Vooral zijn nieuwere werk dus. Uitstekende nummers wel, zit allemaal uitstekend in elkaar. Ik mis alleen het rauwe van Sheets. Dat beetje extra emotie bij dat nummer doet 't 'm voor mij.quote:Op donderdag 29 november 2018 13:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook natuurlijk. Working Titles, Museum of Flight, Go First, Cloudy Shoes, Arkansas, Silver Joy, Exit 353, Percy Faith.
Klopt. Hillsong United is ook eens geweerd uit de Top 2000 vanwege rallying. Maar de Pokemon theme song en al die vage metalnummers dan weer niet (of niet meer?), dus ze zijn er hopeloos inconsistent in.quote:Op woensdag 28 november 2018 15:28 schreef cafca het volgende:
[..]
ik kan me nog wel herinneren dat Rocking Billy in de top 100 allertijden stond.....
maar dit soort fanclubacties heb je altijd gehad, met fanboys die op 10 nummers van Queen stemmen enzo.
bij de top2000 is een lokaal initiatief van radio Groningen ofzo om Ede Staal in de top 2000 te krijgen ooit geboycot, terwijl radio2 zelf ook dit soort acties gedaaan heeft met Oude Maasweg en om Avond op 1 te krijgen
Sheets inderdaad duidelijk zijn beste mijns inziensquote:Op donderdag 29 november 2018 13:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral zijn nieuwere werk dus. Uitstekende nummers wel, zit allemaal uitstekend in elkaar. Ik mis alleen het rauwe van Sheets. Dat beetje extra emotie bij dat nummer doet 't 'm voor mij.
Ja, solo zeker? Dat heb ik zelf ook een keer gedaan weggelopen, terwijl ik fan ben!quote:Op donderdag 29 november 2018 15:26 schreef cafca het volgende:
Ik ben ooit weggelopen bij een concert van Damien Jurado. Man, wat was dat saai!
Hopelijk kan het je goedkeuring wegdragen.quote:Op woensdag 28 november 2018 23:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet strafbaar.
quote:Op donderdag 29 november 2018 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zelf ook maar even wat ingeleverd, ondertussen.Strand Of Oaks! Ik heb die een paar jaar geleden ontdekt toen die werd gedraaid op KX Radio (hun Snob 2000 uitzending). Mooi nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was inderdaad solo.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, solo zeker? Dat heb ik zelf ook een keer gedaan weggelopen, terwijl ik fan ben!
Maar met bandGeweldig
Machtig mooi lijstjequote:Op maandag 3 december 2018 00:57 schreef hhh38 het volgende:
Ook nog maar even een lijstje ingeleverd. Moet zeggen dat er ook steeds meer van mijn smaak in de (keuzelijst van de) Top 2000 komt.
Welke van The Shins?quote:Op maandag 3 december 2018 16:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Machtig mooi lijstje![]()
Ik lever er nog een extra in namens m'n broer, zodat m'n favorieten van The National, The Shins, Spinvis, TLSP, Arctic Monkeys, Het Zesde Metaal en The Tallest Man on Earth ook nog een stem krijgen.
Phoebe, Kacey en Courtneyquote:Op maandag 3 december 2018 16:43 schreef Gretzl het volgende:
Aafke Romeijn - Karakter (2013)
Beach House - Myth (2012)
Chvrches feat. Matt Berninger - My Enemy (2018)
Coeur de Pirate - Place de la République (2011)
Courtney Barnett - Depreston (2015)
Daughter - Youth (2013)
Eefje de Visser - Scheef (2015)
First Aid Kit - The Lion's Roar (2012)
Grimes - REALiTI (Demo) (2015)
Imogen Heap - Hide and Seek (2015)
Kacey Musgraves - High Horse (2018)
Kate Tempest - Europe Is Lost (2016)
Lorde - Tennis Court (2013)
Phoebe Bridgers - Motion Sickness (2017)
Roosbeef - Onder Invloed (2008)
Santigold - Disparate Youth (2012)
Sky Ferreira - Everything Is Embarrassing (2012)
St. Vincent - New York (2017)
The xx - Say Something Loving (2017)
Wolf Alice - Don't Delete the Kisses (2017)
Australiaquote:
Ik had ook Julien Baker, Lucy Dacus en de hele EP van Boygenius er ook graag bij gezet.quote:
Wanneer beginnen die?quote:Op dinsdag 4 december 2018 14:16 schreef W_Wolf het volgende:
Ik begin me al een beetje te verheugen op de radio-uitzendingen straks.
Vanaf maandag 17 december tot en met 31 december gaat de online radiozender Pinguin Radio de hele lijst compleet uitzenden.quote:
Благодарю васquote:Op dinsdag 4 december 2018 15:20 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Vanaf maandag 17 december tot en met 31 december gaat de online radiozender Pinguin Radio de hele lijst compleet uitzenden.
Poep in je hoofd.quote:Op zondag 9 december 2018 16:07 schreef Handleiding het volgende:
Vergeten om op de Raggende mannen te stemmen.
's Niks.quote:Op zondag 9 december 2018 16:07 schreef Handleiding het volgende:
Vergeten om op de Raggende mannen te stemmen.
Ja, dat was al ergens bekendgemaakt. Maar er zullen genoeg onbekende pareltjes in de lijst staan.quote:Op maandag 17 december 2018 18:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeer benieuwd naar de lijst. Exit Music zal weer bovenaan staan.
buiten de onbekende pareltjes... de "evergreens" van de snob zijn veel fijner dan de top2000. Ik noem maar wat: ik hoor veel liever Schism van Tool langskomen dan Brabant van Guus Meeuwis.quote:Op maandag 17 december 2018 23:08 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, dat was al ergens bekendgemaakt. Maar er zullen genoeg onbekende pareltjes in de lijst staan.
(En ook, wie luistert er nu tussen 23:00 en 24:00 op Oudjaarsavond? Dat geldt ook voor de Top 2000 trouwens.)
Ze zenden maar tot 19.00 uur uit ;-)quote:Op maandag 17 december 2018 23:08 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, dat was al ergens bekendgemaakt. Maar er zullen genoeg onbekende pareltjes in de lijst staan.
(En ook, wie luistert er nu tussen 23:00 en 24:00 op Oudjaarsavond? Dat geldt ook voor de Top 2000 trouwens.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |