abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7652988
ik snap et gewoon niet. Eerst en vooral stellen dat ik een fan ben van Barca al jaren zo en zal zo blijven ... ik vind het een aardige ploeg maar er schort toch iets aan de laatste jaren.
Maar dit jaar gaat het toch ECHT slecht. Ik snap gewoon niet hoe het komt. Ze hebben tocheen aardig team. Ok niet allemaal wereldtoppers maar toch wel; een leuke kern en ze moeten toch ZEKER beter kunnen dan wat ze nu doen.
In de CL doen ze het PERFECT, ok toegegeven ze hebben geluk gehad bij de loting maar ook in de PRimera Division zijn er makkelijker ploegen om tegen te voetballen en daar wil het maar niet lukken. Hoe komt het nou dat ze in de CL wel alles rapen en de competitie loopt alles verkeerd. En het kan niet zijn uit oninteresse want de competitie is voor hen ook enorm belangrijk en zeker met hun kritische fans. Ik vrees toch voor de toekomst van Gaspar en Van Gaal. Is Van Gaal nu eigenlijk een goede coach? Als belg heb ik er een minder goed oog voor maar wat is jullie ervaring. Hoewel ik meen te begrijpen dat hij het heeft verknalt voor het WK ???
Ik hoop alleszins voor betere tijden in de terugronde want zo is het echt GENANT
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
  woensdag 1 januari 2003 @ 18:26:09 #2
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7653610
Amic Alles komt door Joan Gaspart hij vond Van Gaal ook wel een goede kandidaat voor coach terwijl de catalanen zelf hem niet zagen zitten en dan vooral de harde kern fans van barcelona heeft een bloedhekel aan van gaal en gaspart het is eigenlijk heel makkelijk gaspart weg en van gaal weg heel nieuw bestuur nieuwe trainer voorzitter f.de boer weg maar die gaat volgensmij ookal weg want die heeft ze beste tijd wel gehad en ja dan nog een geschikte keeper voornu vind ik Victor Valdes heel goed want bonano is een clown en mischien eventuel daarna een goede keeper kopen Van der Sar zal wel niet gebeuren maarja en jah niet iedereen heeft zoveel geld als dat corrupte zooitje real madrid.

Per Sempre Blaugrana!

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  woensdag 1 januari 2003 @ 18:28:51 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7653660
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7660340
Ik vind saviola toch niet ZO schitterend
Heb nog altijd liever Kluivert

Waarom kopen ze nooit heel erg goede spelers ?
Altijd maar talenten die goed schijnen te zijn, maar het later niet waarmaken.

Koop een scorende spits à la Haisselbaink...
Daar heb je meer aan.

En Riquelme zie je ook niet veel goeie dingen doen...

Dat we van Rivaldo af zijn ben ik blij, EGO

Maar toch jammer dat Barça zo draait in de primera divison

donderdag 2 januari 2003 @ 10:50:26 #5
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7662030
Javier Saviola word een hele grote let maar op maar hij past niet in dit elftal vind ik. Bij Barcelona moet je een spits hebben zoals: Kluivert. Ok Kluivert scoor niet zoveel...

Hmm iig Gaspart weg en zeker ook van Gaal. 2 eikels vind ik dat!

pi_7669547
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 02:15 schreef ASSpirine het volgende:

Waarom kopen ze nooit heel erg goede spelers ?
Altijd maar talenten die goed schijnen te zijn, maar het later niet waarmaken.

Heb gelezen dat Barca met serieuze financiele problemen zit vandaar dat ze al een jaar of 3 onbekende spelers aantrekken ... jmmr dat hte zo moest lopen vind ik
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
pi_7670117
Ik snap het niet, Barca heeft met Cruyf een zeer goede periode gehad, maar verder was het toch altijd de nr2 van Spanje. Qua historie is Real, Bayern M, Ajax en AC Milan veel beter. Maar alleen om Barca is zo'n enorme hype, veel mensen hebben het over de beste club ter wereld (wat imo Real is).

Maar mischien komt het wel omdat er Barca de laatste jaren een Nederlands tintje heeft gekregen.

No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:03:08 #8
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7670848
Juist teveel nederlanders ik heb niks tegen nederlanders alleen ik weet niet wat ze daar nog doen de enigste twee die nog een beetje respect krijgen van het catalaanse volk zijn Marc en Cocu F. de boer is niks meer inweze vind ik plus dat hij zijn teamgenoot de schuld heeft gegeven van de foute die erwaren enzo dat was een wedstrijd van barca aan het begin van het seizoen sinds toen was het over al een beetje met de boer en reiziger zit alleen maar op de bank.
En ja Barca heeft geldproblemen niet iedereen is zo corrupt als Real Madrid!
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
  donderdag 2 januari 2003 @ 20:20:10 #9
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7672132
worrdt tijd dat Luis Enrique weer gaat voetballen dan komt alles vast weer goed
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  donderdag 2 januari 2003 @ 20:28:10 #10
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7672247
Ja Lluis Enric
pi_7673432
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:03 schreef El_Catalan het volgende:
Juist teveel nederlanders ik heb niks tegen nederlanders alleen ik weet niet wat ze daar nog doen de enigste twee die nog een beetje respect krijgen van het catalaanse volk zijn Marc en Cocu F. de boer is niks meer inweze vind ik plus dat hij zijn teamgenoot de schuld heeft gegeven van de foute die erwaren enzo dat was een wedstrijd van barca aan het begin van het seizoen sinds toen was het over al een beetje met de boer en reiziger zit alleen maar op de bank.
En ja Barca heeft geldproblemen niet iedereen is zo corrupt als Real Madrid!
ben ik de enige die dit niet goed verstaat ?

Cocu, overmars en Kluivert zijn de Nederlanders die mogen blijven, De boer is niet meer zoals hij was en Reiziger verspilt zijn tijd op de bank...

donderdag 2 januari 2003 @ 22:01:35 #12
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_7674130
Sorry voor me slechte nederlands als je dat bedoelde?
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:09:57 #13
32340 Radost_FX
I LOVE TECHNO/ Praag!
pi_7675673
Ik vind het op dit moment een slappe verzameling van spelers. Het elftal in de tijd van Cruijff met Ronald Koeman, Stoichkov, Romario, Guardiola, Laudrup, dat was tenminste nog een leuk team. Tegenwoordig veel te veel buitenlanders ook in de ploeg. Eigenlijk in wel meer topteams in Europa.

"Muzi a zeny jsou dva ruzny zivocisny druhy"
  donderdag 2 januari 2003 @ 23:12:05 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_7675730
quote:
Ronald Koeman, Stoichkov, Romario, Laudrup
en vervolgens noem je bijna alleen buitenlanders op.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_7677916
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 23:09 schreef Radost_FX het volgende:
Het elftal in de tijd van Cruijff met Ronald Koeman, Stoichkov, Romario, Guardiola, Laudrup

Zubizarreta, Ferrer, Guardiola, Nadal, Bakero, Sergi, Amor, Beguiristain, Salinas, Goicoechea

Need I say more?

vrijdag 3 januari 2003 @ 00:59:23 #16
2753 olavski
Fetchez la vache
pi_7678203
Stoichkov
You must be out of your brilliant mind.
pi_7680639
Ah jammer dat die foto's niet gelinkt worden, om te . Check anders gewoon de link maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')