Geen liefde voor Dustin the Turkey? Of LT United?quote:Op dinsdag 27 november 2018 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit pareltje der trollen bedoel je?
Ja maar kijk; als je een tenenkrommend slechte NSF hebt, ga dan maar vol voor de troll
Ik nog maar op 2quote:
Deze neem ik aan, die had Cyan beoordeeld in z'n one word review met 'lekker'. Of hij de meneer of het lied bedoelt ben ik nog niet uit. Maar toegegeven, het is zeker een van de minst erge.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik nog maar op 2Wie is TeamLekker eigenlijk?
Ah die. Daar was niet echt wat mis mee neequote:Op woensdag 28 november 2018 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze neem ik aan, die had Cyan beoordeeld in z'n one word review met 'lekker'. Of hij de meneer of het lied bedoelt ben ik nog niet uit. Maar toegegeven, het is zeker een van de minst erge.
Dus Cyan, we kunnen ermee leven geloof ik, met je TeamLekker. Al blijf ik TeamAlligator voor de leuk omdat ik dat in Tel Aviv wil zienquote:Op maandag 26 november 2018 18:52 schreef Greys het volgende:
Bij de eerste zes dacht ik 'aiii, zelfs Waylon z'n stomste lied van die vijf was duizend keer beter dan dit', maar toen kwam ik bij deze. We gaan enigszins de goede kant op.
Ik laat dat lekker open.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze neem ik aan, die had Cyan beoordeeld in z'n one word review met 'lekker'. Of hij de meneer of het lied bedoelt ben ik nog niet uit. Maar toegegeven, het is zeker een van de minst erge.
Ik vind dit niet zo slecht, nog even oppimpen met een lekkere beat.quote:Op woensdag 28 november 2018 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 november 2018 20:13 schreef Greys het volgende:
Na het luisteren bekroop me echt het gevoel dat we een soort Letse hulplijn zouden moeten bellen voor al die deelnemende jongetjes die overduidelijk compleet levensmoe zijn. Ik weet niet wat daar in het water zit maar goed is het niet.
quote:Op woensdag 28 november 2018 12:33 schreef Toposcoupe het volgende:
Heb hardop moeten lachen om een aantal reacties hier gisterenavond!Heb een aantal video's bekeken, dit pareltje sprong er wat mij betreft wel uit:
Die tekstbeleving, die podiumpresentatie, die synchroon bewegende armen en handen... Dit gaat 'm worden hoor!
quote:Op woensdag 28 november 2018 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De Parel du Jour was voor mij deze onderstaande. Echt álles eraan is vreselijk. Z'n outfit, hoe hij erbij staat, z'n doodse blik, z'n valse gejengel, alles.
Zou Jan en zijn collega's ook zo luisteren naar het lied wat het moet worden?quote:Op maandag 26 november 2018 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn de 'audities' voor de jury.
(Welke?)quote:Op dinsdag 27 november 2018 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kom er ook net achter dat Aminata aan één van de inzendingen heeft meegeschreven. En het is rampzalig.
quote:Op woensdag 5 december 2018 11:53 schreef Greys het volgende:
Alligator ligt eruit. Niet gekozen voor de laatste 16.
JAAAAAAAA!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |