Dus misschien reist Gilding af naar MK zonder dat hij in actie hoeft te komenquote:
Gelukkig maar 3 en half uur vanaf Mineheadquote:Op zondag 25 november 2018 20:40 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dus misschien reist Gilding af naar MK zonder dat hij in actie hoeft te komen
Hij heeft al sinds hij in maart terug is gegaan naar Australië last van visumproblemen om permanent in Engeland te kunnen wonen.quote:
Mag het land niet in vanwege 'visumproblemen'. Lees: toeristenvisums werken niet meer, mag niet in Engeland komen wonen vanwege criminal record.quote:
quote:Op zondag 25 november 2018 20:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Visumproblemen. Daardoor al best wat toernooien gemist
quote:Op zondag 25 november 2018 20:42 schreef Masterminded het volgende:
Hij heeft al sinds hij in maart terug is gegaan naar Australië last van visumproblemen om permanent in Engeland te kunnen wonen.
Ah okee, dankquote:Op zondag 25 november 2018 20:43 schreef Vriezzer het volgende:
Mag het land niet in vanwege 'visumproblemen'. Lees: toeristenvisums werken niet meer, mag niet in Engeland komen wonen vanwege criminal record.
23.000 pond.quote:Op zondag 25 november 2018 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Noppie gelooft het wel, toch weer 10k Pond gepakt
Stond dus niet voor Nop te gooien.quote:Op zondag 25 november 2018 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Noppie gelooft het wel, toch weer 10k Pond gepakt
Nu al een betere prestatie dan dit jaar (lol).quote:Op zondag 25 november 2018 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney bij winst geplaatst voor de GSoD 2019
Nog best lastig blijkbaar
Oh ja ik zat nog bij de QF idd. Nou ja best lekkerquote:
Ik was voor Gurney tegen Searle.quote:Op zondag 25 november 2018 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney is terug!!!!
Grootheden als Thornton, Searle, Dolan, Dobey en Noppert verslagen maar dan speel je ook weer een finale
Straks had Searle nu finale gespeeld en waren we daar ook niet meer van af gekomen.quote:Op zondag 25 november 2018 20:53 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik was voor Gurney tegen Searle.
God straft meteen.
En ik maar verklaringen zoeken.quote:Op zondag 25 november 2018 20:56 schreef Tagliano het volgende:
"Weet je wat het is met darts, het is niet te verklaren. Het is gewoon niet te verklaren."
-Raymond van Barneveld, dartsanalist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |