Met Scrut kan ze het anders best aardig vinden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, opzet, of geen opzet, de kans dat ze hier 'vrienden' maakt is inmiddels nihil.
Sterkte gewenst met je rug,klinkt vrij heftig.quote:
Weet hij dat al ?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Met Scrut kan ze het anders best aardig vinden.
Jawel hoor. Scrut is altijd tegendraads (of wij zijn allemaal tegendraads en hij is normaal), dus hij kan het prima vinden met Petz.quote:
Een optocht met Krampus, een soort duivelse zwarte piet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb je al 10 keer gemeld maar niemand reageert omdat we niet weten wat je bedoelt
Ik ga vanavond met Petzi op stap.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Met Scrut kan ze het anders best aardig vinden.
Abel ,en de zus van Katja.quote:
In Oostenrijk mag het nogquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Een optocht met Krampus, een soort duivelse zwarte piet.
Je weet dus wat het is, maar er is niets aan te doen? Dat lijkt me heel zuur als ik je beschrijving van de pijn zo lees.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:28 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, rug is al 'ns gecheckt en weet dus wat het is. Valt vandaag mee, maar vorig weekend was het we; tamelijk heftig: keihard schreeuwen van de pijn, maar toch ook wel moeten lachen er tussendoor. Ben niet zo'n jankerd, maar dit is wel echt hele aparte pijn die ik een 9 zou geven.
Hoe is het met jou en verhuisplanning?
Schuurmanquote:
Doe haar even de groetjes van mij.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met Petzi op stap.
Tegendraads? Ik? Geen run flat tires voor mij, meneertjequote:Op vrijdag 23 november 2018 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel hoor. Scrut is altijd tegendraads (of wij zijn allemaal tegendraads en hij is normaal), dus hij kan het prima vinden met Petz.
2 week terug melde ze al dat ze gingen daten in Tuktuk land ergens in een resort/ wellness.. Gisteren sliep ie al toen ze er weer over begonquote:
Ahhhh schatigquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
2 week terug melde ze al dat ze gingen daten in Tuktuk land ergens in een resort/ wellness.. Gisteren sliep ie al toen ze er weer over begon
Thanks! Komt goed, paar weken max. en dan weer layups in da basket.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Sterkte gewenst met je rug,klinkt vrij heftig.
Trakteer jij of deel je de rekening?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga vanavond met Petzi op stap.
Ik zou er geen rekening mee houden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Trakteer jij of deel je de rekening?
Petzi is nogal vrijgevig wat geld betreft ik neem aan dat ze deze zwerver ook in de watten gaat leggenquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eerst overvallen wij een wisselkantoor.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een parenclub?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eerst overvallen wij een wisselkantoor.
FEBOquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een parenclub?
Bodempje leggen.quote:
Nee, ik ben niet zo van de hippische sport.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gaan jullie naar een parenclub?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |