Dat ik wel eens heb mis gegrepen en met een smerige bonen burger zat.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:07 schreef Lyza666 het volgende:
Ik snap het probleem niet zo. Als mensen die vegetarisch of veganistisch zijn iets willen eten wat enigszins lijkt op worst of vlees en/of een beetje smaakt naar vlees, wat maakt dat jullie in vredesnaam uit?
Een ramp van wereldformaat.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ik wel eens heb mis gegrepen en met een smerige bonen burger zat.
Dan kijk je iets beter naar wat je in je mandje flikkert.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij mijn Jumbo zijn de vlees- en de vegaproducten gescheiden door twee schappen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook redelijk selectief ook. Nare dingen blijven langer hangenquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, is dat erg?![]()
ik vind het brein écht interessant
anders was ik niet hierquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieve hemel, goed dat je bent gered (neem ik aan).
Bril gaat tegenwoordig meequote:Op vrijdag 23 november 2018 18:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dan kijk je iets beter naar wat je in je mandje flikkert.
Bij de Appie zijn de vegan dingen toch in groen schaaltje verpakking?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij mijn Jumbo zijn de vlees- en de vegaproducten gescheiden door twee schappen.
Ohhquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij de Appie zijn de vegan dingen toch in groen schaaltje verpakking?
Lekker makkelijk,over iemand lullen die er niet is.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:12 schreef sly-nl het volgende:
Hola. die petzi wel erg op zoek naar problemen last night. Op zeker n kloon van poezeligsomething die hier al eerder liep te kloten. Vervelende kut, zeg.![]()
Hou het in de gaten grote leidstert![]()
'Blek Friday'. Woon in de binnenstad en dacht al zojuist dat ik thuus kwam 'wat is het druk hierow', is er iets gratis? Ga liever dood dan als een kuddedier een koopje scoren op een door wolven bepaalde bewuste vrijdag
Wat eng. Dus die meneer heeft je uit het water gehaald?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
anders was ik niet hier
er zat een meneer te vissen, hij dacht dat ik een hond was, tot ik niet meer boven kwam...
Hooi Disaan! Hoe is het met je (lees wel af en toe bij dus ben wel enigzins op de hoogte, dus geen details pleaaaeeseequote:
Geen idee, ik kom zelden bij Appie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij de Appie zijn de vegan dingen toch in groen schaaltje verpakking?
Het gaat af en aan, maar vandaag ging prima. En hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi Disaan! Hoe is het met je (lees wel af en toe bij dus ben wel enigzins op de hoogte, dus geen details pleaaaeesee)?
Waar mijn probleem ligt is dat alles extremistisch aan het worden is. Vlees eten,zwarte piet. je kan het nergens meer over hebben.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:07 schreef Lyza666 het volgende:
Ik snap het probleem niet zo. Als mensen die vegetarisch of veganistisch zijn iets willen eten wat enigszins lijkt op worst of vlees en/of een beetje smaakt naar vlees, wat maakt dat jullie in vredesnaam uit?
Lul niet ik zie mijn naam regelmatig voorbij komen als ik er niet ben. ook in de cosquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lekker makkelijk,over iemand lullen die er niet is.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat eng. Dus die meneer heeft je uit het water gehaald?
Alsof honden wel drie minuten onder water kunnen blijvenquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:11 schreef sacha het volgende:
[..]
anders was ik niet hier
er zat een meneer te vissen, hij dacht dat ik een hond was, tot ik niet meer boven kwam...
Ik heb ooit een keer toen ik zelf een jaar of 10 was een kleuter die door het ijs gezakt was in een vijver uit het water gehaald.quote:
Jij bent ook een verhaal apart.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Lul niet ik zie mijn naam regelmatig voorbij komen als ik er niet ben. ook in de cos
Mooi zo! Nog in Grunn toch?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat af en aan, maar vandaag ging prima. En hoe is het met jou?
ehm..?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent ook een verhaal apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |