abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183415438
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:43 schreef Claudia_x het volgende:
Vergat ik er wel bij te zeggen dat wij een vrijstaande woning hebben gekocht en dus niet tussen andere huizen ingeklemd zitten.
Nieuw of bestaand?
"Willen jullie in deze stad en in Nederland meer of minder managers".......dan gaan we dat regelen.....
pi_183416857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 21:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik mis die snelle verwarming zelf totaal niet. Integendeel: ik vind die irritant omdat ik dan al gauw hoofdpijn krijg en het te warm heb. De constante warmte van vloerverwarming vind ik heel fijn. Alleen in de slaapkamers hebben we die nu niet nodig; daar stoken we helemaal niet.
Maar in jouw huishouden kan het ook uit om de vloerverwarming op comfortabele basishoogte te laten staan.
alzo verdorven, ganselijk onbekwaam tot enig goed en geneigd tot alle kwaad
pi_183420703
Wij hebben zijn op de benedenverdieping helemaal overgeschakeld op vloerverwarming . Alle radiatoren eruit . Ook een broodjes vloer gelegd . Beton gestort en daarover isolatienoppenplaten daar de slangen in geklikt om de 10 cm . 1 groep per 10 m2 en dat de cementdekvloer er overheen en de plavuizen . Geen minuut spijt van gehad . Wij hebben beneden de thermostaat op 20 graden continu staan . En ons energie verbruik en naar beneden gekelderd . Die plaat beton blijft natuurlijk als hij op temp. is goed op temp en hoeft hij bijna niet bij te verwarmen .
pi_183437360
registreer om deze reclame te verbergen
OK, overtuigd. We gaan soberso vloerverwarming aanleggen h.o.h 10cm.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')