Nou, die flat woont ook nog wel wat ellende volgens mij.quote:Op maandag 3 december 2018 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zeewijk dit keer, dus dat is gewoon normaal.
Valt op zich nog wel mee, maar ondanks het uitzicht zou ik er niet willen wonen.quote:Op maandag 3 december 2018 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou, die flat woont ook nog wel wat ellende volgens mij.
Is dat een taal?quote:Op maandag 3 december 2018 20:44 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hoe zeg je godverdomme in nazi?
Gott verdammt?quote:Op maandag 3 december 2018 20:44 schreef ja_okay_whatever het volgende:
NEIN.quote:Op maandag 3 december 2018 20:44 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Dat sowieso niet nee, maar de buurt daar ligt mij gewoon niet. Zelf een aantal blokken meer richting het strand gewoond.quote:Op maandag 3 december 2018 20:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee, maar ondanks het uitzicht zou ik er niet willen wonen.
Is inderdaad gewoon kut, al zit je richting keetberglaan beter dan op de schiplaan.quote:Op maandag 3 december 2018 20:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
NEIN.
[..]
Dat sowieso niet nee, maar de buurt daar ligt mij gewoon niet. Zelf een aantal blokken meer richting het strand gewoond.
Hoor het hier ook wel eens, en dat is een woning uit 2012.quote:Op maandag 3 december 2018 20:54 schreef F1gamer het volgende:
Je seksleven laten bepalen door buurman, het moet niet gekker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |