Duidelijk iddquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:31 schreef Espantoso het volgende:
[..]
Het is goed tegen doorliggen omdat er idd geen schuif/drukkracht is. Het is slecht voor de doorbloeding omdat je spieren nooit goed kunnen ontspannen als je op zon matras ligt. Je ruggegraat moet zo recht mogelijk zijn zeg maar. Nu is dat nooit helemaal recht natuurlijk, maar je probeert het toch te benaderen.
Als je niet goed ligt, dan ga je woelen in bed, wat betekent dat je spieren constant aan het werk gezet worden. In je nachtrust moet je juist zo min mogelijk woelen, zodat je spieren ook kunnen rusten. Als je een goed matras hebt ga je misschien 2 a 3x verliggen op die manier hoeven je spieren niet zo veel te werken, op een slecht matras kun je tot wel 60x verliggen! Elke keer verliggen betekent dat je spieren weer uit hun rust gehaald moeten worden en aan het werk gezet worden, weer inslapen, weer werken, etc.
Als ze juist écht rusten, dan heb je een goede doorbloeding naar je spieren.
Sealy, dat was het. Hoe zit het daarmee ?quote:Op maandag 31 januari 2005 11:48 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
Hastens en Jensen heb ik ook bekeken, maar daar zit je al heel snel aan de 5000 euro, bij Hastens moet je eigenlijk al uitgaan van 10.000 euro. Kun je ook een leuke auto voor kopen..
Andere rare Amerikaanse merk weet ik zo niet waar je het over hebt..
Jensen is van dat rijtje toch wel het absolute topmerk. Hästens is meer op marketing gericht dan echte productkwaliteit.quote:Op woensdag 2 februari 2005 11:45 schreef Wooly_Mammoth het volgende:
is ook goed volgens mij, maar ook best prijzig.. toevallig net op de website gekeken..
denk dat sealy, jensen, pullman of hastens allemaal wel goed zijn, is meer persoonlijke voorkeur..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |