Ze doen geloof ik bijna niks meer met youtube, alles op hun sitequote:Op donderdag 22 november 2018 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Gamekings youtubekanaal heeft echt tragisch weinig views.
Tot zover deze conclusie na het aanklikken van een suggested video.
Dagelijks een video of meer lijkt het op en dan nooit meer dan 1k kijkers en hun most populair videos hebben er nog minder dan mijn aids kanaal.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze doen geloof ik bijna niks meer met youtube, alles op hun site
quote:
Dit vraagt om een link van je kanaalquote:Op donderdag 22 november 2018 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schaam mij er bijna voor dat 134k mensen op mijn youtube videos hebben geklikt.
Ik heb 1 met +700K viewsquote:Op donderdag 22 november 2018 23:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik schaam mij er bijna voor dat 134k mensen op mijn youtube videos hebben geklikt.
quote:Op donderdag 22 november 2018 22:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
benieuwd naar de reactie van RENS
quote:Op donderdag 22 november 2018 22:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stijn? Kijk eens naar mijn username
quote:Op donderdag 22 november 2018 23:02 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dit vraagt om een link van je kanaal
Staat vol kwaliteit zie ikquote:Op donderdag 22 november 2018 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het voornamelijk Pieter Derks waarvan ik toentertijd in de veronderstelling was dat hij Pieter Jan Derks heette.
Post dan hier maar niet meerquote:Op donderdag 22 november 2018 23:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..].
Eeh ja, ik weet dat iemand die voor Ajax is, erg jong is en veel post Stijn wordt genoemd.
Wie dat dan is, geen idee.
Ik vond dat ik nog best op de hoogte was.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Post dan hier maar niet meer
Ja iemand met Rens in zijn naam heet vast Stijnquote:Op donderdag 22 november 2018 23:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond dat ik nog best op de hoogte was.
Dommigheid kent geen tijdquote:Op donderdag 22 november 2018 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja iemand met Rens in zijn naam heet vast Stijn
Heino - Ein Kompliment (KnutdeIJsbeer tribute) blijft mooiquote:Op donderdag 22 november 2018 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het voornamelijk Pieter Derks waarvan ik toentertijd in de veronderstelling was dat hij Pieter Jan Derks heette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |