user hier zei: vrouwen willen huwelijken.
Een man kan fladderen en zijn zaadjes droppen en er vandoor gaan. Een vrouw zit 20 jaar vast aan dat zaadje. Dan kan ze maar beter een goed zaadje nemen.
Enfin, dat was even off topic...
Ik heb letterlijk mijn jongensdroom laten uitkomen. Een eigen bedrijf hebben, villa met zwembad (heb daar nog een foto van als bewijs) en Porsche rijden.

Opeens gaan de rokjes zich anders gedragen. Zien het allemaal opeens met je zitten en liggen, ook wel bukken en zich staande houden...alles kan.

Ik heb geleerd hoe een vrouw in elkaar steekt. Ben nog steeds enthousiast single...

Volgend rokje graag....
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 13:57:04 #68
441859 crew  Lenny77
pi_183939847
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 10:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan de populariteit van vrouwen type fotomodel? ;)
De echte rechte latjes ook niet hoor :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 13:57:49 #69
441859 crew  Lenny77
pi_183939865
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 13:50 schreef cempexo het volgende:

[..]

Ik heb letterlijk mijn jongensdroom laten uitkomen. Een eigen bedrijf hebben, villa met zwembad (heb daar nog een foto van als bewijs) en Porsche rijden.

Opeens gaan de rokjes zich anders gedragen. Zien het allemaal opeens met je zitten en liggen, ook wel bukken en zich staande houden...alles kan.

Ik heb geleerd hoe een vrouw in elkaar steekt. Ben nog steeds enthousiast single...

Volgend rokje graag....
Dat zijn dan weer de types die je niet wil hebben. Type profiteur, geldwolf.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_183940082
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 13:57 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat zijn dan weer de types die je niet wil hebben. Type profiteur, geldwolf.
Nederlandse vrouwen gaan op voor zekerheid in hun leven. Heb ik totaal niets mee...

Nederland is nog steeds een calvinistisch land...volgend, gehoorzaam en nederig luisterend naar de overheid.

[ Bericht 3% gewijzigd door cempexo op 24-12-2018 14:44:07 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183940991
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 13:57 schreef Lenny77 het volgende:

De echte rechte latjes ook niet hoor :D
Ik heb het over type fotomodel. Dus gewoon mooie vrouwen die superslank zijn.
pi_183942353
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 16:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zou het niet gewoon zo zijn dat vrouwen niet geïnteresseerd zijn in seks met jou?
Zie ik er zo lelijk uit dan ?

Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_183942480
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 16:26 schreef cempexo het volgende:

[..]

Zie ik er zo lelijk uit dan ?

[ afbeelding ]
Ik ga gewoon af op wat jij allemaal beweert hier.
pi_183942783
Laten we even bij het onderwerp van dit topic houden.
pi_183953468
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 01:08 schreef Lenny77 het volgende:
Een man die bezet is, is een man die in orde is, die in staat is om een relatie te krijgen en te houden. Een man die een kind heeft is dan ook nog eens in staat om een vrouw zo ver te krijgen om zijn nageslacht op de wereld te zetten. Als hij dan ook nog met het kleintje rond fietst of whatever dan is ie ook nog eens zorgzaam en lief.
Een single man is ofwel een player en kan je dus niets serieus mee beginnen ofwel iemand die niet in staat is om een relatie te onderhouden, anders zou hij wel een vrouw hebben.
Zo gaat de theorie daarachter.
Of het klopt... Ik denk het niet? Maar het zou iets onbewust, instinctief zijn.
Net zoals die andere user hier zei: vrouwen willen huwelijken.
Een man kan fladderen en zijn zaadjes droppen en er vandoor gaan. Een vrouw zit 20 jaar vast aan dat zaadje. Dan kan ze maar beter een goed zaadje nemen.
Enfin, dat was even off topic...
Op zich een logische redeneerwijze en ik denk dat veel vrouwen (maar ook mannen) zo denken.

Hoop alleen dat er wel wat ruimte blijft voor common sense :P Ik ben zelf namelijk zo'n ''geval'' : bijna dertig en al sinds mijn 22e single. Volgens mij prima in staat om een relatie aan te gaan en te onderhouden, stabiel etc. etc., alleen wat verlegen en kom in het dagelijks leven weinig vrouwen tegen. Tja dan gaan de jaartjes zonder dat je iemand tegen komt of waarbij het ''past'' hard voorbij en ben je zomaar ineens dertig en de eeuwige vrijgezel.

En dan merk je links en rechts inderdaad wel dat mensen een label op je proberen te plakken. Je bent immers niet lelijk, dom, hebt geen handicap, gewoon een huis, baan maar TOCH geen vriendin. Sommige mensen doen alsof het zo makkelijk is om iemand tegen te komen alsof je ze gewoon op de kermis uit de grijpautomaat kunt halen.

Omgekeerd snap ik nooit hoe het vrijwel iedereen maar lijkt te lukken om iemand te vinden die bij ze past. Het lijkt iedereen zo gemakkelijk / natuurlijk af te gaan, terwijl ik denk : wtf, ik kom er niet eens bij in de buurt :P
pi_184078674
Hoeveel ik er afgeslagen heb? Geeneens.
Pakken wat je pakken kan.

Eentje zelfs op haar verjaardag waar haar ouders bij waren. Ze dachten dat ze lesbisch was. Toch niet. Haar ouders en de rest van de visite waren weg voordat zij en ik klaar waren.
Ik heb haar en de familie nooit meer gezien dus het was niet echt de goede zet.
pi_184088290
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 08:37 schreef Jaume_I het volgende:
Omgekeerd snap ik nooit hoe het vrijwel iedereen maar lijkt te lukken om iemand te vinden die bij ze past. Het lijkt iedereen zo gemakkelijk / natuurlijk af te gaan, terwijl ik denk : wtf, ik kom er niet eens bij in de buurt :P
Of er daadwerkelijk veel mensen iemand vinden die bij ze past betwijfel ik. Volgens mij zijn er een hele hoop die met de tijd toch een flinke scheut water bij de wijn doen omdat die relatie er toch eens moet komen want "het hoort zo". Resultaat is waarschijnlijk een echtscheiding over zoveel jaar omdat je het niet uithoudt met die partner die je stiekem wat irritant en onaantrekkelijk vindt.
  maandag 14 januari 2019 @ 06:05:43 #78
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_184391487
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:16 schreef Toby56 het volgende:

[..]

Ik heb ze echter wel meegemaakt, jonge vrouwelijke kennissen die hun gevoelens opbiechten over jonge (maar niet al te jonge) mannen met een kinderzitje op de fiets: YES YES YES. Omdat hij weet waar Abraham de mosterd haalt, en verantwoordelijkheid neemt. En dan hoeft die man helemaal niet - al dan niet geforceerd - de indruk te wekken dat hij allerlei vrouwen kan krijgen.
Ja, en het werkt !!
Had altijd mijn auto volgeplakt met "Baby an Bord" stickers en op de achterbank twee van die baby stoeltjes vastgemaakt.

In het winkelwagentje altijd 2 potjes babyvoeding. De kinderen aten die niet maar de kat was er dol op! Het werkte op de vrouwen als een magneet op een stapel oud ijzer. Ik vertelde hen dan dat mijn vrouw met de kinderen op "kuur" was , 6 weken, en al 4 weken weg, en dat ik heel gelukkig was met hen maar op dat moment mij wel erg eenzaam voelde. Nou, vaker had ik 2 vrouwen in een weekend op "bezoek".
Want vrouwen willen soms liever een getrouwde man met gezin want dan is er zeker geen "staartje" in de vorm pogingen tot verder contact.

:Y :Y
ps. Woonde toen in Duitsland waar de vrouw (met de kleine kinderen) op kosten van de Krankenkasse bij oververmoeidheid enz. op kuur mag gaan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 14 januari 2019 @ 06:08:07 #79
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_184391500
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 10:05 schreef SeLang het volgende:
Het is meer dat ik nu terugkijk op mijn leven en dan denk shit heb ik dat echt laten lopen?
Geile breezers die ik toen "mwah..." vond daar kan ik nu alleen nog maar over dromen :P ;(
:Y :Y :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 14 januari 2019 @ 06:32:17 #80
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_184391595
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 08:37 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Op zich een logische redeneerwijze en ik denk dat veel vrouwen (maar ook mannen) zo denken.

Hoop alleen dat er wel wat ruimte blijft voor common sense :P Ik ben zelf namelijk zo'n ''geval'' : bijna dertig en al sinds mijn 22e single. Volgens mij prima in staat om een relatie aan te gaan en te onderhouden, stabiel etc. etc., alleen wat verlegen en kom in het dagelijks leven weinig vrouwen tegen. Tja dan gaan de jaartjes zonder dat je iemand tegen komt of waarbij het ''past'' hard voorbij en ben je zomaar ineens dertig en de eeuwige vrijgezel.

En dan merk je links en rechts inderdaad wel dat mensen een label op je proberen te plakken. Je bent immers niet lelijk, dom, hebt geen handicap, gewoon een huis, baan maar TOCH geen vriendin. Sommige mensen doen alsof het zo makkelijk is om iemand tegen te komen alsof je ze gewoon op de kermis uit de grijpautomaat kunt halen.

Omgekeerd snap ik nooit hoe het vrijwel iedereen maar lijkt te lukken om iemand te vinden die bij ze past. Het lijkt iedereen zo gemakkelijk / natuurlijk af te gaan, terwijl ik denk : wtf, ik kom er niet eens bij in de buurt :P
Beste Jaum,

bezint eer ge begint!

Maar als je toch je idee wilt doorzetten, 30 is zeker voor de man super jong. Terwijl het aantal goede mannen die geschikt zijn voor een echte relatie sterk afneemt bij die leeftijd stijgt het aantal vrouwen die vanaf die leeftijd een goede partner zoeken.
Je moet wel (inderdaad) onder de mensen blijven gaan. In levende lijve (uitgaan, hobby, cursus, sporten, verjaardagsfeestjes, vereniging) een uitgebreid sociaal netwerk dus. En tegenwoordig denk ik digitaal swipen of zo iets maar daar weet ik niks van.
Bv. . Haal een BHV / EHBO / AED diploma en word vrijwilliger bij Rode Kruis, voor bij evenementen. Kom je overal en je bent overal van harte welkom en gewaardeerd en krijgt op die manier veel kansen tot contact maken.

^O^ :Y ^)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_184391727
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 06:05 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, en het werkt !!
Had altijd mijn auto volgeplakt met "Baby an Bord" stickers en op de achterbank twee van die baby stoeltjes vastgemaakt.

In het winkelwagentje altijd 2 potjes babyvoeding. De kinderen aten die niet maar de kat was er dol op! Het werkte op de vrouwen als een magneet op een stapel oud ijzer. Ik vertelde hen dan dat mijn vrouw met de kinderen op "kuur" was , 6 weken, en al 4 weken weg, en dat ik heel gelukkig was met hen maar op dat moment mij wel erg eenzaam voelde. Nou, vaker had ik 2 vrouwen in een weekend op "bezoek".
Want vrouwen willen soms liever een getrouwde man met gezin want dan is er zeker geen "staartje" in de vorm pogingen tot verder contact.

:Y :Y
ps. Woonde toen in Duitsland waar de vrouw (met de kleine kinderen) op kosten van de Krankenkasse bij oververmoeidheid enz. op kuur mag gaan.
Het is natuurlijk uiterst verfoeilijk ;) maar toch... _O-
Ik doe het ff rustig aan.
pi_184391807
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2018 15:25 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Of er daadwerkelijk veel mensen iemand vinden die bij ze past betwijfel ik. Volgens mij zijn er een hele hoop die met de tijd toch een flinke scheut water bij de wijn doen omdat die relatie er toch eens moet komen want "het hoort zo". Resultaat is waarschijnlijk een echtscheiding over zoveel jaar omdat je het niet uithoudt met die partner die je stiekem wat irritant en onaantrekkelijk vindt.
Ja, dat zal het zijn.
pi_184394789
quote:
10s.gif Op maandag 14 januari 2019 07:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn.
Het strookt in ieder geval met mijn eigen observaties en wat ik hoor. Natuurlijk zijn er ook mannen en vrouwen die het niet toegeven maar op een gegeven moment is de drang naar settelen etc. dermate hoog dat je genoegen neemt met minder.

En ja mensen zijn elkaar best snel zat als het er op neer komt. Minder mensen trouwen, meer mensen scheiden. En een gewone relatie beëindigen wordt al helemaal niet vreemd meer naar omgekeken, eerder begripvol.
pi_184394849
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:50 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Het strookt in ieder geval met mijn eigen observaties en wat ik hoor. Natuurlijk zijn er ook mannen en vrouwen die het niet toegeven maar op een gegeven moment is de drang naar settelen etc. dermate hoog dat je genoegen neemt met minder.

En ja mensen zijn elkaar best snel zat als het er op neer komt. Minder mensen trouwen, meer mensen scheiden. En een gewone relatie beëindigen wordt al helemaal niet vreemd meer naar omgekeken, eerder begripvol.
Dat mensen uit elkaar gaan is vaak het gevolg van dat ze uit elkaar gegroeid zijn. Dat zegt niets over hoe ze ooit over elkaar dachten. Ik geloof er niets van dat mensen (uitzonderingen daargelaten) denken: nou, het is eigenlijk niet zo leuk met haar en ze is wel een beetje te dik en die rotkop valt ook alleen maar te pruimen met een dikke laag plamuur, maar ach, ik ben nu 30, dus ik moet.
pi_184395149
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:54 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat mensen uit elkaar gaan is vaak het gevolg van dat ze uit elkaar gegroeid zijn. Dat zegt niets over hoe ze ooit over elkaar dachten. Ik geloof er niets van dat mensen (uitzonderingen daargelaten) denken: nou, het is eigenlijk niet zo leuk met haar en ze is wel een beetje te dik en die rotkop valt ook alleen maar te pruimen met een dikke laag plamuur, maar ach, ik ben nu 30, dus ik moet.
Het is 'part of the equation'. Een man of vrouw die nogal onverschillig in de relatie staat is doorgaans eerder bereid deze te beëindigen dan een relatie waarbij beiden in eerste instantie "stapelgek" op elkaar waren.
pi_184396078
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 12:12 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Het is 'part of the equation'. Een man of vrouw die nogal onverschillig in de relatie staat is doorgaans eerder bereid deze te beëindigen dan een relatie waarbij beiden in eerste instantie "stapelgek" op elkaar waren.
Nee hoor. Ik oordeel altijd vanuit het moment. Lijkt het mij nu niet meer werken: jammer dan, maar dan is het klaar. Ook al vond ik je ooit nog zo leuk. Kom, het leven is te kort om in bed naast je te kijken en te denken: nou, daar is ook niet veel meer van over.
pi_184396351
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik oordeel altijd vanuit het moment. Lijkt het mij nu niet meer werken: jammer dan, maar dan is het klaar. Ook al vond ik je ooit nog zo leuk. Kom, het leven is te kort om in bed naast je te kijken en te denken: nou, daar is ook niet veel meer van over.
Precies. Veel mensen oordelen vanuit het moment, behaalde resultaten in het verleden bieden dus geen garanties voor de toekomst.

Een relatie is altijd veel pieken en dalen. Maar in een dal kom je dus al snel in een situatie als jij schetst.
pi_184396373
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:17 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Precies. Veel mensen oordelen vanuit het moment, behaalde resultaten in het verleden bieden dus geen garanties voor de toekomst.

Een relatie is altijd veel pieken en dalen. Maar in een dal kom je dus al snel in een situatie als jij schetst.
Nee, je weet best of iets even niet zo lekker loopt of dat het klaar is. Tenminste, mijn ervaring.
pi_184396438
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, je weet best of iets even niet zo lekker loopt of dat het klaar is. Tenminste, mijn ervaring.
Of iets klaar is bepaal je natuurlijk helemaal zelf. Mijn ervaring vertelt me dat je elkaar dan gewoon zat bent, afweegt, en gaat voor de makkelijkere weg. Vaak gaat dit dan hand in hand met andere dingen, als bijv. een leuke meid welke je hebt leren kennen ofzo.
pi_184396467
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:24 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Of iets klaar is bepaal je natuurlijk helemaal zelf. Mijn ervaring vertelt me dat je elkaar dan gewoon zat bent, afweegt, en gaat voor de makkelijkere weg. Vaak gaat dit dan hand in hand met andere dingen, als bijv. een leuke meid welke je hebt leren kennen ofzo.
Als je getrouwd bent en kinderen hebt is scheiden echt niet de makkelijke weg. ;)
pi_184396493
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als je getrouwd bent en kinderen hebt is scheiden echt niet de makkelijke weg. ;)
Ik denk dat daar toch een hoop mensen het met je oneens zijn. Een huwelijk uit het slop trekken vergt toch wat meer energie dan je spullen pakken en er vandoor gaan.
pi_184396594
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 13:27 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Ik denk dat daar toch een hoop mensen het met je oneens zijn. Een huwelijk uit het slop trekken vergt toch wat meer energie dan je spullen pakken en er vandoor gaan.
Als je kinderen hebt en getrouwd bent is het dan ook zo simpel niet.
pi_184402865
2 maar die waren ook echt heel lelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')