abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 1 januari 2025 @ 18:08:58 #201
42184 crew  DaMart
pi_216138129
Iemand hier recent nog een nightjet van Roco gekocht? Die worden nu teruggeroepen ivm brandgevaar:

https://www.roco.cc/rde/r(...)ie-blackedition.html
pi_216138390
Hier ook alles nog maar eens opnieuw bovengehaald.
Voorlopig doet de keukentafel dienst als treintafel. Perfect om wat dingen te proberen om (half)automatisch te rijden.
De keuze is voorlopig gevallen op Rocrail, omdat iTrain niet echt voldeed aan mijn verwachtingen.
  woensdag 1 januari 2025 @ 21:03:48 #203
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_216140219
Ik heb die keuze nog niet gemaakt, maar waarin voldeed iTrain niet? Het ziet er wel mooi uit.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_216144149
iTrain is een commercieel product, en dat merk je wel aan de prijs.
Rocrail is open source dacht ik en volledig gratis. Je kan wel een vrijwillige bijdrage leveren van 12 euro per jaar en dan verdwijnt een pop-up bij het opstarten. Of je klikt gewoon op "OK".

iTrain is wel intuïtiever bij het aanmaken van het baanplan. Bij Rocrail is het wat meer zoeken.
Maar uiteindelijk is dat iets dat je meestal maar 1x doet.

Uiteindelijk hangt het er ook vanaf wat je wil. Ik heb nu niet echt de plaats om een definitieve baan te leggen, dus bij mij blijft het bij af en toe een ovaaltje leggen met een inhaalspoor om de treinen eens te laten rijden.
  dinsdag 14 januari 2025 @ 11:50:31 #205
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_216291632
Wat een lul.

quote:
Overval op 'De Broodfabriek' in Rijswijk

Zondag 12 januari 2025 20:00

Rijswijk - Op zondagavond heeft een gewapende overval plaatsgevonden op het evenementencomplex 'De Broodfabriek' aan de Volmerlaan.
De overval werd rond acht uur gemeld door de politie. Meerdere politie eenheden zijn naar het complex gegaan. In de omgeving is gezocht naar de dader.
Tijdens de overval werd er volgens de politie een personeelslid bedreigd en is geld buitgemaakt, maar gelukkig zijn er geen gewonden gevallen. De politie voert een uitgebreid onderzoek uit.
Volgens de website van De Broodfabriek vonden er gisteren en vandaag Modelspoordagen plaats op het complex. Er waren echter geen bezoekers meer aanwezig.
De politie is op zoek naar de dader, die tijdens de overval donkere kleding en gezichtsbedekking droeg.

Update 13 januari: de politie laat weten dat uit onderzoek is gebleken dat er geen daadwerkelijke overval heeft plaatsgevonden. Het vermeende slachtoffer, een 51-jarige Hagenaar, heeft kennelijk een bedrag ontvreemd en om dat te verbloemen heeft hij de overval verzonnen. Het slachtoffer bleek dus uiteindelijk de enige verdachte.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 9 / 9
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')