abonnement Unibet Coolblue
  Grootste baggeraar 2022 maandag 26 november 2018 @ 14:11:56 #1
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_183380310
Omdat ik daar best een talent voor heb, deed ik vandaag mee aan het WK outdoor letterpoepen. De NK had ik al met zilver afgesloten, dus ik denk waarom niet gaan voor de grote prijs.

Het doel was zoveel mogelijk letters te poepen in schoonschrift en bij voorkeur zo lang mogelijke woorden te maken. Het was outdoor dus ik trok een warme onderbroek aan, en at van te voren thuis al de nodige bitterballen voorzien door bitterballenjongen PZ, teneinde op volle oorlogssterkte aan de start te verschijnen.

Daar was de start. Je mocht je broek pas naar beneden trekken op het moment dat het startpistool af ging. Pang. Snel mijn broek uit. Ogenblikkelijk verscheen daar mijn eerste product waarmee ik zorgvuldig de letters drapeerde. M, O, D... Ik was goed op weg. Ondertussen keek ik om me heen, ik had de leiding!

En dus ging ik verder. In perfect comic sans legde ik mijn letters neer. De E, R, A, T... Allemaal perfect! Ondertussen voerde PZ me bij met bitterballen om de toevoer niet te verstoren.

Maar toen hoorde ik een noodkreet! De frituur was door het slechte weer - het was immers outdoor - van slag geraakt en wilde niet meer frituren! En rauwe bitterballen zorgen niet voor een kwaliteitsproduct, zoals jullie van mij gewend zijn.

Dus ik deed mijn best en perste om de laatste letters eruit te krijgen. O, R... De laatste S wilde niet. Daardoor eindigde ik op de derde plaats :(

Klacht: frituurfalen ontneemt mij mijn overwinning
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_183380527
_O-
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 14:26:32 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183380605
Beste lezer.

Zoals jullie misschien weten ben ik Nederlands kampioen letterpoepen. Na een felle strijd heb ik op het NK gewonnen van mijn zeer gewaardeerde teamgenoot. *O*

Nu mochten wij samen naar het WK dat afgelopen weekend werd gehouden. Mijn teamgenoot was beter in vorm en leek ook te gaan winnen. Daar was ik als Nederlands kampioen natuurlijk te trots voor om mijn teamgenoot te laten winnen.

Voor letterpoepen is het heel belangrijk dat je een constante stroom naar buiten hebt, iets wat alleen kan met een constante stroom naar binnen. Voor deze stroom naar binnen gebruik ik mijn speciale recept bitterballen. Mijn teamgenoot vertrouwt voor de aanvoer hiervan ook op mij.

Dit was dus de manier om hem te saboteren. Ik zei hem dat ik geen bitterballen meer had wegens de regen. Dit geloofde hij ook nog :') ik heb natuurlijk een overdekte frituurpan voor in de regen.

Hierdoor kon hij zijn woord met een extreem hoge moeilijkheidsfactor niet af maken en was mijn perfect gepoepte "GTWV" voldoende voor de wereldtitel *O*

Klacht: teamgenoot is er achter gekomen dat ik hem heb gesaboteerd en is nu boos ;(
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 14:28:04 #4
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183380630
GTWV
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183380653
Dat moet je ook overlaten aan Koot en Bie.
pi_183380944
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
GTWV
  maandag 26 november 2018 @ 14:55:40 #7
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_183381191
:')
  Moderator maandag 26 november 2018 @ 23:00:45 #8
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183392600
Wie heeft mijn topic samengevoegd met die van vd?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')