En dus heeft Hiske niet gelogenquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Hiske gaar nu snel met Merel 500 overmaken naar Rob
jawelquote:
Dat heeft ze wel, want ze heeft gezegd de pinpas mee te geven maar omdat Joa er achter is gekomen gaat ze snel met Merel het geld overmakenquote:
Nee open niet, verzond mn post en ging thee zetten, had het dus niet eens door.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef Dotteke het volgende:
Espri weet niet of jij open, heb ff gewacht.
Wil je een andere tt geef maar door
Hiske gaat nu snel met Merel 500 overmaken naar Rob
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef espri het volgende:
[..]
Nee open niet, verzond mn post en ging thee zetten, had het dus niet eens door.
Het is vrijdag, dus als Rob 'n andere bank heeft dan Uto komt het geld Maandag pasquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Hoop gewoon dat het geld te laat bij rob komt en dat ze mooi niets krijgen...
Daar gaat het nieet om, zulke dingen zouden overlegd moeten worden En ze liegt er overquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef Yurtovic het volgende:
Waarom mag de pas niet meegegeven worden ?
tegenwoordig is dat niet meer zo fritsiequote:Op vrijdag 23 november 2018 12:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is vrijdag, dus als Rob 'n andere bank heeft dan Uto komt het geld Maandag pas
? Evenement staat toch vast, is morgen alquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaat het nieet om, zulke dingen zouden overlegd moeten worden En ze liegt er over
Echt wel...quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tegenwoordig is dat niet meer zo fritsie
Dat mag........gaat om het liegen.....anders hadden ze gestort.....quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef Yurtovic het volgende:
Waarom mag de pas niet meegegeven worden ?
Eindelijkquote:
ze krijgen die twee meiden eindelijk doorquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Joa vindt dat Hiske achterbaks en schijnheilig handeld
Nou echt welquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
tegenwoordig is dat niet meer zo fritsie
Nee ze liegt over het ffeit dat er geld overgemaakt zou worden terwijl ze de pinpas mee zou geven zonder overleg met de groepquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
? Evenement staat toch vast, is morgen al
Werd tijd.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze krijgen die twee meiden eindelijk door
noe heb abn en gaat altijd dezelfde dag hierquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou echt wel![]()
had het vorige maand nog met de toeslagen, stond ook pas maandag
op m'n rekening. AbnAmro houd het gewoon nog vast
Gaat nergens over, slecht scriptquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat mag........gaat om het liegen.....anders hadden ze gestort.....
Transparatie.........
Waarom weer een camera?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:49 schreef MariaElena2018 het volgende:
De camera was 400 en dan nog de boodschappen
Op die van Jessie zat goeie garantie, die is al eerder stuk geweest, kregen ze een nieuwe?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Andere stuk.....misschien toch Jessie die dat gezegd had.......
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:52 schreef mazaru het volgende:
Hiske probeert met het laatste geld boodschappen te betalen.
Merel komt binnen: Chris! Jij wil toch ook botox?
He, echt? Dit meen je niet?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:52 schreef mazaru het volgende:
Hiske probeert met het laatste geld boodschappen te betalen.
Merel komt binnen: Chris! Jij wil toch ook botox?
Nee, gaat om dat ze de yurt beschuldigd dat ze niet transparant zijn......quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:51 schreef Yurtovic het volgende:
Joa wil dus het evenement dwarsbomen ofzo? is dat de clou
Ja is een heel achterbaks mensquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:51 schreef espri het volgende:
His is een vals mokkel zeg, en maar stiekem lachen en die doek voor dr mond.
het kronkelt zich in allerlei bochten daarom drukt ze altijd haar snor in grote groepen omdat ze bang is dat men achter haar gelieg en gemanipuleer komt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:50 schreef zodeju het volgende:
Nu liegt ze weer tegen Cris........ze heeft geen twee opties aan Joa vertelt......ze heeft gezegd dat het overgemaakt wordt terwijl de andere twee hadden gezegd hij krijgt de pinpas mee.......![]()
![]()
![]()
Heeft niet door dat ze er nu een veel groter ding van maakt......probeert zelfs die twee andere een soort van schuld aan te praten......omdat die de waarheid hadden gezegd......
Dat mens heeft een minderwaardigheidscomplex over haar tanden en volgens mij kwijlt ze daardoor een beetje. Dan gebruikt ze die sjaal als spuugbakje.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:51 schreef espri het volgende:
His is een vals mokkel zeg, en maar stiekem lachen en die doek voor dr mond.
Wat zal mamma trots op haar zijn..........quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
het kronkelt zich in allerlei bochten daarom drukt ze altijd haar snor in grote groepen omdat ze bang is dat men achter haar gelieg en gemanipuleer komt.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Joa zegt tegen Hiske pak maar een botoxje dan kan je beter liegen.
Ja maar wat maakt het dan uit dat het via de bank gaat? Hoe moeten ze dan anders boodschappen betalenquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, gaat om dat ze de yurt beschuldigd dat ze niet transparant zijn......
En wat doen die twee.....want hij weet ook wel dat er geen cash meer ligt voor de boodschappen......
dat moet van Chris en Hiske de andere is stukquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Joaquin heeft aan Hiske gevraagd hoe ze de boodschappen willen gaan betalen voor de evenementen aangezien hun geld uit de kas hebben gehaald en ze dan niet genoeg zouden hebben...Hiske draaide er eerst om heen en zei toen dat het overgemaakt zou worden ...Joaquin vraagt aan Merel en die zegt dat Rob de pinpas mee gaat nemen anders kan het niet...
Dat dus.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal meegekregen heb iemand hier rondlopen die soms der tettert niet kan houden.
Wat is er aan de hand?
Hahahha, dat is ook een uitleg maar ze heeft toen zelf gezegd dat ze een ding voor dr mond doet om dr emoties niet te laten zien.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:54 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat mens heeft een minderwaardigheidscomplex over haar tanden en volgens mij kwijlt ze daardoor een beetje. Dan gebruikt ze die sjaal als spuugbakje.
Het maakt ook helemaal niet uit......maar de bedoeling was hem de pinpas meegeven......quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:55 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt het dan uit dat het via de bank gaat? Hoe moeten ze dan anders boodschappen betalen
Hiske zei dan gaan ze een punt maken over de pinpas, daar heb ik geen zin in? Maar welk punt dan?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het maakt ook helemaal niet uit......maar de bedoeling was hem de pinpas meegeven......
Het gaat om het liegen.......het betrapt voelen.......dat kan niet want Hiske is oprecht en eerlijk......daar gaat het om.
Dat een pinpas mee geven aan iemand in kan houden dat hij leeg geroofd wordt......(zal niet gebeuren maar kan) En dat het dan besproken had moeten worden met de groep......quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:57 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Hiske zei dan gaan ze een punt maken over de pinpas, daar heb ik geen zin in? Maar welk punt dan?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:54 schreef eskil het volgende:
[..]
Dat mens heeft een minderwaardigheidscomplex over haar tanden en volgens mij kwijlt ze daardoor een beetje. Dan gebruikt ze die sjaal als spuugbakje.
Het ontbreken van zonlicht.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:44 schreef Yurtovic het volgende:
Bij joa zie je een witte plek waar zn staart zat, van de zon
mwah zo halfkaal is echt lelijk, doe dan alles langquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het ontbreken van zonlicht.
Ik moet zeggen, ik vind het jammer dat die staart eraf is. Maakte hem wel apart.
Oh echt, rare manier om je emoties niet te tonen. Nah ja aan haar dooie ogen is het niet te zien, dus wie weet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:56 schreef espri het volgende:
[..]
Hahahha, dat is ook een uitleg maar ze heeft toen zelf gezegd dat ze een ding voor dr mond doet om dr emoties niet te laten zien.
Ze heeft dus een hoop te verberegen.
Ow hoor nu ook over tanden bleken, steentje op je tand.. man man man.
haha hmmmmm weet heus wel dat het houdgreep is....quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Met dank aan Disana.
Het gaat erom dat ze de pinpas van de BV aan een ander meegeven.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:55 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ja maar wat maakt het dan uit dat het via de bank gaat? Hoe moeten ze dan anders boodschappen betalen
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:58 schreef mazaru het volgende:
Zou de nieuwe inwoner onder de jas van die man zitten?
[ afbeelding ]
Dat is toch Rob, als dat handiger is waarom niet, gewoon de bonnen checkenquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ze de pinpas van de BV aan een ander meegeven.
Dat dus! Gaat nog wel gebeurenquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:05 schreef lonneberga het volgende:
Merel zit daar alleen maar om aan zichzelf te laten sleutelen,benieuwd wanneer ze over een maagverkleining begint.
En een panterhoofd natuurlijkquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:05 schreef lonneberga het volgende:
Merel zit daar alleen maar om aan zichzelf te laten sleutelen,benieuwd wanneer ze over een maagverkleining begint.
Had besproken moeten worden.....quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:05 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat is toch Rob, als dat handiger is waarom niet, gewoon de bonnen checken
Wel iets waar Talpa zich gretig door laat sponsorenquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:06 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat dus! Gaat nog wel gebeuren
Ik weet nog meer dingen die handiger zijn, maar ik doe ze ook niet.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:05 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Dat is toch Rob, als dat handiger is waarom niet, gewoon de bonnen checken
Daar is dit Utopia toch helemaal niet het platform voor. Het vorige Utopia ook niet trouwens...quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:05 schreef lonneberga het volgende:
Nu ik het in het daglicht zie vind ik het ook minder, maar het is zijn groot hoofd, daar kan je niet zoveel mee. Hij moet een make-over hebben. Merellllllllllll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:00 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
mwah zo halfkaal is echt lelijk, doe dan alles lang
eens,maar het lijkt er wel op.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar is dit Utopia toch helemaal niet het platform voor. Het vorige Utopia ook niet trouwens...
Wie is er nog meer op tegen dan, Mike zei ook dat het goed was.. Nahja laat maar, slecht scriptquote:
Kansloos. Slaat als kut op Dirk m.i.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:08 schreef lonneberga het volgende:
[..]
eens,maar het lijkt er wel op.
Ow, wacht dit ging over Joa. Nee. ik vond het prima zoals het was.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:00 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
mwah zo halfkaal is echt lelijk, doe dan alles lang
ik ook,jammer,maakte hem net iets specialer.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, wacht dit ging over Joa. Nee. ik vond het prima zoals het was.
ja hallo,dat is werken hè.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:11 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
kraan hurenJe kunt toch met zn allen hijsen aan katrollen
Sterker nog, vanmorgen zei Wim Vroege nog dat er geen hoogwerker zou komen, alleen een steiger.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:11 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
kraan hurenJe kunt toch met zn allen hijsen aan katrollen
Prachtig, mooier dat die rare dropt it dingen. Lekker frisse kleur.quote:
Was van die Mari dezequote:Op vrijdag 23 november 2018 13:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Prachtig, mooier dat die rare dropt it dingen. Lekker frisse kleur.
O, was dat niet de drie musketiers hoody?quote:
Ja......blijft steeds minder over voor het evenement en de markt.......maar let op een dikke winst alle twee.....quote:
Nee die is helemaal okergeelquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, was dat niet de drie musketiers hoody?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O, was dat niet de drie musketiers hoody?
Wim is juist helemaal niet top, hij moet het ze zelf laten uitzoeken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:15 schreef lonneberga het volgende:
Wim is top,geen Utopia zonder Wim.
Die column stelt helemaal geen reet voor, heb nog nooit zulke slechte gelezenquote:
waar,maar ik zie hem graag,de Onslow van de show.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wim is juist helemaal niet top, hij moet het ze zelf laten uitzoeken.
Hij maakt het ze veel te makkelijk
Nee, Shel heeft hem opgevraagdquote:
Nog iets verder terug lezen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef b_engeltje het volgende:
Las net 3 cos terug over de 0,9 procent zuid amerikaans van christel...
Waar hoe wie wat waren de andere uitslagen van de bewoners?
quote:
Merel 84% Bassiequote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef b_engeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Merel 84% Bassie
Hiske 73% Salinero
En kind van 8 maakt nog een beter opstel.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die column stelt helemaal geen reet voor, heb nog nooit zulke slechte gelezen
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Shelly wil iedereen 1 voor 1 de yoert binnen halen om te laten lezen.
Dit gaat nog een dingetje worden.
Door Joa gedicteerd toch?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:22 schreef Stray_cat het volgende:
Gerrit ligt helemaal plat van het lachen, wat een armoe als je daar om moet lachen. Uitgekauwd stuk van Merel.
Ik hoop dat het een dingetje gaat wordenquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef Yurtovic het volgende:
Shel wil er een TV spektakel van maken
leuk,ik heb tot 15.30u.de tijd,dus bring it on.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een dingetje gaat worden
Kom op Shelly je kan het!quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:22 schreef lonneberga het volgende:
[..]
leuk,ik heb tot 15.30u.de tijd,dus bring it on.
Ik dacht in topic 'Joa zijn haar eraf....'.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:18 schreef b_engeltje het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:22 schreef Yurtovic het volgende:
Dacht dat het vooral over Jessie en Jeffrey zou gaan
Heb ik gemist, waar kan ik dat stukje vinden?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Geen idee. Er zijn wel capjes van geweest.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik gemist, waar kan ik dat stukje vinden?
Geen panterprint?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
Merel wil een washand in het roze
Shell leest het nog wel een keer of duizend voorquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb ik gemist, waar kan ik dat stukje vinden?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:26 schreef espri het volgende:
[..]
Patroontje komt er van zelf op als ze 1 x over dr gezicht veegt.
[..]
hoeveel verder?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Nog iets verder terug lezen.
Er staan caps met de uitslagen.
Ik hoop dat dat ook gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
Laat ze die Merel maar eens een keer aanpakken![]()
![]()
Ze heeft thuis ook personeel.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
En Franny moet eten voor Merel halen? Leuk dat slaafje
[..]
Nee.......ze heeft alleen wat hulp van Joa gehad bij haar laatste ........quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:31 schreef Bumfuzzle het volgende:
Hebben ze die 'column' aangepast ofzo?
na de 4 e keer luisteren op het saaie toontje van Shelly heeft het geen impact meer, jammer dat zij dit doetquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
Laat ze die Merel maar eens een keer aanpakken![]()
![]()
Volgens mij heeft FF daar capjes van.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:33 schreef lonneberga het volgende:
Staat die column ergens? zou weleens willen weten wat er dan wel niet instaat.
En merel heeft nog wat te goed van hem na dat kledingkoop complotjequote:Op vrijdag 23 november 2018 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee.......ze heeft alleen wat hulp van Joa gehad bij haar laatste ........
Ik ook, wat zal er toch in de column staanquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:33 schreef lonneberga het volgende:
Staat die column ergens? zou weleens willen weten wat er dan wel niet instaat.
Hallo, het wordt nu voor de 4de keer voorgelezen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:34 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Ik ook, wat zal er toch in de column staan
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:35 schreef espri het volgende:
[..]
Hallo, het wordt nu voor de 4de keer voorgelezen.
heb hier geen stream.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:35 schreef espri het volgende:
[..]
Maakt haar niks uit als ze maar in het middelpunt staat.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:31 schreef Yurtovic het volgende:
Net of Merel niet wist dat dit gelezen ging worden
probeert te lezen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:39 schreef Stray_cat het volgende:
Zitten we er weer klaar voor, Shell gaat weer lezen.
Kun jij de column even overtikken, bedankt alvastquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:39 schreef Stray_cat het volgende:
Zitten we er weer klaar voor, Shell gaat weer lezen.
Het is me de rsi niet waard.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:40 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Kun jij de column even overtikken, bedankt alvast
Achter de laptop.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:41 schreef Yurtovic het volgende:
Merel heel toevallig nergens te bekennen
Heb maar 1 stream en dus geen Shelley in beeld. Was heel even straks maar werd weer weggedraaid.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:35 schreef espri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hoelaat gaat Merel op de brandstapel?
Heeft ze in haar schoot geworden gekregen doordat een ander wegging. Ben nu alweer vergeten wie dat was.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:36 schreef Bumfuzzle het volgende:
Wat een oppervlakkige koe is die Merel
Als droom hebben om in dat vuilnisblaadje te mogen schrijven
sanne.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft ze in haar schoot geworden gekregen doordat een ander wegging. Ben nu alweer vergeten wie dat was.
Zal allemaal wel weer mee vallen zoquote:
Dat zal me een fikkie geven.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:44 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Pffff ga je druk maken over je kutmarktwillen ze merel inseinen, wordt ze enkel eerder afgebrand
Hebben ze af staan luisterenquote:Op vrijdag 23 november 2018 13:44 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Pffff ga je druk maken over je kutmarktwillen ze merel inseinen, wordt ze enkel eerder afgebrand
Die wil geen kant kiezen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:45 schreef Stray_cat het volgende:
Brandon vindt het allemaal wel meevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |