quote:Op zondag 25 november 2018 11:57 schreef formule het volgende:
Franny dacht dat er veel meer kraampjes zouden staan
Als ze de financiele vrouw wil worden, moet ze dit soort klusjes zelf opknappenquote:Op zondag 25 november 2018 12:05 schreef FOKoffieleut het volgende:
chris is de financiele vrouw, ze zijn alleen nog bezig dit op papier te zetten
Weet het eigenlijk niet, nog geen 200. Kan me ook niet voorstellen hoe het winst kan genereren. Kan me niet voorstellen dat die avond winstgevend is.quote:Op zondag 25 november 2018 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, is niet veel voor zo avond
Hoeveel kaartjes zijn ervoor de markt verkocht eigenlijk
zo'n wazig typje op de finance.. lekker slimquote:Op zondag 25 november 2018 12:06 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hahaha verantwoording financiën moet nog op papier gezet worden..
Was enigste moment om kraamkosten te opperen volgens Kristel terwijl Hiske er al de hele week mee bezig is
Ze liegt, zij is de stroman, en wordt aangestuurd door Hiske. Natuurlijk kan ze dat niet zeggen.quote:Op zondag 25 november 2018 12:06 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hahaha verantwoording financiën moet nog op papier gezet worden..
Was enigste moment om kraamkosten te opperen volgens Kristel terwijl Hiske er al de hele week mee bezig is
Ik hoorde niet precies wat hij zeiquote:Op zondag 25 november 2018 12:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Mike: ...dan kan ik mijn mening daarop antaderen.
gisteren nog 40 munten voor 45 verkochtquote:Op zondag 25 november 2018 12:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo'n wazig typje op de finance.. lekker slim
👌quote:Op zondag 25 november 2018 12:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Mike: ...dan kan ik mijn mening daarop antaderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |