Beauty & the Beast? Mwah.... ik weet niet eens dat daar een remake van was, maar als jongensmoeder (sinds 1991) is dat ook sowieso niet iets wat aanspreekt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik gok op nummers die overeen komen met Beauty and the Beast van een paar jaar terug. Ergens tussen 1 miljard en 1,5 miljard dus.
Onwijs veel zin in deze film in ieder geval, tot nu toe vind ik die live action verfilmingen echt allemaal tof
Sites als Fandango die de presales monitoren in de VS voorspellen echt gigantisch volgepakte bioscopen die in de buurt komen van Avengers aantallen >200 miljoen dollar openingsweekend. Internationaal is het verhaal natuurlijk ook zeer geliefd dus ik sta er niet van te kijken als het binnen 7 dagen na release al 600-700 miljoen heeft opgebracht.quote:Op woensdag 10 juli 2019 13:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik gok op nummers die overeen komen met Beauty and the Beast van een paar jaar terug. Ergens tussen 1 miljard en 1,5 miljard dus.
Onwijs veel zin in deze film in ieder geval, tot nu toe vind ik die live action verfilmingen echt allemaal tof
Dat vond ik van het origineel ook alquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:14 schreef LordVoldermort het volgende:
BATB was echt een kutfilm. Keer op Netflix gezien volgehs mij. Niet in de bios gelukkig. Jungle Book was wel geweldig.
Dat is ook niet heel gekquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
De opbrengst is bij de 2017 versie van Beauty & the Beast wel een paar factor minder dan de kosten van het origineel: 160-255 miljoen kosten vs 1.265 miljard opbrengst, dat is niet de factor 17 van het origineel maar factor 5 tot 8.
Ben benieuwdquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sites als Fandango die de presales monitoren in de VS voorspellen echt gigantisch volgepakte bioscopen die in de buurt komen van Avengers aantallen >200 miljoen dollar openingsweekend. Internationaal is het verhaal natuurlijk ook zeer geliefd dus ik sta er niet van te kijken als het binnen 7 dagen na release al 600-700 miljoen heeft opgebracht.
Ik kwam bij Beauty and the Beast niet door die eerste vijf minuten heen met dat overdreven zingen van Emma Watsonquote:Op woensdag 10 juli 2019 14:14 schreef LordVoldermort het volgende:
BATB was echt een kutfilm. Keer op Netflix gezien volgehs mij. Niet in de bios gelukkig. Jungle Book was wel geweldig.
Afgrijselijke film inderdaad. Ook gezien via Netflix omdat mijn neefje het graag wilde dus vooruit dan maar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam bij Beauty and the Beast niet door die eerste vijf minuten heen met dat overdreven zingen van Emma Watson
Jungle Book was tof ja, al heb ik ook nooit de behoefte gehad om het te rewatchen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afgrijselijke film inderdaad. Ook gezien via Netflix omdat mijn neefje het graag wilde dus vooruit dan maar.
Altijd fan geweest van de tekenfilm maar vond Emma Watson al gelijk een miscast. Dat serieuze, verveelde gezicht. Totaal geen Belle.
Jungle Book vond ik wél heel geslaagd!
Heeft ook een Kijkwijzer van 9 jaar en ouderquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:34 schreef byah het volgende:
De Lion King was mijn allereerste bioscoop ervaring, maar ik ben bang dat dit nog net te vroeg komt voor mijn zoontje van 3,5.
Ik denk dat ik daar met mijn zoon van 8 jaar en 8 maanden niet moeilijk over ga doen, die is zo in to dinosauriërs dat hij niet zo snel van slag is van wat woeste vleesetersquote:Op woensdag 10 juli 2019 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft ook een Kijkwijzer van 9 jaar en ouder
Nja meer dat sommige stukken wellicht traumatiserend kunnen zijn voor een kleuter, maar voor iemand van 8 boeit dat niet zo nee.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar met mijn zoon van 8 jaar en 8 maanden niet moeilijk over ga doen, die is zo in to dinosauriërs dat hij niet zo snel van slag is van wat woeste vleeseters
Niet tof nee.quote:Op woensdag 10 juli 2019 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nieuw nummer in de film, beetje een zeiknummer tbh.
Volgens degenen die ondertussen de film hebben gezien, is het dus gewoon exact dezelfde film geworden en de weinige veranderingen zouden geen verbeteringen zijn. Zielloos herkauwwerk in een spectaculairdere verpakking.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 08:30 schreef vencodark het volgende:
Heel benieuwd hiernaar, al voelen de trailers wel alsof ik alles al heb gezien. Maar wat iemand al zei: wellicht is het vooral een lokkertje voor degene die de oude film kennen en is er in de gehele film ook meer aandacht voor meer achtergrond van de personages.
Zou wel zonde zijn, want er was naar mijn mening nog wel genoeg ruimte om wat toe te voegen aan het verhaal.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Volgens degenen die ondertussen de film hebben gezien, is het dus gewoon exact dezelfde film geworden en de weinige veranderingen zouden geen verbeteringen zijn. Zielloos herkauwwerk in een spectaculairdere verpakking.
Valt wel tegen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:46 schreef Mike het volgende:
Het is duidelijk dat de eerste reacties misschien weer wat te positief waren, de Rotten Tomatoes score komt op dit moment (na 86 recensies) uit op 57%: https://www.rottentomatoes.com/m/the_lion_king_2019
Dat valt inderdaad wel tegen. Al ben ik zelf steeds meer gaan denken dat het allemaal weleens matig zou kunnen zijn vanwege die trailers. Een beetje ‘mèh’ verwachting inmiddels.quote:Op donderdag 11 juli 2019 20:46 schreef Mike het volgende:
Het is duidelijk dat de eerste reacties misschien weer wat te positief waren, de Rotten Tomatoes score komt op dit moment (na 86 recensies) uit op 57%: https://www.rottentomatoes.com/m/the_lion_king_2019
Met die andere verhalen als BatB en Aladdin is het nog meer een gemiste kans omdat het bronmateriaal vaak al anders genoeg is zodat je het meer duisterder en volwassener kan maken, maar helaas wilde Disney daar niet aan.quote:Op donderdag 11 juli 2019 23:30 schreef Remqo het volgende:
Wil hem wel zien, maar de verwachting is niet hoog.
Het verhaal en de karakters zijn al bekend, en een live-action haalt juist de magie weg van een tekenfilm.
Tot nu toe vond ik jungle book een prima remake, maar haalde het bij niet tot de tekenfilm.
Andere remakes zoals BatB en Aladdin vielen mij tegen, vooral omdat het niet origineel is en een kopie is van de tekenfilm.
Een donkere zeemeermin gaat dat echt niet veranderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |