Dat zeg ik .... verbintenissenrecht .... is niet aan de orde.quote:Op zondag 25 november 2018 22:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Want? Voor de tweede keer, ik wacht.
Waarom is het niet aan de orde?quote:Op zondag 25 november 2018 22:08 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat zeg ik .... verbintenissenrecht .... is niet aan de orde.
Als je niks toevoegt, blijf dan uit het topic aub. We hebben hier te maken met een serieus probleem.quote:Op zondag 25 november 2018 22:15 schreef r_one het volgende:
Sorry ... heb een slokje teveel op ...![]()
![]()
*HIPS*
Serieus probleem? Een pensionado die haar pols heeft gebroken, ( vervelend dat wel ) die niet op haar kleinkinderen kan passen.quote:Op zondag 25 november 2018 22:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Als je niks toevoegt, blijf dan uit het topic aub. We hebben hier te maken met een serieus probleem.
Waarvan akte.quote:Op zondag 25 november 2018 22:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Serieus probleem? Een pensionado die haar pols heeft gebroken, ( vervelend dat wel ) die niet op haar kleinkinderen kan passen.
Hee dank, dat lijkt me een goede, een letselschadebureau. Welk bureau was dat bij jullie?quote:Op woensdag 28 november 2018 20:34 schreef Nicoleclapton het volgende:
Mijn groep 8 kind werd van zijn fiets gereden. Melding aan mijn rechtbijstandsverzekering leverde een aanbod van 100 euro op voor de schade en de onkosten. Na wat rondvragen omdat ik geen idee had hoe ik dat bod moest inschatten, kreeg ik contact met een letselschadebureau. Zij namen de zaak over en dat heeft mijn kind en mij uiteindelijk zo'n 9000 euro opgeleverd. Vergoeding van de materiële schade, de reiskosten en kosten ivm met het letsel en een letselschadevergoeding oftewel smartengeld. Voor ons was de dienstverlening van het bureau kostenloos.
Mijn kind had letsel opgelopen maar niets wat te vergelijken is met een botbreuk.
Ik zou zeker een bureau inschakelen. Ook omdat je niet weet hoe de breuk geneest. Voor hetzelfde geld heeft ze de rest van haar leven last ermee.
Succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |