abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183364987
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 17:46 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft Bottas uiteindelijk die penalty nog gehad? Hij was under investigation maar daar niets meer van gezien.
Voor het inhalen van Bottas, stond Verstappen trouwens wel 1.7 seconden van Vettel, na al die kuren was de voorsprong ineens 4 seconden. Als Bottas na zijn fout meteen de positie had moeten afgeven aan Verstappen door de leiding, dan was het misschien wel spannend geweest tussen Vettel en Verstappen in de laatste rondes en daarmee de derde positie op de ranglijst in het kampioenschap. Een inschattingsfout van de leiding als je het mij vraagt. Vettel niks te verliezen, Verstappen alles te winnen zeg maar.
pi_183365015
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 17:58 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Voor het inhalen van Bottas, stond Verstappen trouwens wel 1.7 seconden van Vettel, na al die kuren was de voorsprong ineens 4 seconden. Als Bottas na zijn fout meteen de positie had moeten afgeven aan Verstappen door de leiding, dan was het misschien wel spannend geweest tussen Vettel en Verstappen in de laatste rondes en daarmee de derde positie op de ranglijst in het kampioenschap. Een inschattingsfout van de leiding als je het mij vraagt. Vettel niks te verliezen, Verstappen alles te winnen zeg maar.
Vettel is nog wel echt gaan stampen in de laatste ronden, en VER verloor volgens mij ook wat snelheid door z'n bandjes, dus hoe reeel het is dat hij een P2 nog had kunnen krijgen... ik weet het niet... :) maar dat neemt niet weg dat het gewoon zeer vreemd is dat BOT die plek niet gaf en vervolgens geen straftijd gehad heeft...
Ja doei.
  zondag 25 november 2018 @ 18:01:19 #128
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_183365032
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Formule E begint op 15 December, met oa. Massa, Vandoorne, Wehrlein, etc. Beter dan niets, en de nieuwe auto's zien er best vet uit, ze blijven ook maar doorontwikkelen, en de autowissels zijn er volgens mij inmiddels ook uit _O_
ik vind het geluid echt helemaal niks
  zondag 25 november 2018 @ 18:01:37 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183365038
quote:

[..]

Connelly weer 1 van de stewards dacht ik
  zondag 25 november 2018 @ 18:02:24 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183365056
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

same here, Carrera in het groot
  zondag 25 november 2018 @ 18:03:15 #131
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_183365069
quote:

[..]

deed mij denken aan Vettel vs verstappen, toen Max de baan afsneed
pi_183365096
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:01 schreef THEFXR het volgende:

[..]

OK.
Ja doei.
pi_183365134
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 17:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dit is een mooi voorbeeld van de fantasiewereld waar jij in leeft. :)

Dus Verstappen heeft geen rivaliteit met Vettel gezocht? Interessant.

quote:
Die aanname heb ik nooit gemaakt bij Raikonnen en doe ik ook niet bij Max. Ik kijk gewoon naar wat Max doet.

Ik ook, en zonder zijn jonge leeftijd maar met wat meer vergevingsgezindheid voor fouten is het het carrierebegin van een veelbelovend coureur, een toekomstig wereldkampioen misschien wel. Maar dat komt meer voor, het is niet van een andere categorie dan bijvoorbeeld Leclerc. Maar ja, leeftijd verblindt nogal.

quote:
Dan zie je iets anders dan het gros van de Formule 1 wereld.
Dat gros van de Formule 1 wereld dat Raikkonen tot supersnel bombardeerde, zeker wist dat Rosberg niet in de buurt van Hamilton zou komen, dat Button dat ook niet kon, die dacht dat Webber in de RBR ook wk zou kunnen worden, dat vindt dat Charlie en de stewards goed hun werk doen, die Alonso uitzwaait alsof het een sieraad voor de sport was, die in Montoya een grote zagen, die dacht dat het presteren van McLaren aan de Honda lag, dat gros?

Blij dat ik zelf na kan denken en me niet hoef te verschuilen achter de elkaar napratende meerderheid.

quote:
Precies. Als Webber 3de kan worden in het kampioenschap met die auto....
En je wint 4 jaar op rij het constructeurskampioenschap. RBR was in die jaren the car to beat. Maar jij gaat dat nooit toegeven, want dan moet je toegeven dat Vettel misschien toch niet zo exceptioneel is.
Als het uitdraait op een strijd tussen 3 auto's in de laatste race dan is dat natuurlijk niet dominant zoals Mercedes met bijna alle races in een seizoen winnen dominant was. Alonso is 2 keer op het nippertje verslagen, Hamilton 1 keer. Over die 4 jaar bij elkaar was er geen betere auto, dat klopt. Maar de Ferrari was in 2 seizoen gelijkwaardig en de McLaren is ook een auto geweest die meer dan 1 keer mee had kunnen doen om de titel wanneer die wat beter bestuurd was. De RBR zat constant bij de beste auto's, de Ferrari en de McLaren het ene seizoen wel en het andere niet. Maar dat is van een totaal andere orde dan dat 2 auto's van hetzelfde team een seconde of een halve seconde voorliggen op het hele veld en bijna elke wedstrijd van de front row wegrijden bij de rest zoals bij Mercedes.

En nogmaals, als je één coureur hebt die veel races weet te winnen dan tikt dat nogal aan voor het constructeurskampioenschap. Dus dat constructeurskampioenschap kan op zich geen argument zijn. Dan moet je naar puntenverschillen gaan kijken.

quote:
Ja, heel erg, zelfs. 408 punten tegen 247. :)
Toen Bottas tot wingman werd gebombardeerd was het afgelopen. Maar de eerste 8 races of zo deed Bottas het gewoon beter maar had hij veel pech.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 25 november 2018 @ 18:07:28 #134
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183365158
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

deed mij denken aan Vettel vs verstappen, toen Max de baan afsneed
Iedereen kreeg een penalty behalve BOT
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 25 november 2018 @ 18:07:33 #135
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_183365160
Ik miste trouwens het vuurwerk vandaag....
pi_183365352
Zie nu voor het eerst de F1 samenvatting bij de NOS, wat een niveau.
Die irritante commentator met zijn Renol en de altijd objectieve Jan Lammers voor de analyse.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_183365432
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:19 schreef Monolith het volgende:
Zie nu voor het eerst de F1 samenvatting bij de NOS, wat een niveau.
Die irritante commentator met zijn Renol en de altijd objectieve Jan Lammers voor de analyse.
Gelukkig is Rivkah er nog. O+
Ik doe het ff rustig aan.
pi_183365702
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Vettel is geen rivaal voor Verstappen, als er volgend jaar een paar PK meer in die Honda zit wordt Vettel niks meer dan een bliep op de radar. Vettel is mentaal zwak en Verstappen heeft dat al meerdere malen aangetoond.
pi_183365798

:D
pi_183365898
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:39 schreef Justevo het volgende:

[..]

Vettel is geen rivaal voor Verstappen, als er volgend jaar een paar PK meer in die Honda zit wordt Vettel niks meer dan een bliep op de radar. Vettel is mentaal zwak en Verstappen heeft dat al meerdere malen aangetoond.
Zou wel humor zijn, als Vettel deze keer geen titel te verliezen heeft en Verstappen er maar af blijft beuken. Maar eerst maar eens zien of RBR met de nieuwe voorvleugel en het geven van alle ruimte aan de Honda ook weer zo'n goed chassis heeft. En of Verstappen volgend jaar wel volwassen rijdt natuurlijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 25 november 2018 @ 18:54:47 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_183365996
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:50 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zou wel humor zijn, als Vettel deze keer geen titel te verliezen heeft en Verstappen er maar af blijft beuken. Maar eerst maar eens zien of RBR met de nieuwe voorvleugel en het geven van alle ruimte aan de Honda ook weer zo'n goed chassis heeft. En of Verstappen volgend jaar wel volwassen rijdt natuurlijk.
Hij is 21... Nog tijd zat om "volwassen" te gaan rijden...

Dat gezeik altijd..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 25 november 2018 @ 18:55:17 #142
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_183366011
Teds notebook al beschikbaar?
pi_183366129
quote:

Als het uitdraait op een strijd tussen 3 auto's in de laatste race dan is dat natuurlijk niet dominant zoals Mercedes met bijna alle races in een seizoen winnen dominant was. Alonso is 2 keer op het nippertje verslagen, Hamilton 1 keer. Over die 4 jaar bij elkaar was er geen betere auto, dat klopt. Maar de Ferrari was in 2 seizoen gelijkwaardig en de McLaren is ook een auto geweest die meer dan 1 keer mee had kunnen doen om de titel wanneer die wat beter bestuurd was. De RBR zat constant bij de beste auto's, de Ferrari en de McLaren het ene seizoen wel en het andere niet. Maar dat is van een totaal andere orde dan dat 2 auto's van hetzelfde team een seconde of een halve seconde voorliggen op het hele veld en bijna elke wedstrijd van de front row wegrijden bij de rest zoals bij Mercedes.

En nogmaals, als je één coureur hebt die veel races weet te winnen dan tikt dat nogal aan voor het constructeurskampioenschap. Dus dat constructeurskampioenschap kan op zich geen argument zijn. Dan moet je naar puntenverschillen gaan kijken.

[..]

3 auto's waarvan 1 Ferrari en 2 RBR's. Massa kwam niet eens in dw buurt in 2010. Dus ja, de RBR was verreweg de beste auto en alleen de kwaliteiten van Alonso zorgden ervoor dat hij kampioenskandidaat was.

Ook in 2011 was de RBR veruit de beste waarbij Vettel al voor het eind van het seizoen kampioen was.

2012 was een ander verhaal, vooral door de banden, maar (zeker aan het eind toen RBR de banden beter onder controle kreeg) was de Ferrari bij lange na niet zo goed als de RBR. Alleen McLaren was aan het eind redelijk gelijkwaardig.

Ook in 2013 was de RBR veruit de betere en wist Alonso nog tweede te worden voor Webber.

Dus toch best knap dat Alonso drie keer tweede werd en twee keer in de laatste race nog meedeed. Iets wat Vettel ondanks een goede Ferrari niet kan zeggen. En Ferrari heeft dit seizoen echt een tijd de betere auto gehad.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zondag 25 november 2018 @ 19:02:39 #144
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_183366172
quote:

Nope. Maar als jij vindt dat dat wel zo is, dan heb je uiteraard voorbeelden van situaties waar Max Vettel duidelijk anders behandelt dan andere coureurs.

quote:
het is niet van een andere categorie dan bijvoorbeeld Leclerc.
Mwoh, Max heeft wel iets meer opvallende dingen laten zien dan Leclerc. Wat niet wegneemt dat ik Leclerc ook als talent zie. maar op dit moment nog niet zo opvallend als Max. We gaan het volgend jaar zien, als hij in de Ferrari rijdt.

quote:
Dat gros van de Formule 1 wereld dat Raikkonen tot supersnel bombardeerde,
Ik was er bij toen Kimi begon en ik heb dat anders ervaren. Mensen waren enthousiast, maar niet zo hysterisch als jij suggereert.

quote:
Blij dat ik zelf na kan denken en me niet hoef te verschuilen achter de elkaar napratende meerderheid.
Het heeft er meer de schijn van, dat jij een beetje je eigen 'beleving' hebt, die niet altijd overeenkomt met de werkelijkheid.

quote:
Ik kijk ook niet alleen naar het constructeurskampioenschap, maar juist naar de combinatie met de 2de rijder. En dan kun je logischerwijze niet anders concluderen, dat in ieder geval drie van de vier jaar dat Vettel kampioen is geworden, de Red Bull de sterkste auto was.

quote:
Toen Bottas tot wingman werd gebombardeerd was het afgelopen. Maar de eerste 8 races of zo deed Bottas het gewoon beter maar had hij veel pech.
Net zoals hij vandaag 'pech' had? :)

De bottomline is dat jij alleen maar probeert Vettel op te hemelen en Hamilton af te branden en om dat te doen negeer of verdraai je alles dat niet in je verhaaltje past. In 2018 was Hamilton gewoon superieur qua instelling. En hij heeft niet alleen naar Vettel gekeken, maar ook naar Max, wetende dat Max kostbare punten bij hem kon weghouden.

Ik ben een fan van Max en het mooie is, dat ik hem helemaal niet met anderen hoef te vergelijken. Hij rijdt in een auto met een superieur chassis en een inferieure krachtbron en hij laat gewoon mooie dingen zien. En als Red Bull Honda het voor elkaar krijgt om een competitief pakket samen te stellen, wordt Max gewoon een title contender. En uiteindelijk is dat niet voor iedereen weggelegd.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_183366192
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2018 18:39 schreef Justevo het volgende:

[..]

Welnee, Vettel is echt gewoon een coureur om rekening mee te houden. Gasly zie ik nog niet direct aanhaken en ook bij Leclerc verwacht ik nog wel wat aanpassingsproblemen.
Alles zal afhangen van de materiële ontwikkelingen. Afhankelijk van hoe die uitpakken gok ik dat het weer tussen Hamilton en Vettel zal gaan en heel misschien Verstappen nog kan aanhaken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 25 november 2018 @ 19:03:44 #146
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183366205
quote:
1s.gif Op zondag 25 november 2018 19:01 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

En Ferrari heeft dit seizoen echt een tijd de betere auto gehad.
Alleen bij een paar specifieke races en dan eigenlijk ook alleen maar tijdens de kwalificatie. Over het seizoen gezien is het eigenlijk verbazingwekkend dat Vettel nog zo dicht bij kwam.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 25 november 2018 @ 19:06:10 #147
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_183366258
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 19:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Alleen bij een paar specifieke races en dan eigenlijk ook alleen maar tijdens de kwalificatie. Over het seizoen gezien is het eigenlijk verbazingwekkend dat Vettel nog zo dicht bij kwam.
Als je persoonlijke foutjes van Vettel weghaalt dan had hij sowieso langer meegedaan om de titel.
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 25 november 2018 @ 19:06:37 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183366271
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 19:06 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Als je persoonlijke foutjes van Vettel weghaalt dan had hij sowieso langer meegedaan om de titel.
Zowel Vettel als Ferrari zijn niet perfect geweest inderdaad. Dat zullen ze volgend jaar beter moeten doen.
  zondag 25 november 2018 @ 19:09:42 #149
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_183366331
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 19:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Zowel Vettel als Ferrari zijn niet perfect geweest inderdaad. Dat zullen ze volgend jaar beter moeten doen.
Ferrari ging toch met updates in Singapore een beetje de mist in?
UI Made bij VanilleKwark.
  zondag 25 november 2018 @ 19:10:25 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_183366342
quote:
14s.gif Op zondag 25 november 2018 19:09 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ferrari ging toch met updates in Singapore een beetje de mist in?
Zoiets heb ik ook gehoord maar daar weet ik niet genoeg vanaf. Sowieso waren de prestaties van de auto te wisselvallig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')