quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:03 schreef Gia het volgende:
Als er één feest is dat aan de slavernij herinnert, is dat Kwakoe wel.
Verbieden, meteen!
Het nieuwe slavernijmuseum dat in het centrum van Amsterdam komt te staan doet dat ook. Misschien moet dat er toch maar niet komen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:03 schreef Gia het volgende:
Als er één feest is dat aan de slavernij herinnert, is dat Kwakoe wel.
Verbieden, meteen!
quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoezo, is het zo erg dat ze permanent bodyguards nodig heeft dan ofzo?
Ik bedoel, 1 onderzoek is lekker representatief.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Nogal overkill inderdaad. Gegeven zo'n 455.000 surinamers en antillianen, heb je voor een CI van 95% ongeveer 384 respondenten nodig. Met 750 respondenten zit je aan een CI van 99+%.
Daarnaast is demografie ook een issue. Eenvandaag kijkers zullen wat anders stemmen dan SBS6 kijkers. Antilliaan of niet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik bedoel, 1 onderzoek is lekker representatief.
En waar de ondervraagden wonen, is ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
Daarnaast is demografie ook een issue. Eenvandaag kijkers zullen wat anders stemmen dan SBS6 kijkers. Antilliaan of niet.
Tja, je kunt van alles van haar of haar opvattingen vinden, maar dat is toch geen reden om zo met iemand om te gaan?quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:34 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Sylvana; och man, wat vind ik die hilarisch.
Zelf ooit een heel scala aan vooroordelen over 'de zwarte man'. Beweerde bij Pauw iets 'dat ze met eigen ogen had gezien' bleek gelul te zijn aan het eind van de uitzending.
Zelf voor ZP gespeeld maar voor die figuren is het big business en gaat het maar om één ding; herstelbetalingen.
Achterlijke mensen worden achterlijk genoemd. Stop de persen.
Eens. Dat ze shit over d'r heen krijgt is tot daar aan toe, maar het gaat vaak veel te ver.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, je kunt van alles van haar of haar opvattingen vinden, maar dat is toch geen reden om zo met iemand om te gaan?
Ze is ook totaal niet boeiend, wel hilarisch.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Tja, je kunt van alles van haar of haar opvattingen vinden, maar dat is toch geen reden om zo met iemand om te gaan?
Ben ik met je eens, lijkt nergens naar.quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je dat gezien ? Hoe ze schijten ?quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:08 schreef BoneThugss het volgende:
Die figuren zijn te dom om te schijten
quote:Op zaterdag 24 november 2018 21:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb je dat gezien ? Hoe ze schijten ?
Of spuw je gewoon inhoudsloos je gal .... en voel je je geweldig bij zo'n minachting ?
De NPO heeft een hele docu van haar gefinancierd, gemaakt en deze week uitgezonden. Bijna de hele docu over haar was positief.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:18 schreef Bottendaal het volgende:
Sylvana is totaal niet interessant, toch krijgt ze erg veel aandacht van de media.
Ik zap weg als ik haar zie, kan dat mens niet aanhoren
Wat een geldverspillingquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De NPO heeft een hele docu van haar gefinancierd, gemaakt en deze week uitgezonden. Bijna de hele docu over haar was positief.
Heb welleens interviews met haar exen gezien. (Allemaal blank btw.). En ze praatten allemaal over haar ontzettend moeilijke rotpersoontje.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De NPO heeft een hele docu van haar gefinancierd, gemaakt en deze week uitgezonden. Bijna de hele docu over haar was positief.
Niemand zegt dat dat de motivatie is.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:34 schreef BoneThugss het volgende:
Maar die hele 'Blackface' is toch te achterlijk voor woorden.
Alsof dat 'de motivatie' zou zijn voor Henk om ZP te spelen.
Echt, waar hebben we hwt over.
Ah ja, dat onderzoek waarvan de link tweet na tweet op twitter gepost werd. Zou me daarom niets verbazen als we een groot deel van die 750 terug zouden kunnen vinden als geëngageerde anti-Piet twitteraar en dus gemotiveerd om het onderzoek in te vullen. Ook 'whitey helpers' zouden het als 'surinamer of antilliaan' in hebben kunnen vullen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt uit dit onderzoek. Waar iets van 750 1e en 2e generatie Antillianen en Surinamers aan meegedaan hebben.
Je bedoelt ... Je wilde meer sylvanahaat zien?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
1 onderzoek is lekker representatief. 99% CI is lekker representatief. Het klopt wel dat er zelfselectie heeft plaatsgevonden in het Eenvandaag opiniepanel. Dat klopt inderdaad, beter was het wanneer ze mensen random opbelden. En Eenvandaag is notoir slecht met vragen formuleren, alhoewel dat in dit geval geen probleem lijkt te zijn. Wat betreft zelfselectie is het inderdaad minder betrouwbaar. Maar de bovenmatige sample size maakt het wel weer een stuk betrouwbaarder.quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik bedoel, 1 onderzoek is lekker representatief.
Ik zie het liefste zo min mogelijk van haar. De docu was niet bepaald neutraal of objectief gemaakt.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt ... Je wilde meer sylvanahaat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |