Misschien luistert ze eerder naar jouquote:Op zondag 25 november 2018 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Heeft Greys the Greatest Showmannen nog nooit gezien? In dat geval KIJKEN met hoofdletters.
Ja het gekke is dus dat ik er ook nog nooit van had gehoord.quote:Op zondag 25 november 2018 20:49 schreef Greys het volgende:
Sterker nog, ik heb daar nog nooit van gehoord? Even zoeken wat het is..
Omg Greys.quote:Op zondag 25 november 2018 20:49 schreef Greys het volgende:
Sterker nog, ik heb daar nog nooit van gehoord? Even zoeken wat het is..
quote:Op zondag 25 november 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Heb La La Land ook nog nooit gezien trouwens.
quote:
La la land mis je niks an.quote:Op zondag 25 november 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Oh okéGevonden wat het is. Nu nog ff checken of ie op Netflix staat. Ik gok op nee
Heb La La Land ook nog nooit gezien trouwens.
Ja ik snap er niks van.quote:
Whoehoehoeeeeeequote:Op zondag 25 november 2018 20:52 schreef Guanabana het volgende:
La La Land is geweldig, maar in godsnaam op de verboden lijst ermee, voor ik een filmtantrum ga throwen.
Jazekers doet ie dat.quote:Op zondag 25 november 2018 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik snap er niks van.
Met Hugh ook nog eens.
Zingt ie hier ook weer alles echt?
Oh dat geeft niet. Ik vond het in Les Mis natuurlijk helemáál knap van hem dat ie dat aandurfde, dus dan vergeef ik hem in een andere film wel wat autotune.quote:Op zondag 25 november 2018 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ja, maar niet zoals in Les Mis echt op de set zelf toch? Of wel? Alles is vantevoren opgenomen, en ook best wel autotuned volgens mij![]()
Maar hij heeft het wel zelf ingezongen natuurlijk.
Jackman was eerder musicalacteur dan dat hij in blockbusters zatquote:Op zondag 25 november 2018 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat geeft niet. Ik vond het in Les Mis natuurlijk helemáál knap van hem dat ie dat aandurfde, dus dan vergeef ik hem in een andere film wel wat autotune.
Ik heb ‘m nog live zien optreden in een musical.quote:Op zondag 25 november 2018 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jackman was eerder musicalacteur dan dat hij in blockbusters zat
Mot ik je een bestandje wettransferren of trekt je laptop dat ook niet?quote:Op zondag 25 november 2018 20:59 schreef Greys het volgende:
Die film staat niet op Netflix en ik heb nu ff geen downloadlenen van de buren mogelijkheden. M'n laptop is dood.
Dus herinner me over een jaar er nog maar eens aan, want dan schijnt ie pas op Netflix te komen
Ohquote:Op zondag 25 november 2018 21:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jackman was eerder musicalacteur dan dat hij in blockbusters zat
Misschien een film met Doris Day?quote:
Ik kijk geen enkele kinderversie van een reguliere show. Junior Masterchef vind ik niks, terwijl ik de volwassen versie heel tof vind. Ik heb geen hekel aan kinderen, maar ik hoef ze niet in een talentenjacht of iets te zien.quote:Op zondag 25 november 2018 17:17 schreef Greys het volgende:
Onze desinteresse in het JESF is wel schokkend trouwens![]()
We gaan kennelijk allemaal vol voor de eckte en niet de henny huisman versie ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |