Zoiets is mij ook overkomen! Ik durfde niks meer op slot te doen. Dat werd inderdaad ook meegenomen in mijn diagnose...quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:00 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Mij is vroeger claustrofobie aangepraat![]()
Terwijl ik jaaaaaaaarrreeenn lang op 6m2 heb gezeten en het mij totaal niks boeide én later op 15m2 heb gewoond(En ook nooit problemen met liften enz)
Puur omdat ik als jochie van 5 op een toilet heb opgesloten gezeten durfde ik een hele poos amper naar het toilet bij andere mensen dan mijn ouders, zelfs school was een probleem
Ik zit al in de stad. Ik had eerst een andere afspraak, maar ik heb mij vergist in de tijd van die afspraak. Dus nu zit ik te wachten in de stad want de afspraak was toch in de buurt van de stad.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze heeft nog een uur. Benieuwd hoe het met de zenuwen is :p
Okequote:Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik zit al in de stad. Ik had eerst een andere afspraak, maar ik heb mij vergist in de tijd van die afspraak. Dus nu zit ik te wachten in de stad want de afspraak was toch in de buurt van de stad.
Ik heb er uiteindelijk wel voor gekozen om mij op te doffen omdat ik mij dan wel mooier en zelfverzekerder voel.
Goede keuze.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik zit al in de stad. Ik had eerst een andere afspraak, maar ik heb mij vergist in de tijd van die afspraak. Dus nu zit ik te wachten in de stad want de afspraak was toch in de buurt van de stad.
Ik heb er uiteindelijk wel voor gekozen om mij op te doffen omdat ik mij dan wel mooier en zelfverzekerder voel.
Nou ja dat is wel een vooroordeel. Vriendin van mijn moeder heeft ook een kind en wil ook een man. Maar die wil oprecht niet dat haar vriend gaat bemoeien met de opvoeding met haar kind of voor haar kind gaat zorgen. Ja natuurlijk verwacht ze wel dat die twee gewoon goed kunnen opschieten maar zij heeft dat echt totaal niet.. ze vindt dat juist een afknapper als een man gaat bemoeien met haar en haar kind. Ze voedt het kind trouwens heel erg goed en leuk opquote:Op dinsdag 27 november 2018 11:59 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als vervelender omdat hoe je het dan ook went of keert ze óók verwacht dat je voor haar kind zorgt + alle ellende die er bij komt kijken..
Want een kind van 6-7 jaar zal echt nog niet begrijpen waarom mama met een vreemde man op de bank zit, en als je vervolgens in een verder stadium met haar en de echte vader komt om de hoek kijken eh...
Gewoon nee.
Preciesquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Zoiets is mij ook overkomen! Ik durfde niks meer op slot te doen. Dat werd inderdaad ook meegenomen in mijn diagnose...zulke labels zijn gewoon niks over het algemeen.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar het is ook gewoon makkelijk om te zeggen dat je kind bijvoorbeeld ADHD heeft zodat je m vol kan proppen met ritalin.
Durf je nu weer wel overal naar de wc te gaan?
Succes!!quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:03 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik heb geen jurk ofzo aangetrokken hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
OkeWat heb je aan? Hoe gaat het met je zenuwen? Hebben jullie in een cafe ofzo afgesproken?
Cool! Hoop dat het een succes wordt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:08 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Ik heb geen jurk ofzo aangetrokken hoor.
Ik heb alleen make-up opgedaan (daar heb ik echt mijn best voor gedaan) en een beetje nette/ stijlvolle maar wel normale kleding aangetrokken. Wel een beetje normaal, maar wel mooi normaal.
Als jij het belangrijk vindt: zelf vragen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:59 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dat beschouw ik als vervelender omdat hoe je het dan ook went of keert ze óók verwacht dat je voor haar kind zorgt + alle ellende die er bij komt kijken..
Want een kind van 6-7 jaar zal echt nog niet begrijpen waarom mama met een vreemde man op de bank zit, en als je vervolgens in een verder stadium met haar en de echte vader komt om de hoek kijken eh...
Gewoon nee.
Met mijn zenuwen gaat het wel goed. Ik hoop gewoon op een leuke gezellige dag. Als dat is gelukt ben ik al heel blij en was het een leuke ervaringquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
OkeWat heb je aan? Hoe gaat het met je zenuwen? Hebben jullie in een cafe ofzo afgesproken?
Wel updaten he straksquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:15 schreef -Phineas- het volgende:
[..]
Met mijn zenuwen gaat het wel goed. Ik hoop gewoon op een leuke gezellige dag. Als dat is gelukt ben ik al heel blij en was het een leuke ervaring
Ik verdenk mijn dates altijd van FOK!ster zijnquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien komt er ooit een fokker die zo gestoord is om zijn/haar eerste date te livestreamen.
Omdat het heel vaak wèl het geval is. En nee, dat hoeft niet altijd. Maar ik zit daar niet op te wachten.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij het belangrijk vindt: zelf vragen.
Waarom jij denkt dat ze dan ook vindt dat jij voor haar kind moet zorgen?
quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien komt er ooit een fokker die zo gestoord is om zijn/haar eerste date te livestreamen.
Waarom?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:20 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik verdenk mijn dates altijd van FOK!ster zijn
Twitchstreamquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze zijn dus altijd een beetje raar?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik vraag me het gewoon altijd af..
Wat zal haar username zijn..
quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ze zijn dus altijd een beetje raar?
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Echt er zijn ook normale mensen FOK!ker..
Zei de user die zolderkamer heet.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:29 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Echt er zijn ook normale mensen FOK!ker..
Nee braddie.. jij niet..quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:32 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Wat is normaalquote:
Godverdomme, is dit de braadslee?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:34 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Wat is normaalDurf inderdaad toe te geven dat ik niet normaal ben, maar maakt mij dit dan anders?
![]()
Ik zou je niet daten nee..quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:34 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Wat is normaalDurf inderdaad toe te geven dat ik niet normaal ben, maar maakt mij dit dan anders?
![]()
dingdingdingquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Godverdomme, is dit de braadslee?
Insgelijks, dan doen we maar een biertjequote:Op dinsdag 27 november 2018 12:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik zou je niet daten nee..![]()
Maargoed ik date ook niet met mannen..
Weet ik meteen weer hoe serieus ik jouw posts hier moet nemen.quote:
Klopt ja, men heeft dan al een bepaald beeld erbij. Hoewel ik mij ook kan voorstellen dat degene waarmee je date graag weet waar die aan toe is.quote:Op dinsdag 27 november 2018 11:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja eerste date is verkennend toch. En waarom moet de date perse weten dat iemand autistisch is?
Je vertelt denk ik ook niet op de eerste date dat je een onwijs ongeduldig persoon bent of iets dergelijks.Of snel uit je slof schiet.
Bedoel dat overigens niet als een vergelijking met autisme. Maar dat heb je in zoveel verschillende vormen en als je dan verteld oh ja ik ben autistisch dan gaat de date waarschijnlijk allemaal al dingen van te voren bedenken. Denk ik.
Zijn jouw date verhalen niet echt?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:38 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Insgelijks, dan doen we maar een biertje
Nog zo'n stigma "Omdat user A iets zegt met een bepaald imago worden posts door user B niet meer serieus genomen"quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ik meteen weer hoe serieus ik jouw posts hier moet nemen.
Jawel, allemaal!quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn jouw date verhalen niet echt?
Oh ja absoluut. Het beste is als je een trailer zou kunnen zien van je date maar goed dat gaat helaas nog niet.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Klopt ja, men heeft dan al een bepaald beeld erbij. Hoewel ik mij ook kan voorstellen dat degene waarmee je date graag weet waar die aan toe is.
Dat kan met vanalles zijn natuurlijk.
Een trailer over mijn leven lijkt me wel grappigquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Het beste is als je een trailer zou kunnen zien van je date maar goed dat gaat helaas nog niet.
Korreltje zout, zal ik het zo zeggen dan.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nog zo'n stigma "Omdat user A iets zegt met een bepaald imago worden posts door user B niet meer serieus genomen"
Hij gedraagt zich prima.. so no problem..quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weet ik meteen weer hoe serieus ik jouw posts hier moet nemen.
Ach, je weet hoe dat gaat he.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:41 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich prima.. so no problem..
Jawel joh.. je kan een korte video maken/uploaden op Tinder..quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Het beste is als je een trailer zou kunnen zien van je date maar goed dat gaat helaas nog niet.
Nog zo'n nutteloze featurequote:Op dinsdag 27 november 2018 12:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jawel joh.. je kan een korte video maken op Tinder..![]()
Ja alleen die is al gekleurdquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:44 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Jawel joh.. je kan een korte video maken op Tinder..![]()
Ik heb er ook 1. Denk dat die wel leuk is.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:45 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nog zo'n nutteloze feature![]()
*insert video die begint met duckface, boobs/jurk laat zien en eindigt met duckface, in minder dan 3 seconden*
Ja en dan klagen dat ik 88906 vrouwen heb gehad die allemaal een 8 en hoger gaven...quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja alleen die is al gekleurd![]()
Of recencies van dates zou ik ook wel goed vinden.
Ja dat kan nooit kloppen natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja en dan klagen dat ik 88906 vrouwen heb gehad die allemaal een 8 en hoger gaven...
Of mannen die een filmpje maken terwijl ze over straat lopenquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:45 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nog zo'n nutteloze feature![]()
*insert video die begint met duckface, boobs/jurk laat zien en eindigt met duckface, in minder dan 3 seconden*
Recensies van datesquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja alleen die is al gekleurd![]()
Of recencies van dates zou ik ook wel goed vinden.
Geen idee.. ik heb ze niet geteld..quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat kan nooit kloppen natuurlijk.
Weet je hoeveel tijd dat zou schelen!quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:47 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Recensies van dates
"Zoende als een wasmachine en droeg slippers, zou niet nog eens daten 3/10"
"Was een gentlemen maar stonk naar uit, niet gezoend, toch vervolg 6,4/10"
"Doel niet op lichaamslengte, 2/10, gr"quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel tijd dat zou schelen!
'10 cm kleiner dan tekst in bio'
quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook fotos van lang geleden maar ben nauwelijks veranderd. Ook wel recente.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Altijd leuk ja.. of vrouwen met een profielfoto van 10 jaar geleden..
Echt: What was u thinking.. dat je dan niet door de mand valt omdat je zo lief lacht ofzo?
Had op mijn Tinder (Geen Tinder meer want geen matchesquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:51 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]![]()
Altijd leuk ja.. of vrouwen met een profielfoto van 10 jaar geleden..
Echt: What was u thinking.. dat je dan niet door de mand valt omdat je zo lief lacht ofzo?
Ja dat is geen probleem.. Zolang er ook maar recente op staan..quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook fotos van lang geleden maar ben nauwelijks veranderd. Ook wel recente.
Ik heb ook echt een foto van 6 jaar geleden er bij staanquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook fotos van lang geleden maar ben nauwelijks veranderd. Ook wel recente.
Maar die info staat gewoon in het profiel... tenminste als je het daar invultquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:53 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Had op mijn Tinder (Geen Tinder meer want geen matches) een foto van een jaar oud bij de bedrijfsbus van het bedrijf waar ik toen werkte
Aan de ene kant was het een leuke foto, maar het leek ook wel als voorliegen, want bij bedrijfsbus staan op je foto, maar vervolgens al langere tijd werkloos zijn sinds het nemen van die foto
Jullie kunnen (over het algemeen) ook een baard laten staan die bijna de helft van je gezicht bedekt.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:56 schreef S95Sedan het volgende:
Dat van een oude foto geldt alleen voor vrouwen.
Mannen zien er juist beter uit als ze ouder worden.
Sommige mensen dragen lenzen én een bril, kortom, niet alleen van foto's uitgaan..quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem.. Zolang er ook maar recente op staan..
Zoek je een date.. kun je haar niet vinden omdat ze wel/geen makeup op heeft en opeens een bril draagt.. Maar geen foto te bekennen die daar op lijkt..
Ja maar plaats gewoon foto's van hoe je er over het algemeen uitziet dan..quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Sommige mensen dragen lenzen én een bril, kortom, niet alleen van foto's uitgaan..
Ah please, sommige vrouwen gebruiken bewust verhullende kleding / (oude) foto's en dan kom je vaak ook bedrogen uit. En als je er dan iets van zegt, dan heb je het nog gedaan ookquote:Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jullie kunnen (over het algemeen) ook een baard laten staan die bijna de helft van je gezicht bedekt.
Aldus mijn broer die zo zijn dubbele kin verbergt
Tof, werkte je bij de Stones?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:56 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar die info staat gewoon in het profiel... tenminste als je het daar invult
Ik heb ook fotos van het podium van de stones waar ik op rond loop.. Maar ik ben niet mick jagger..
Aan je lichaam kan je nog wel wat doen, aan je gezicht wat minder makkelijkquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ah please, sommige vrouwen gebruiken bewust verhullende kleding / (oude) foto's en dan kom je vaak ook bedrogen uit. En als je er dan iets van zegt, dan heb je het nog gedaan ook.
Ieder moet lekker zelf weten wat je wel of niet doet. Maar dit soort "trucjes", ongeacht of de man of vrouw dat doet is gewoon nasty!
Dan zie je toch alsnog dat iemand zeg maar, wat kilo's te veel heeft?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:59 schreef Halimede het volgende:
[..]
Jullie kunnen (over het algemeen) ook een baard laten staan die bijna de helft van je gezicht bedekt.
Aldus mijn broer die zo zijn dubbele kin verbergt
Oh jee Yasminquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat de ontmoeting nu wel is geweest. Nu wachten totdat 1 van de 2 naar de wc gaat :p
Is jouw ‘fysieke dingetje’ in jouw profiel terug te vinden? Zoals je het nu zegt niet. En dan moet je kinderen wel melden? Terwijl iemand die mijn kinderen niet wil zien echt totaal niet hoeft te merken dat ik ze heb?quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:21 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Omdat het heel vaak wèl het geval is. En nee, dat hoeft niet altijd. Maar ik zit daar niet op te wachten.
Maar kinderen hebben is niet iets wat je lekker voor jezelf houdt als je gaat daten. (vind ik).
Heb het zelf al meerdere malen meegemaakt dat er op het profiel niets te vinden was over kinderen en dan ineens komt de aap uit de mouw.. Wat verberg je dan nog meer?!
En mbt dingen vertellen, mijn fysieke dingetje vertel ik wel (voor de date) omdat het zichtbaar is, gebruik ik ook deels als selectie middel, haken mensen daardoor af, so be it.
Bij mijn broer werkt het. Zie ook Rhett van Good Mythical Morning, hij heeft geen dubbele kin, maar hij heeft ook niet echt een kin en een hele korte onderkaak. Door zijn baardje lijkt het toch veel indrukwekkenderquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:25 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Dan zie je toch alsnog dat iemand zeg maar, wat kilo's te veel heeft?
Als ik een baard laat staan zie je ook echt wel aan mijn kop van hey, die gast is dik
Het staat erin én ik vertel het ook nog eens, omdat veel mensen niet zo goed zijn in lezenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is jouw ‘fysieke dingetje’ in jouw profiel terug te vinden? Zoals je het nu zegt niet. En dan moet je kinderen wel melden? Terwijl iemand die mijn kinderen niet wil zien echt totaal niet hoeft te merken dat ik ze heb?
A la first datesquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk dat de ontmoeting nu wel is geweest. Nu wachten totdat 1 van de 2 naar de wc gaat :p
Eerst graag een update hier :pquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:34 schreef Halimede het volgende:
[..]
A la first dateseven je moeder/beste vriendin/kat bellen over hoe het gaat
Dat is bij een fokker gemiddeld nog steeds 24 cm.quote:Op dinsdag 27 november 2018 12:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb tijdens mijn date met goudtand de update perrongeluk de update naar hem gestuurd
Ik heb tijdens mijn date met goudtand de update perrongeluk de update naar hem gestuurd
Nee die bedoelde ik niet :pquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is bij een fokker gemiddeld nog steeds 24 cm.
(Of bedoelde je dat niet)
Kan toch gewoon als iemand de naar het toilet is.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Sowieso.. updates tijdens een date... Doe dat lekker daarna!
Nee, het wordt eigenlijk altijd gewoon gevraagd. Ik vind alleen jouw denkwijze wat apart.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het staat erin én ik vertel het ook nog eens, omdat veel mensen niet zo goed zijn in lezen.
Kinderen kunnen nogal in impact hebben op je manier van daten met iemand anders. (net zoals mijn fysieke dingetje dat kan doen).
Blijkbaar ben jij een van de types die ze in eerste instantie verbergt en dan ineens uit de hoge hoed gaat toveren..![]()
Wat had je precies naar hem gestuurd dan?quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij zei niks en ik kwam er pas uren later achter. Zakte door de grond.
Hij is leukquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:42 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat had je precies naar hem gestuurd dan?
Nou, zoals in je bericht hierboven staat, neig je er wel naar dat je het niet uit jezelf zou vertellen, omdat de persoon waar je mee date, geen weet hoeft te hebben van je kinderen.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het wordt eigenlijk altijd gewoon gevraagd. Ik vind alleen jouw denkwijze wat apart.
Dan is het wel gelijk duidelijk voor hemquote:
Ja ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dan is het wel gelijk duidelijk voor hem![]()
Ik ben altijd bang dat ik per ongeluk de conversaties die ik screenshot naar diegene stuur die ik gescreenshot hebzou zo lullig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 13:56:50 ]
Zou maar gebeurenquote:Op dinsdag 27 november 2018 13:48 schreef Halimede het volgende:
[..]
Dan is het wel gelijk duidelijk voor hem![]()
Ik ben altijd bang dat ik per ongeluk de conversaties die ik screenshot naar diegene stuur die ik gescreenshot hebzou zo lullig zijn
Nooooooo!quote:Op dinsdag 27 november 2018 13:58 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zou maar gebeuren
Wel een keer wat intiemere dingen gestuurd over en weer naar iemand, en toen het meest intieme gedeelte kwam stuurde ik het niet naar haar, maar naar degene met dezelfde 2 begin letters van de naamIk zweer het je, kon wel door de grond zakken
Was gelukkig via Snapchat dus 10 seconden later was't weg, maar toch
Kreeg daar direct een betoog van over hoe alle mannen zwijnen waren en ranzig en weet ik veel wat
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |