Vind ik zelf wel prettig om dat nog niet te weten. Alleen wie er door zijn. Net als bij Eurovisie. Verraadt het ook nog niks.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:44 schreef Cyan9 het volgende:
Gek genoeg is er helemaal niks bekend gemaakt over punten, en wie op welke positie terecht is gekomen. Het enige wat bekend is gemaakt zijn dus de vier acts die de finale hebben gehaald.
Het heeft ook wel wat inderdaad, maar gek genoeg gebeurt het bij nationale voorrondes bijna nooit. Litouwen maakt bijvoorbeeld zelfs de hoeveelheid (als in hoeveel mensen) televotes bekend.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind ik zelf wel prettig om dat nog niet te weten. Alleen wie er door zijn. Net als bij Eurovisie. Verraadt het ook nog niks.
Nou heb ik berichten uit Letland gehoord over Psychedelic mushroom farms...quote:Op zaterdag 2 februari 2019 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dat ook wel prettig! Dan gaat gewoon iedereen open die finale in.
Maar jemig he... Die jankerd met zijn halfgeknipte kapsel, dronken Daphne Dekkers en de klappende kilts staan dus allemaal in de finale!?
Ik vind het ook vreselijk.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:47 schreef Momo... het volgende:
Als Letland Cutting the Wire kiest dan word dat mijn nummer 42, ik vind niet echt niet fijn om naar te luisteren en kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |