Ik ben bang dat dat bij iedere verslaving zo is idd, men leeft alleen nog maar voor het vervullen van het verlangen naar de volgende dosis, en al het andere is daarbij ondergeschikt.quote:Op woensdag 5 december 2018 22:43 schreef praadje het volgende:
Inderdaad. Maar goed, terug ontopic. Ik heb bij de GHB gebruikers (en andere verslaafden) weet je wel wat je je ouders aandoet. Maar daar denken ze niet aan, het gaat om de G en meer telt er niet.
Dat is het, velen zijn verbijsterd wat ze hun omgeving aandoen, maar ze maken zichzelf ook kapot. Zijn totaal niet in staat om rekening te houden met anderen. De verslaving staat boven alles en pas na een tijdje clean komt het besef wat ze zichzelf en anderen hebben aangedaan. Heel erg triest is het.quote:Op woensdag 5 december 2018 22:43 schreef praadje het volgende:
Inderdaad. Maar goed, terug ontopic. Ik heb bij de GHB gebruikers (en andere verslaafden) weet je wel wat je je ouders aandoet. Maar daar denken ze niet aan, het gaat om de G en meer telt er niet.
Ja dat was dus niet in Willebrord.quote:Op woensdag 5 december 2018 20:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nou gewoon over straat lopen....heb jij de vorige aflevering niet gezien?
Dankjewel.quote:Op woensdag 5 december 2018 23:01 schreef bigE het volgende:
[..]
Dat is het, velen zijn verbijsterd wat ze hun omgeving aandoen, maar ze maken zichzelf ook kapot. Zijn totaal niet in staat om rekening te houden met anderen. De verslaving staat boven alles en pas na een tijdje clean komt het besef wat ze zichzelf en anderen hebben aangedaan. Heel erg triest is het.
Mooi dat het zo goed gaat met je zoon trouwens.
Gelukkig zijn de wachttijden voor behandeling maar 3 maanden, dus lekker 3 maanden van god los.quote:Op woensdag 5 december 2018 23:01 schreef bigE het volgende:
[..]
Dat is het, velen zijn verbijsterd wat ze hun omgeving aandoen, maar ze maken zichzelf ook kapot. Zijn totaal niet in staat om rekening te houden met anderen. De verslaving staat boven alles en pas na een tijdje clean komt het besef wat ze zichzelf en anderen hebben aangedaan. Heel erg triest is het.
Mooi dat het zo goed gaat met je zoon trouwens.
Jamaar, ik ben, zegmaar, niet meer zun XXL gtst kijker he. Ik, ja zeg maar, ik ben al, zeg maar, aant minderequote:
Praadje, ik vind je een topper. Echt. Ik zou je graag DM'en. Ik zou graag eens mijn verhaal kwijt willen, ik ben ook niet geheel onbekend met drugs. Zelf nooit gedaan, maar een naasten wel, met alle gevolgen van dien. Maar alleen als je het wilt. Als je er niks voor voelt, no worriesquote:Op woensdag 5 december 2018 22:43 schreef praadje het volgende:
Haha, dat is ook lekker. Je GHB-verslaving inruilen voor een GTST-verslaving.quote:Op donderdag 6 december 2018 00:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jamaar, ik ben, zegmaar, niet meer zun XXL gtst kijker he. Ik, ja zeg maar, ik ben al, zeg maar, aant mindere
Dat laatste lijkt me een stuk minder schadelijk.quote:Op donderdag 6 december 2018 08:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, dat is ook lekker. Je GHB-verslaving inruilen voor een GTST-verslaving.
Doet me denken aan die kerel die in de serie te zien was. Hij had nu een schoonmaakverslaving zoals ik het zo zag.quote:Op donderdag 6 december 2018 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een stuk minder schadelijk.
Je hebt ook van die figuren die de drugsverslaving inruilen tegen een verslaving aan religie, zo erg zelfs dat ze zwarte kousen dominee worden, dan weet ik niet wat schadelijker is
Ik weet dat er werkelijk een dominee is (die van hervormd naar reformatorisch is overgestapt) die vroeger een drugsprobleem had.... mijn vader noemt dat altijd "Hij heeft de ene verslaving voor de andere ingeruild".quote:Op donderdag 6 december 2018 10:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die kerel die in de serie te zien was. Hij had nu een schoonmaakverslaving zoals ik het zo zag.
Wat lief van je. Je mag gerust een DM sturen hoor. Het van je af schrijven doet goed merk ik al bij mezelf.quote:Op donderdag 6 december 2018 07:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Praadje, ik vind je een topper. Echt. Ik zou je graag DM'en. Ik zou graag eens mijn verhaal kwijt willen, ik ben ook niet geheel onbekend met drugs. Zelf nooit gedaan, maar een naasten wel, met alle gevolgen van dien. Maar alleen als je het wilt. Als je er niks voor voelt, no worries
Doet mij denken aan een oude sketch , first I was all messed up on drugs now I'm all messed up on the lord.quote:Op donderdag 6 december 2018 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me een stuk minder schadelijk.
Je hebt ook van die figuren die de drugsverslaving inruilen tegen een verslaving aan religie, zo erg zelfs dat ze zwarte kousen dominee worden, dan weet ik niet wat schadelijker is
Je zag het toch ook aan "Pattex", die ging obsessief poetsen..quote:Op donderdag 6 december 2018 08:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Haha, dat is ook lekker. Je GHB-verslaving inruilen voor een GTST-verslaving.
En dan een vent alleen en een huis vol prulletjes en brol, manmanmanman. Dat vind ik nog sneuer dan dat gepoets zelfquote:Op donderdag 6 december 2018 19:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je zag het toch ook aan "Pattex", die ging obsessief poetsen..
Dat was volgens mij dezelfde kerel. Als hij zo zijn GHB verslaving in toom kan houden, so be it.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dan een vent alleen en een huis vol prulletjes en brol, manmanmanman. Dat vind ik nog sneuer dan dat gepoets zelf
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat was volgens mij dezelfde kerel. Als hij zo zijn GHB verslaving in toom kan houden, so be it.
Ik heb dat veel liever dan dat hij helemaal knetter in een auto gaat zitten en een ongeluk aanricht. Hoop van harte dat hij het volhoudt.
Stelt niks voor met ghb.quote:Op maandag 10 december 2018 21:34 schreef houdjemond het volgende:
Ik had een ander beeld bij het woord "drugslab"
Nee ik heb ook pannen en een trechter en maatbeker in mijn keukenkastjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |