abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2018 @ 19:41:40 #1
481933 eenzaam122
niks bijzonders
pi_183387024
Hoi allemaal.

Ik hou van vrouwen en ik wil heel graag een vriendin, maar nog steeds wil het maar niet lukken, ik zit ook op de Tinder app maar daar heb ik ook geen succes. dus ik maak gewoon contact met vrouwen.

Nu vind ik íemand heeeel leuk , we hebben contact via Facebook en Whatsapp we kennen elkaar ook in het echt , ze is heel aardig en lief tegen mij, maar meer dan dit wil ze niet😑

ik weet niet meer wat ik moet doen, ik voel mij vaak zo eenzaam en zo lelijk als de nacht😪

Ik heb ook nog nooit een vriendin gehad.

Alvast bedankt!!
pi_183387102
Je moet de straat op, van achter je computer vandaan. Zoek iemand met gezamelijke interesses en wees niet bang om iemand aan te spreken.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183387168
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:41 schreef eenzaam122 het volgende:
Hoi allemaal.

Ik hou van vrouwen en ik wil heel graag een vriendin, maar nog steeds wil het maar niet lukken, ik zit ook op de Tinder app maar daar heb ik ook geen succes. dus ik maak gewoon contact met vrouwen.

Nu vind ik íemand heeeel leuk , we hebben contact via Facebook en Whatsapp we kennen elkaar ook in het echt , ze is heel aardig en lief tegen mij, maar meer dan dit wil ze niet😑

ik weet niet meer wat ik moet doen, ik voel mij vaak zo eenzaam en zo lelijk als de nacht😪

Alvast bedankt!!
Meld je aan voor first dates.
Krijg je van 150.000 experts advies op fok/twitter. :Y

"zo lelijk als de nacht" Die definitieve bevestiging krijg je er meteen gratis bij. _O-
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_183387286
Ts is 14?
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 26 november 2018 @ 19:52:27 #5
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_183387334
je probeert te hard
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_183387906
tinder _O_
pi_183388111
Hoe oud ben je? In mijn serieuze relaties gebeurde het gewoon of kwam ik 'plotseling' iemand tegen. Als ik te hard opzoek ga lukt het ook niet echt.
Geen boodschappen doen als je honger hebt.
  maandag 26 november 2018 @ 20:25:23 #8
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_183388290
Waarschijnlijk heb je gewoon slechte foto's op Tinder, en aangezien Tinder een vleeskeuring is waarbij vrouwen meestal alleen naar je eerste foto of twee kijken zit daar al een probleem.
Mocht je wel goeie foto's hebben ligt het misschien meer aan het object in de foto. Daar kan je voor de rest niet zoveel aan doen..... behalve gezond eten, sporten, uiterlijke verzorging, hygiene, en zulke dingen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 26 november 2018 @ 20:28:16 #9
481933 eenzaam122
niks bijzonders
pi_183388374
Bedankt iedereen.

Nee ik ben geen kluizenaar, ik ga gewoon naar de stad hoor ,ja dus ik probeer het ook op de straat.

ik ben geen monsters,maar misshien gewoon lelijk,vrouwen geven me ook geen kans.

Mijn vrienden en iedereen die ik ken zijn niet single ik ben de enige.😪😪😪😥

zelf die ene vrouw die ik zo leuk vind waar ik verliefd op ben, wil geen relatie met mij.

ik voel mijn gewoon niet gelukkig en eenzaam, er is niemand die om mij geeft of van mij houdt.

En wat het echte probleem is, dat zeggen ze ook nooit tegen mij.
pi_183388411
Heb je een hobby/liefhebberij?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_183388425
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 19:41 schreef eenzaam122 het volgende:
Hoi allemaal.

Alvast bedankt!!
Ik begrijp het wel wat je bedoelt. Herkenbaar bij mij. Maar ik heb het geaccepteerd en ben er niet meer zo mee bezig. Wie weet kom ik nog iemand tegen maar zo niet dan is het maar zo.
pi_183389135
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:28 schreef eenzaam122 het volgende:
Bedankt iedereen.

Nee ik ben geen kluizenaar, ik ga gewoon naar de stad hoor ,ja dus ik probeer het ook op de straat.

ik ben geen monsters,maar misshien gewoon lelijk,vrouwen geven me ook geen kans.

Mijn vrienden en iedereen die ik ken zijn niet single ik ben de enige.😪😪😪😥

zelf die ene vrouw die ik zo leuk vind waar ik verliefd op ben, wil geen relatie met mij.

ik voel mijn gewoon niet gelukkig en eenzaam, er is niemand die om mij geeft of van mij houdt.

En wat het echte probleem is, dat zeggen ze ook nooit tegen mij.
Je geeft je eigen antwoord al
Ik zwaai naar dieren.
pi_183389606
Wees blij dat je in 2018 in deze situatie zit en niet in 1995. Genoeg online date mogelijkheden.

Tinder kan echt goed werken, maar zorg wel dat je jezelf goed presenteert. Dus niet met een zonnebril, vishengel, shirt van een (nep) duur merk. Tekst erbij wil ook nog wel helpen.

Maar het belangrijkste : swipe realistisch. Als jij een oerdegelijke boeren hollandsche knul met een beginnend bavaria buikje en een tribal tattoo op je schouder uit twente bent, swipe dan niet alleen de corporale rechtenstudie meisjes uit Leiden van Minerva naar rechts, maar probeer in te schatten wat de vrouwelijke equivalent van jou is.
pi_183390334
Ik vrees waarschijnlijk te lelijk. Dat valt in sommige gevallen nog wel te compenseren, maar dan moet je naar de 'extremen'. Bijvoorbeeld extreem rijk of intelligent. Of gespierd of lang. Of beroemd.

Maar blink je nergens in uit, dan word je gewoon keihard afgerekend op je uiterlijk. Het leven is hard en niet eerlijk. Gelukkig kun je als man dus nog je hoop vestigen (en er alles aan doen) om dus een of meerdere van die extremen te gaan bereiken. Doe er je voordeel mee.
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 21:37:50 #15
441859 crew  Lenny77
pi_183390409
Maar eh.. Hoe oud ben je dan?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 26 november 2018 @ 21:38:49 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183390436
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 20:19 schreef Newssworld het volgende:
Geen boodschappen doen als je honger hebt.
_O_.

Precies dat.
And so is the past
pi_183390473
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:35 schreef matigeuser het volgende:
Ik vrees waarschijnlijk te lelijk. Dat valt in sommige gevallen nog wel te compenseren, maar dan moet je naar de 'extremen'. Bijvoorbeeld extreem rijk of intelligent. Of gespierd of lang. Of beroemd.

Maar blink je nergens in uit, dan word je gewoon keihard afgerekend op je uiterlijk. Het leven is hard en niet eerlijk. Gelukkig kun je als man dus nog je hoop vestigen (en er alles aan doen) om dus een of meerdere van die extremen te gaan bereiken. Doe er je voordeel mee.
Dat je tot de incels behoort is natuurlijk prima, maar die vreselijk verzuurde en toxic manier om naar het leven te kijken, daar hoef je anderen natuurlijk niet mee te beïnvloeden. Er zijn al teveel incels.
  maandag 26 november 2018 @ 21:41:18 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183390505
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:40 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat je tot de incels behoort is natuurlijk prima, maar die vreselijk verzuurde en toxic manier om naar het leven te kijken, daar hoef je anderen natuurlijk niet mee te beïnvloeden. Er zijn al teveel incels.
Incelgenen kunnen we missen als kiespijn maar dat is een andere discussie.
And so is the past
pi_183390543
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 21:35 schreef matigeuser het volgende:

Of een alleenstaande moeder nemen met 3 kinderen
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 26 november 2018 @ 21:43:03 #20
286575 Roces18
Chef de party
pi_183390544
Ik denk dat het aan je interpunctie ligt. Als dat op gewenst niveau ligt zijn gaan er deuren voor je open.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183390618
Wat neob schrijft is wel waar, incels moeten incels blijven, de genenpoel moeten we daarmee niet willen vervuilen. Spijtig natuurlijk als je in dat schuitje zit, maar such is life.

Hoe oud ben je, TS?

Het moet je gewoon een beetje overkomen. Als je met je toenemende onzekerheid op jacht gaat zal je probleem alleen maar toenemen, met exponentiele groei wel te verstaan. :P
-nee-
pi_183391497
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 21:44 schreef Marsenal het volgende:
Wat neob schrijft is wel waar, incels moeten incels blijven, de genenpoel moeten we daarmee niet willen vervuilen. Spijtig natuurlijk als je in dat schuitje zit, maar such is life.
Was het maar genetisch, dan was dat probleem binnen één generatie de wereld uit.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_183391545
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:13 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Was het maar genetisch, dan was dat probleem binnen één generatie de wereld uit.
Denk dat het ook wel genetisch is...die zullen zich nooit voortplanten toch ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_183391615
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 22:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Denk dat het ook wel genetisch is...die zullen zich nooit voortplanten toch ?
Dat wil toch niet zeggen dat kinderen van anderen nooit de incel gaan uithangen?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_183391638
Volgens mij slaat niet kunnen voortplanten iedere keer één of twee generaties over.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')