abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192649998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wetende dat dit een totaal futiele exercitie gaat worden, aangezien jij iemand bent die simpelweg alles wat feitelijk is aangetoond naar het land der fabelen verwijst met verwijzingen naar tekenfilm-vliegtuigen, psy-ops en de smurfen, ga ik toch een poging wagen, allereerst om een virulente antisemiet (dat zijn complotdenkers vaker) als jij van repliek te dienen, ten tweede om opnieuw a.d.h.v. historisch feiten in ieder geval deze poging tot ontkenning van de holocaust onschadelijk te maken.

Wat jij doet is weinig verrassend, en is de modus operandi van holocaustontkenners sinds... nou ja, vanaf het begin. Je komt met de gruwelverhalen van zeep en gekrompen hoofden, geeft aan dat dat helemaal niet plaats heeft gevonden, en als dat niet plaatsgevonden heeft, dan hebben de Einsatzgruppen en de gaskamers ook niet bestaan.

Allereerst zit je er zoals gewoonlijk faliekant naast. Er werd, zij het op kleine schaal, wel degelijk geëxperimenteerd met het krimpen van hoofden; Medisch leider van de Inspektion der Konzentrationslager Enno Lolling heeft minstens drie maal opdracht gegeven aan artsen werkzaam in de verscheidene kampen om menselijke hoofden te krimpen. O.a. aan SS-arts Erich Wagner, die in kamp Buchenwald in ieder geval tweemaal gehoor gaf aan die oproep en de hoofden van in ieder geval één Poolse politieke gevangene liet krimpen. Diezelfde Lolling liet uit 'wetenschappelijke interesse' meerdere huiden met tatoeages preserveren en naar Berlijn zenden. De hele interesse voor huiden en tatoeages lag voornamelijk bij opnieuw Dr. Wagner maar ook SS-Hauptsturmfuhrer Hans Müller. Dat er lampenkappen van zouden zijn gemaakt, is inderdaad een mythe. En laat dat nu net zijn wat types als jij aangrijpen om de holocaust als zodanig te ontkennen. Legio huiden, gepreserveerd en wel, werden aangetroffen in Berlijn, en in de kampen Mauthausen, Dachau en Buchenwald werden onnoemlijke aantallen geprepareerde menselijke organen en lichaamsdelen gevonden. Verder weten we uit documentatie dat medische experimenten geen uitzondering waren, en zowel pathologisch als fotografisch als schriftelijk materiaal zijn daar getuige van. Vooral SS-Dr. Sigmund Rascher heeft gruwelijk huisgehouden, net als zijn collegae Erich Wagner in Buchenwald en uiteraard Josef Mengele in Auschwitz-Birkenau. We hebben wat dat betreft bergen van documentatie die dat allemaal aantoont, maar goed, de Tingo's van de wereld hebben ook daar altijd een weerwoord op: "allemaal vervalst!".

De lampenkappen?

Reeds in 1945 werd dat afgedaan als een mythe, en alles en iedereen kon gewoon de getuigenis van generaal Clay, dat het geitenleer betrof, aanhoren en teruglezen. Bij het proces van Ilse Koch werd de lampenkap dan ook niet als bewijsmateriaal aangevoerd; de gepreserveerde huiden en gekrompen hoofden wel.

Overigens, dat de gekrompen hoofden dus niet behoorden tot joodse maar tot Poolse gevangenen, toont opnieuw aan hoe slecht ingelezen je bent, en daarmee kom je net als alle andere holocaustontkenners ook weer direct in de problemen: die 1.5 tot 2 miljoen Poolse slachtoffers van de Nazi's, is dat ook 'gelogen'?

Dan de zeep.

Net als bij de hoofden en de huiden, grijpen aartsleugenaars als Tingo dit maar al te graag aan om de gehele holocaust te bagatelliseren dan wel te ontkennen.

Dat terwijl geen enkele serieuze historicus ooit heeft beweerd, toen of nu, dat er op massale schaal zeep werd gemaakt van mensen. Geen enkele academicus heeft dat ooit gesteld, en ook vandaag de dag is wat de zeep affaire betreft de enige opmerking dat er misschien sprake is geweest van incidentele experimenten... maar grootschalige productie? Net als productie van lampenkappen? Is nooit beweerd en nooit zo gesteld in de historische discipline.

De grap is dat mensen als Tingo graag WILLEN dat de holocaustwetenschap spreekt over zeep en lampenkappen en wat dies meer zij, maar juist dat stilzwijgen uit die hoek legt de onkunde en ware insteek van Tingo en co. bloot.

Dan tenslotte natuurlijk de zogenaamde 'miscaptioned' beelden. Ongetwijfeld heeft onze internet-researcher Tingo het over het oorlogsmonument opgericht bij Auschwitz dat ooit melding maakte van maar liefst 4 miljoen slachtoffers. Dat terwijl de huidige schatting op 1.5 miljoen ligt. Al vanaf 1945 hebben Westerse academici de cijfers gegeven door de Sovjet-Unie naast zich neergelegd en afgedaan als propaganda om een gruwelijk feit nog wat gruwelijker te maken.

Maar nog erger, voor onze holocaustontkenners, de eerste memoriestenen bij Auschwitz maakten niet eens gewag van joden als slachtoffers. De Sovjet-Unie zat namelijk ook niet zo te wachten op het 'joodse vraagstuk' en maakte er gewoon 'slachtoffers van het Hitler-fascisme' van.

De schatting van 6 miljoen slachtoffers is nooit onderhevig geweest aan speculatie of twijfel; op basis van de bewijzen (ja, Tingo, bewijzen) is dat cijfer zeer schappelijk. Holocaustontkenners vergeten ook vaak dat er meer was dan Auschwitz. De eerste massaslachtingen vonden plaats door de Einsatzgruppen in de bezette Sovjet-gebieden, en die maakten alleen al ruwweg 2 miljoen slachtoffers. Tel daar de dodenkampen Treblinka, Sobibor en Belzec bij op, en de doodsfabriek Auschwitz, en 6 miljoen is een hele sobere, maar feitelijke schatting van vernietigde mensenlevens.

Dat correspondeert verder ook met een door de Nazis zelf opgesteld document dat uitging van 11 miljoen Joden in Europa in 1939.

Dus inderdaad, Tingo, ook hier ben je weer de werkelijkheid aan het ontkennen. Dat jij dit allemaal niet eens leest weet ik al, want die vergiftigde wereldvisie van jou laat de realiteit niet meer toe, enkel de meest achterlijke fantasieën en paranoïde hersenspinsels die je laten blijven geloven in je Matrix-wereld.

Maar het is precies die ondoordachte, fantasievolle, op niets dan lucht gebaseerde paranoia die leidde tot de holocaust: het verdacht maken van hele groepen mensen, systematisch, eeuw na eeuw, ze op basis van hun in dit geval etniciteit en religie verantwoordelijk houden voor alle ellende in het universum, de ultieme boe-man voor alle angsten en mislukkingen... dat is wat dat complotdenken van jou en je vriendjes bewerkstelligt. Niets meer, niets minder.
^O^ _O_ ^O^
Kwaliteitsposts als de bovenstaande zie je niet vaak in BNW.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 16 april 2020 @ 15:52:30 #278
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192650096
Ik heb me nooit echt in de holocaust verdiept want er is zoveel interessants om je in te verdiepen, maar ik kwam laatst dit tegen:

Het getal 6 miljoen werd wel erg vaak gebruikt voordat de tweede wereldoorlog überhaupt plaatsgevonden had.Iemand die dit kan verklaren?

[ Bericht 21% gewijzigd door kontkapje op 16-04-2020 16:09:50 ]
  donderdag 16 april 2020 @ 16:01:49 #279
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192650241
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 15:52 schreef kontkapje het volgende:
Ik heb me nooit echt in de holocaust verdiept want er is zoveel interessants om je in te verdiepen, maar ik kwam laatst dit tegen:

[ afbeelding ]

Het getal 6 miljoen werd wel erg vaak gebruikt voordat de tweede wereldoorlog überhaupt plaatsgevonden had.Iemand die dit kan verklaren?
Zucht...

Ja hoor.

Allereerst: het woord Holocaust is niet een uitvinding uit 1945, dat er iemand even opstond en zei: laten we deze episode 'Holocaust' noemen. Holocaust is een term die reeds in de Joodse Bijbel voorkomt en brandoffer betekent, maar ook werd en wordt gebruikt om over grote rampen te spreken.

Is gewoon de Griekse vertaling (Holokauston) van het Hebreeuwse woord 'brandoffer' (Olah). De Joodse Bijbel werd rond begin van onze jaartelling voor de joden wonende in de Grieks-sprekende wereld vertaald, de Septuaginta. Is dus geen 'nieuw woord'. Is eeuwenoud.

Wat 6 miljoen betreft: wat zegt het precies dat een complotgek de tijd heeft genomen om in de honderdduizenden artikelen in een eeuw jaargangen New York Times heeft gezocht op de term 'jews' en 'six million'? Het zegt dat hij artikelen krijgt die gaan over joden en het getal zes miljoen. Lees anders gewoon even die berichtjes: het gaat om zaken als bevolkingsaantallen. En vooral over de joodse bevolking in Rusland, die steeds rond de 6 miljoen wordt geschat. En in sommige berichtjes wordt niet eens over joden gesproken.

Ofwel: het zegt helemaal niets.

Puzzel zelf ook mee, op delpher.nl.

Veel plezier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 16:09:56 #280
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192650363
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zucht...

Ja hoor.

Allereerst: het woord Holocaust is niet een uitvinding uit 1945, dat er iemand even opstond en zei: laten we deze episode 'Holocaust' noemen. Holocaust is een term die reeds in de Joodse Bijbel voorkomt en brandoffer betekent, maar ook werd en wordt gebruikt om over grote rampen te spreken.

Is gewoon de Griekse vertaling (Holokauston) van het Hebreeuwse woord 'brandoffer' (Olah). De Joodse Bijbel werd rond begin van onze jaartelling voor de joden wonende in de Grieks-sprekende wereld vertaald, de Septuaginta. Is dus geen 'nieuw woord'. Is eeuwenoud.

Wat 6 miljoen betreft: wat zegt het precies dat een complotgek de tijd heeft genomen om in de honderdduizenden artikelen in een eeuw jaargangen New York Times heeft gezocht op de term 'jews' en 'six million'? Het zegt dat hij artikelen krijgt die gaan over joden en het getal zes miljoen. Lees anders gewoon even die berichtjes: het gaat om zaken als bevolkingsaantallen. En vooral over de joodse bevolking in Rusland, die steeds rond de 6 miljoen wordt geschat. En in sommige berichtjes wordt niet eens over joden gesproken.

Ofwel: het zegt helemaal niets.

Puzzel zelf ook mee, op delpher.nl.

Veel plezier.
Ooit weleens een korte boekpromotie gezien van Christopher Jon Bjerknes (Warnings to the Jews! Premonitions of the Holocaust) over dat getal 6 miljoen en de speciale betekenis die dat altijd al zou hebben gehad voor Joden, maar weet niet meer precies hoe en wat. YouTube heeft het filmpje niet meer.
  donderdag 16 april 2020 @ 16:11:43 #281
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192650393
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:09 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Ooit weleens een korte boekpromotie gezien van Christopher Jon Bjerknes (Warnings to the Jews! Premonitions of the Holocaust) over dat getal 6 miljoen en de speciale betekenis die dat altijd al zou hebben gehad voor Joden, maar weet niet meer precies hoe en wat. YouTube heeft het filmpje niet meer.
Omdat er in Centraal- en Oost-Europa inderdaad tussen de 5 en 6 miljoen joden woonden in het interbellum. En waarempel; na 1945 is er in Centraal- en Oost-Europa nog maar een fractie van dat getal over.

Protip: wil je als complotdenker... sorry, kritisch denker, serieus genomen worden, kap dan met het ontkennen van een de meest gedocumenteerde events uit de wereldgeschiedenis.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 16:17:35 #282
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192650491
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Omdat er in Centraal- en Oost-Europa inderdaad tussen de 5 en 6 miljoen joden woonden in het interbellum. En waarempel; na 1945 is er in Centraal- en Oost-Europa nog maar een fractie van dat getal over.Protip: wil je als complotdenker... sorry, kritisch denker, serieus genomen worden, kap dan met het ontkennen van een de meest gedocumenteerde events uit de wereldgeschiedenis.
Waar ontken ik het?
  donderdag 16 april 2020 @ 16:19:47 #283
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192650524
Laten we zeggen dat een boekentip van Bjerknes wat alarmbellen doet rinkelen.

"Hitler: Bolshevik and Zionist"...

8)7
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 16:20:57 #284
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192650536
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Laten we zeggen dat een boekentip van Bjerknes wat alarmbellen doet rinkelen.

"Hitler: Bolshevik and Zionist"...

8)7
Je moet verder wel even lezen wat ik precies schrijf he. Dank u.
  donderdag 16 april 2020 @ 16:22:34 #285
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192650556
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:20 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Je moet verder wel even lezen wat ik precies schrijf he. Dank u.
Wat moet ik daar precies uit opmaken, anders dan dat het 'heel sinister en verdacht' is, die 6 miljoen, terwijl het gewoon bevolkingsstatistieken zijn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 16:24:40 #286
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
  donderdag 16 april 2020 @ 16:27:58 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192650625
Doet me opeens denken aan de sketch van Theo Maasen - Hitler, de man van 6 miljoen :o

Dit mag toch nog wel hoop ik?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192651352
There is a time and place for everything.
  donderdag 16 april 2020 @ 17:31:31 #289
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192651481
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 16:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat moet ik daar precies uit opmaken, anders dan dat het 'heel sinister en verdacht' is, die 6 miljoen, terwijl het gewoon bevolkingsstatistieken zijn?
Ik vond het opmerkelijk. Ik heb de video van Bjerknes inmiddels gevonden op mijn harde schijf. Ik sla nog weleens wat op. Zal hem zo even uploaden naar Bitchute voor je.

Hij staat nu online: https://www.bitchute.com/video/9CSdEPe20yTC/
Zelf nog geen tijd gehad om hem nogmaals te bekijken

(Bitchute is een beetje gaar volgens mij. Speelt nog niet af)

[ Bericht 6% gewijzigd door kontkapje op 16-04-2020 18:04:51 ]
  donderdag 16 april 2020 @ 18:14:19 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192652084
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 17:31 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Ik vond het opmerkelijk. Ik heb de video van Bjerknes inmiddels gevonden op mijn harde schijf. Ik sla nog weleens wat op. Zal hem zo even uploaden naar Bitchute voor je.

Hij staat nu online: https://www.bitchute.com/video/9CSdEPe20yTC/
Zelf nog geen tijd gehad om hem nogmaals te bekijken

(Bitchute is een beetje gaar volgens mij. Speelt nog niet af)
Ik verwijs naar mijn eerdere post:

https://www.reddit.com/r/(...)jon_bjerknes_part_1/

https://www.reddit.com/r/(...)jon_bjerknes_part_2/

Totaal niet serieus te nemen die vent
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 18:18:32 #291
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192652137
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik verwijs naar mijn eerdere post:

https://www.reddit.com/r/(...)jon_bjerknes_part_1/

Totaal niet serieus te nemen die vent
Even snel gekeken en loop meteen hier tegenaan:

"met in Masonic lodges in Salonika, Italy, Paris and Vienna."
En dan is dit het tegenargument: "Italy is not a city"

:D

Sorry, meteen klaar mee.
  donderdag 16 april 2020 @ 18:20:16 #292
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192652161
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:18 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Even snel gekeken en loop meteen hier tegenaan:

"met in Masonic lodges in Salonika, Italy, Paris and Vienna."
En dan is dit het tegenargument: "Italy is not a city"

Sorry, meteen klaar mee.
Ik zou vooral even dat stuk lezen wat kennelijk zo sinister is, jeweetwel, de getallen.

Broddelwerk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 18:55:36 #293
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192652705
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik zou vooral even dat stuk lezen wat kennelijk zo sinister is, jeweetwel, de getallen.

Broddelwerk.
Welk stuk?

Omdat de video niet wil afspelen zelf even snel het stukje gekeken waar hij het over die 6 miljoen gaat hebben:

De betekenis van die 6 miljoen en het steeds weer terugkeren van dat getal (ook al in de jaren ver voor WWII) en er ook niet vanaf willen wijken heeft met gematria (numerologie) te maken, volgens Bjerknes kun je de clue hiervoor in dit boek vinden: The Secrets of Hebrew Words - Rabbi Benjamin Blech

Het getal van de 6 miljoen zou zijn oorsprong vinden in de Thora chapter 25 verse 10.

quote:
Leviticus 25:10 And ye shall hallow the fiftieth year, and proclaim liberty throughout the land unto all the inhabitants thereof; it shall be a jubilee unto you; and ye shall return every man unto his possession, and ye shall return every man unto his family.
In het Hebreeuws zou "You shall return" 1 woord zijn en in dat woord in diezelfde vers in de Thora zou een letter missen die volgens de numerologie een 6 zou representeren. Nu zij het zo dat de Joden en vooral de Khabbalistische Joden aan numerologie doen omdat zijn denken dat dit zaken onthult en daarom is dit belangrijk voor hen. Volgens Bjerknes zouden de Joden hierdoor geloven dat ze naar Israël terug zouden keren minus 6 miljoen mensen en dat zou dan impliceren dat ze een plan moeten hebben gehad dat deze profetie zou uitkomen als 6 miljoen van hen door een pogrom het leven zouden laten.

[ Bericht 4% gewijzigd door kontkapje op 16-04-2020 19:05:22 ]
  donderdag 16 april 2020 @ 18:56:57 #294
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192652726
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:55 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Welk stuk?

Omdat de video niet wil afspelen zelf even snel het stukje gekeken waar hij het over die 6 miljoen gaat hebben:

De betekenis van die 6 miljoen en het steeds weer terugkeren van dat getal (ook al in de jaren ver voor WWII) en er ook niet vanaf willen wijken heeft met gematria (numerologie) te maken, volgens Bjerknes kun je de clue hiervoor in dit boek vinden: The Secrets of Hebrew Words - Rabbi Benjamin Blech

Het getal van de 6 miljoen zou zijn oorsprong vinden in de Thora chapter 25 verse 10.
[..]

In het Hebreeuws zou "You shall return" 1 woord zijn en in dat woord in diezelfde vers in de Thora zou een letter missen die volgens de numerologie een 6 zou representeren. Nu zij het zo dat de Joden en vooral de Khabbalistische Joden aan numerologie doen omdat zijn denken dat dit zaken onthult en daarom is dit belangrijk voor hen. Volgens Bjerknes zouden de Joden hierdoor geloven dat ze naar Israël terug zouden keren minus 6 miljoen mensen en dat zou dan impliceren dat ze een plan moeten hebben gehad dat deze profetie zou uitkomen als 6 miljoen van hen door een pogrom het leven zouden laten.

https://www.amazon.com/Se(...)-Blech/dp/1568219180
Ja. En in de gegeven links wordt aangegeven waarom dit complete bullsh*t is.

Lees het even, zou ik zeggen, aleer je hier dezelfde nonsense verspreidt als Bjerknes in z'n zelf gepubliceerde meuk.

Thora hoofdstuk 25 bestaat verder niet. Thora is een verzamelnaam.

Echt, alsjebelieft, stop ermee als je geen kaas gegeten hebt van de Joodse godsdienst, de kabbala en de mystiek. Just stahp
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 19:06:26 #295
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192652892
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja. En in de gegeven links wordt aangegeven waarom dit complete bullsh*t is.

Lees het even, zou ik zeggen, aleer je hier dezelfde nonsense verspreidt als Bjerknes in z'n zelf gepubliceerde meuk.

Thora hoofdstuk 25 bestaat verder niet. Thora is een verzamelnaam.

Echt, alsjebelieft, stop ermee als je geen kaas gegeten hebt van de Joodse godsdienst, de kabbala en de mystiek. Just stahp
Ik vond een duidelijkere uitleg:

"Now here's something interesting In the Hebrew text of the Torah prophesies, one can read “You shall return” Leviticus 25:10 And ye shall hallow the fiftieth year, and proclaim liberty throughout the land unto all the inhabitants thereof; it shall be a jubilee unto you; and ye shall return every man unto his possession, and ye shall return every man unto his family.

In the text the letter “V” or “VAU” is absent, as Hebrew does not have any numbers; the letter V stands for the number 6. Ben Weintraub, a religious scientist, learned from rabbis that the meaning of the missing letter means the number is ‘6 million’. The prophesy then reads: You will return, but with 6 million less.See Ben Weintraub: “The Holocaust Dogma of Judaism” , Cosmo Publishing, Washington 1995, page 3. The missing 6 million must be so before the Jews can return to the Promised Land. Yahweh sees this as a cleaning of the souls of the sinful people. The Jews must, on the return to the Promised Land, be clean — the cleaning shall be done in burning stokes.

Jewish prophecies in the Torah require that 6 million Jews must “vanish” before the state of Israel can be formed. “You shall return minus 6 million.”"

Waar staat precies de ontkrachting in die links die je me gaf?
  donderdag 16 april 2020 @ 19:11:30 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192652976
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:06 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Ik vonde een duidelijkere uitleg:

"Now here's something interesting In the Hebrew text of the Torah prophesies, one can read “You shall return” Leviticus 25:10 And ye shall hallow the fiftieth year, and proclaim liberty throughout the land unto all the inhabitants thereof; it shall be a jubilee unto you; and ye shall return every man unto his possession, and ye shall return every man unto his family.

In the text the letter “V” or “VAU” is absent, as Hebrew does not have any numbers; the letter V stands for the number 6. Ben Weintraub, a religious scientist, learned from rabbis that the meaning of the missing letter means the number is ‘6 million’. The prophesy then reads: You will return, but with 6 million less.See Ben Weintraub: “The Holocaust Dogma of Judaism” , Cosmo Publishing, Washington 1995, page 3. The missing 6 million must be so before the Jews can return to the Promised Land. Yahweh sees this as a cleaning of the souls of the sinful people. The Jews must, on the return to the Promised Land, be clean — the cleaning shall be done in burning stokes.

Jewish prophecies in the Torah require that 6 million Jews must “vanish” before the state of Israel can be formed. “You shall return minus 6 million.”"

Waar staat precies de ontkrachting in die links die je me gaf?
Hier:

Maar begrijp ik goed dat je dit, ja DIT werk een 'schappelijke verklaring' vindt geven voor... voor wat precies? Dat 'de Joden' (die kennelijk allemaal dezelfde interpretatie van Thora en kabbala hanteren, en dat ook door de eeuwen heen) enkele duizenden jaren geleden besloten hebben om op een bepaald moment zes miljoen geloofsgenoten te offeren door rond 1917 het communisme uit te vinden en rond 1933 een Oostenrijkse schilder in te schakelen?

Gast, echt... Hou op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 19:13:06 #297
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192653002
Moge de neutrale lezer hieruit opmaken dat de complotdenker en antisemiet negen van de tien keer een en dezelfde zijn. Als het niet tien van de tien keer is.

Hoe krijg je het verzonnen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 19:18:19 #298
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192653117
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moge de neutrale lezer hieruit opmaken dat de complotdenker en antisemiet negen van de tien keer een en dezelfde zijn. Als het niet tien van de tien keer is.

Hoe krijg je het verzonnen.
Waar precies zeg ik dat hij gelijk heeft? Ik citeer alleen maar vriend. :D

Ik weet hier zelf te weinig van en ik ga die enorme lap tekst van je ook niet lezen. Geen tijd voor en zó interessant vind ik het nou ook weer niet.
  donderdag 16 april 2020 @ 19:19:45 #299
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192653141
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:18 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Waar precies zeg ik dat hij gelijk heeft? Ik citeer alleen maar vriend. :D

Ik weet hier zelf te weinig van en ik ga die enorme lap tekst van je ook niet lezen. Geen tijd voor en zó interessant vind ik het nou ook weer niet.
Welnee, je denkt, er is nog niet genoeg nonsense over joden geschreven, ik schijt hier even een drol neer met de disclaimer: ik vind het verder niet zo interessant. Gegarandeerd dat je complotmaatjes acuut dat broddelwerk van Bjerknes gaan aanprijzen als de nieuwe steen der wijzen, het licht en de waarheid.

Echt, kotsmisselijk word ik van jullie.

Edit: Ja, dat is het altijd een beetje. Wanneer het 'te lang' wordt, en te weinig plaatjes heeft, haken onze mastfikkers af.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 16 april 2020 @ 19:23:13 #300
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192653221
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2020 19:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Welnee, je denkt, er is nog niet genoeg nonsense over joden geschreven, ik schijt hier even een drol neer met de disclaimer: ik vind het verder niet zo interessant. Gegarandeerd dat je complotmaatjes acuut dat broddelwerk van Bjerknes gaan aanprijzen als de nieuwe steen der wijzen, de licht en de waarheid.

Echt, kotsmisselijk word ik van jullie.

Kerel, ga even een blokje om. Je spoort echt niet volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')