Per Sempre Blaugrana!
Waarom kopen ze nooit heel erg goede spelers ?
Altijd maar talenten die goed schijnen te zijn, maar het later niet waarmaken.
Koop een scorende spits à la Haisselbaink...
Daar heb je meer aan.
En Riquelme zie je ook niet veel goeie dingen doen...
Dat we van Rivaldo af zijn ben ik blij, EGO
Maar toch jammer dat Barça zo draait in de primera divison
Hmm iig Gaspart weg en zeker ook van Gaal. 2 eikels vind ik dat!
quote:Heb gelezen dat Barca met serieuze financiele problemen zit vandaar dat ze al een jaar of 3 onbekende spelers aantrekken ... jmmr dat hte zo moest lopen vind ik
Op donderdag 2 januari 2003 02:15 schreef ASSpirine het volgende:Waarom kopen ze nooit heel erg goede spelers ?
Altijd maar talenten die goed schijnen te zijn, maar het later niet waarmaken.
Maar mischien komt het wel omdat er Barca de laatste jaren een Nederlands tintje heeft gekregen.
quote:ben ik de enige die dit niet goed verstaat ?
Op donderdag 2 januari 2003 19:03 schreef El_Catalan het volgende:
Juist teveel nederlanders ik heb niks tegen nederlanders alleen ik weet niet wat ze daar nog doen de enigste twee die nog een beetje respect krijgen van het catalaanse volk zijn Marc en Cocu F. de boer is niks meer inweze vind ik plus dat hij zijn teamgenoot de schuld heeft gegeven van de foute die erwaren enzo dat was een wedstrijd van barca aan het begin van het seizoen sinds toen was het over al een beetje met de boer en reiziger zit alleen maar op de bank.
En ja Barca heeft geldproblemen niet iedereen is zo corrupt als Real Madrid!
Cocu, overmars en Kluivert zijn de Nederlanders die mogen blijven, De boer is niet meer zoals hij was en Reiziger verspilt zijn tijd op de bank...
quote:
Ronald Koeman, Stoichkov, Romario, Laudrup
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 23:09 schreef Radost_FX het volgende:
Het elftal in de tijd van Cruijff met Ronald Koeman, Stoichkov, Romario, Guardiola, Laudrup
Zubizarreta, Ferrer, Guardiola, Nadal, Bakero, Sergi, Amor, Beguiristain, Salinas, Goicoechea
Need I say more?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |