Eindelijk? Het is nog november! Nu hebben we geen kans meer op een of andere luchtfietser die twee weken voor het seizoen alsnog eruit wordt gesodemieterdquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:49 schreef sasquatsch het volgende:
Dan is eindelijk het lijstje compleet![]()
Mercedes (Mercedes): Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Ferrari (Ferrari): Sebastian Vettel, Charles Leclerc
Red Bull (Honda): Max Verstappen, Pierre Gasly
Renault (Renault): Nico Hulkenberg, Daniel Ricciardo
Force India (Mercedes): Sergio Perez, Lance Stroll
Haas (Ferrari): Kevin Magnussen, Romain Grosjean
McLaren (Renault): Carlos Sainz Lando Norris
Toro Rosso (Honda): Alexander Albon, Daniil Kvyat
Sauber (Ferrari): Antonio Giovinazzi, Kimi Raikkonen
Williams (Mercedes): George Russell, Robert Kubica
Ach, we hebben de IndyCar en Formule 2 en 3 nog.quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eindelijk? Het is nog november! Nu hebben we geen kans meer op een of andere luchtfietser die twee weken voor het seizoen alsnog eruit wordt gesodemieterd
Mercedes heeft Ocon en Vandoorne, Ferrari had Kvyat, Red Bull heeft Buemi, Haas heeft volgens mij pas Fittipaldi getekend, verder weet ik het zo niet.quote:Op vrijdag 30 november 2018 16:45 schreef Funzel het volgende:
Heeft elk team eigenlijk al een test/reserve/derde/whatever rijder?
Bottas <-> Oconquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoog tijd dus dat Silly Season 2020 losbarst.![]()
Zeg 't maar... eerste rijders wissel in 2019?![]()
McLaren heeft Sergio Sette Camaraquote:Op vrijdag 30 november 2018 21:07 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Mercedes heeft Ocon en Vandoorne, Ferrari had Kvyat, Red Bull heeft Buemi, Haas heeft volgens mij pas Fittipaldi getekend, verder weet ik het zo niet.
Net als Sainz nog een afgeschreven Red Bull juniorquote:Op zaterdag 1 december 2018 00:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
McLaren heeft Sergio Sette Camara
Wat ik mij dan afvraag, is er één McLaren protegé geweest in de laatste 20 jaar die de tijd heeft gehad van het team om te leren en beter te worden?quote:Op zaterdag 1 december 2018 00:39 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
McLaren heeft Sergio Sette Camara
Zoals wehrlein en ocon?quote:Op zaterdag 1 december 2018 08:25 schreef Meike26 het volgende:
Als talent kan je veel beter bij Mercedes of RedBull zitten.
Wat betreft Wehrlein heb je gelijk, Ocon zit nu eerste rang om Bottas te vervangen.. en ik gok, dat als hij begin volgend seizoen net zo presteert als dit jaar, dat hij er bij de GP van Barcelona, Monaco of Montreal uit ligt.. Dat Ocon geen racezitje heeft is vreemd en snap ik ook niets van, maar je hoeft geen medelijden met hem te hebben nu met zijn positie bij Mercedes.quote:
Begin van het jaar was er niet zo veel mis met Bottas.quote:Op zaterdag 1 december 2018 18:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat betreft Wehrlein heb je gelijk, Ocon zit nu eerste rang om Bottas te vervangen.. en ik gok, dat als hij begin volgend seizoen net zo presteert als dit jaar, dat hij er bij de GP van Barcelona, Monaco of Montreal uit ligt.. Dat Ocon geen racezitje heeft is vreemd en snap ik ook niets van, maar je hoeft geen medelijden met hem te hebben nu met zijn positie bij Mercedes.
Lewis toen hij uitgeleerd was ging hij naar Mercedes.quote:Op zaterdag 1 december 2018 08:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wat ik mij dan afvraag, is er één McLaren protegé geweest in de laatste 20 jaar die de tijd heeft gehad van het team om te leren en beter te worden?
Perez, Magnussen, Vandoorne...
(Perez kwam van Sauber, maar kreeg geen eerlijke kans zijn kunnen te laten zien in toen ook een slechte/onbetrouwbare wagen)
Ik heb het te doen met Lando Norris. En nog maar afwachten wat en wanneer Sette Camera iets mag laten zien. En voor Lando en Carlos wordt het misschien ook weer een kort dienst verband van 1 a 2 jaar.
Als talent kan je veel beter bij Mercedes of RedBull zitten.
Ik denk dat het puntensysteem kut is. Daarom komen nu kansloze types voor de 3e keer terug omdat er geen andere keus is. Zeker weten dat hij liever Ticktum erin heeft bv.quote:Op donderdag 29 november 2018 20:17 schreef Fer het volgende:
Ik heb het idee, dat Marko nu beseft, dat hij soms wel tekort door de bocht is geweest. Kvyat en Albon blijken toch grotere talenten dan gedacht.
Zonder puntensysteem heb je types als Sean Gelael in de Formule 1. Die kopen dan een plek in plaats van dat er talentvolle coureurs in rondrijden.quote:Op zondag 6 januari 2019 00:39 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik denk dat het puntensysteem kut is. Daarom komen nu kansloze types voor de 3e keer terug omdat er geen andere keus is. Zeker weten dat hij liever Ticktum erin heeft bv.
Misschien. Al waag ik het te betwijfelen. Hij kan nog steeds genoeg punten halen als hij een winterserie wint. En daar wachten ze dus niet op.quote:Op zondag 6 januari 2019 16:50 schreef Rossdale het volgende:
Komt ook alleen maar door die straf van hem, anders had hij nu in een Toro Rosso gezeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |