quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ja idd, echt erg.quote:Op maandag 26 november 2018 19:41 schreef zoem het volgende:
DIe kerel heeft ook een hete aardappel in zn mond
je moet toch ergens mee pronken als je uit Limburg komtquote:Op maandag 26 november 2018 19:42 schreef KennyPowers het volgende:
DOE NIET ZO TOF MET JE AMERIKA HEKS
America.quote:Op maandag 26 november 2018 19:44 schreef vencodark het volgende:
Ik ben toch niet de enige die Amerika kent?
Americaquote:Op maandag 26 november 2018 19:44 schreef vencodark het volgende:
Americaquote:Op maandag 26 november 2018 19:44 schreef vencodark het volgende:
Ik kom er zelfs af en toequote:Op maandag 26 november 2018 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om het even.![]()
Maar dat er dus een America is in Nederland.
Het dorp van Rowen Hezequote:Op maandag 26 november 2018 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Om het even.![]()
Maar dat er dus een America is in Nederland.
Soms kan het ook noodweer zijnquote:Op maandag 26 november 2018 19:48 schreef KennyPowers het volgende:
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Het is altijd lente in meiquote:Op maandag 26 november 2018 19:48 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Soms kan het ook noodweer zijn
Gast. Van achter gezien is het net een toupet.quote:
Dominant-type alert.quote:Op maandag 26 november 2018 19:52 schreef Snowsquall het volgende:
WTF Je besteld toch wat je zelf lekker vindt !!
nounounouquote:Op maandag 26 november 2018 19:55 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Vuile tering woestijnrat, rot op uit dit land
Die blanke vond het vast geil het eens met een vluchteling te kunnen doen.quote:Op maandag 26 november 2018 19:55 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Vuile tering woestijnrat, rot op uit dit land
Irritant. Dat wel. Haha.quote:Op maandag 26 november 2018 19:56 schreef Snowsquall het volgende:
Die vent herhaalt echt alles wat ze zegt.
echt onbeschoft vind ik dat!quote:
tijd om je pilletje te nemen (of terug naar dumpert)quote:Op maandag 26 november 2018 20:00 schreef ja_okay_whatever het volgende:
DIKKE BILLEN 5 REETENDIKKE BILLEN 5 REETENDIKKE BILLEN 5 REETENDIKKE BILLEN 5 REETENDIKKE BILLEN 5 REETENDIKKE BILLEN 5 REETENDIKKE BILLEN 5 REETENDIKKE BILLEN 5 REETENDIKKE BILLEN 5 REETENDIKKE BILLEN 5 REETEN
Oh dat had ik nog niet gehoordquote:Op maandag 26 november 2018 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je er een kind bij krijgt.
Die milf?quote:
quote:
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op maandag 26 november 2018 20:06 schreef Heufd het volgende:
Jonas heeft wat weg van Sander van de Pavert van Lucky TV.
Deze blonde. Maar wel een jaar of 3 geleden.quote:
Ja, leuk.quote:Op maandag 26 november 2018 20:07 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel enige sympathie voor dat stel
Komt omdat die 2m2 isquote:Op maandag 26 november 2018 20:08 schreef itchycoo het volgende:
Jonas gebruikt te veel verkleinwoorden
Maar wellicht fixt dat alles.quote:Op maandag 26 november 2018 20:08 schreef marcodej het volgende:
Kinderen nemen, terwijl je een moeizame relatie hebt.
Ik loop paar min achterquote:Op maandag 26 november 2018 20:08 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Deze blonde. Maar wel een jaar of 3 geleden.
Toen geen kind gezien.
Maar ze is het of ze lijkt er heeeel veel op.
die blonde met de krullen, die met die gast in het blauwe shirt zitquote:Op maandag 26 november 2018 20:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik loop paar min achterof bedoel je die tandartsassistente?
Nee die met die krullen. Die vega.quote:Op maandag 26 november 2018 20:09 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik loop paar min achterof bedoel je die tandartsassistente?
Hij draait er niet omheen. Dat zal vooral meespelen.quote:Op maandag 26 november 2018 20:11 schreef MacorgaZ het volgende:
Wtf is dit voor "kerel", net een homo die zichzelf beschrijft maar dan als vrouw en daar blijkbaar op valt?
Neeeeee, Je zult maar 14 zijn en zo'n knappe moeder hebben!!!!quote:
quote:Op maandag 26 november 2018 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
zij is zo makkelijk beïnvloedbaar.
quote:Op maandag 26 november 2018 20:12 schreef vencodark het volgende:
Die Jorden is volgens mij heel beïnvloedbaar.
quote:Op maandag 26 november 2018 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2018 20:12 schreef vencodark het volgende:
Die Jorden is volgens mij heel beïnvloedbaar.
Goed stel dusquote:Op maandag 26 november 2018 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
Daar heb je als zoon weinig aan, lijkt mequote:Op maandag 26 november 2018 20:12 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Neeeeee, Je zult maar 14 zijn en zo'n knappe moeder hebben!!!!
Milfhunterquote:Op maandag 26 november 2018 20:10 schreef itchycoo het volgende:
[..]
die blonde met de krullen, die met die gast in het blauwe shirt zit
je kan ook gewoon schaap zeggen, geen eigen identiteitquote:Op maandag 26 november 2018 20:13 schreef vencodark het volgende:
Die gozer wordt een boer zodra hij met boeren omgaat. Een oh oh Cherso-type als hij daarmee omgaat. Hiphop als hij zulke vrienden heeft.
ja iddquote:Op maandag 26 november 2018 20:14 schreef itchycoo het volgende:
Hij lijkt echt op Sander van de Pavert. Die kan in de omgang ook zo raar springerig zijn
Ohja!quote:Op maandag 26 november 2018 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je kan ook gewoon schaap zeggen, geen eigen identiteit
Ze maakte er wel een wokkel van zeg maarquote:
ik heb dit weekend bij een veganist gegeten die gewoon goed kan koken en ik moet zeggen dat het heel lekker kan zijnquote:Op maandag 26 november 2018 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
ze heeft wel leuke sproetjes maar sorry veganist
Ja dan weet je wel hoelaat het is...Dat is echt een NON reden.quote:
"zelfstandige"quote:
NICEquote:Op maandag 26 november 2018 20:15 schreef J.Caesar het volgende:
[..]
Ze maakte er wel een wokkel van zeg maar
Ze at pum en dronk cum![]()
Met Charlie en Ajo als hoogtepunt.quote:Op maandag 26 november 2018 20:17 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt op dubbel bingo, maar het was toch een goede avond!
Juist, en de kont van Karin.quote:Op maandag 26 november 2018 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met Charlie en Ajo als hoogtepunt.
quote:Op maandag 26 november 2018 20:55 schreef JayHovah het volgende:
Ik kan echt niet naar het First Dates restaurant kijken zonder aan hetzelfde decor als die van het restaurant van Grover uit Sesamstraat...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 november 2018 23:10 schreef matthijst het volgende:
Gvd wat een homo
Z'n vrouw had een rugzakje. Uhuh. Ze had geen penis bedoel je.
Benieuwd naar d'r dochterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |