Dat weet ik niet meer. Toen stierf ik nog van de vrije tijd dus wellicht.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hi Konijntje!
Jaaa, dat weet ik nog.
Was jij er ook bij toen we gingen Skypen in combinatie met Isketch? Met johannes?
Benieuwd hoe Feyenoord die gaat proberen te kopiėren in het klein, pijnlijk klein.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:39 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ca-juniors~af90e831/
Koekoek
Vorige wedstrijd was genot. Morgen staat hij weer aan.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:39 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)ca-juniors~af90e831/
Koekoek
50 man zonder fakkels genotquote:Op donderdag 22 november 2018 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Feyenoord die gaat proberen te kopiėren in het klein, pijnlijk klein.
Nu heel Nederland het is gaan nadoen hebben we het maar afgeschaftquote:Op donderdag 22 november 2018 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Feyenoord die gaat proberen te kopiėren in het klein, pijnlijk klein.
Wat is het voetbalwereldje toch tragisch.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu heel Nederland het is gaan nadoen hebben we het maar afgeschaft
/hipster
Dan heb je echt een leeg leven hčquote:Op donderdag 22 november 2018 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Cambuur had op een gegeven moment 5000 man op een doordeweekse dagop de training
True true.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Maar dat is niet fair tegenover de mensen die niet mobiel spe;en
Al had je op iSketch natuurlijk ook wel mensen met van die pennen enzo
Prima groepje wel.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
True true.
Zo ziet het er ongeveer uit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 november 2018 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
True true.
[ afbeelding ]
Cambuur > Heerenveenquote:Op donderdag 22 november 2018 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
Cambuur had op een gegeven moment 5000 man op een doordeweekse dagop de training
quote:Op donderdag 22 november 2018 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
True true.
[ afbeelding ]
Hmmm, als je het niet meer weet was je er waarschijnlijk niet bijquote:Op donderdag 22 november 2018 22:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Toen stierf ik nog van de vrije tijd dus wellicht.
Hi! Stijn toch?quote:
ONZ / [Skribbl] Wie durft?quote:Op donderdag 22 november 2018 22:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Prima groepje wel.
Is er al een sc?
benieuwd naar de reactie van RENSquote:Op donderdag 22 november 2018 22:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, als je het niet meer weet was je er waarschijnlijk niet bij.
[..]
Hi! Stijn toch?
Dat is ook al zeker 5 jaar niet meer leukquote:Op donderdag 22 november 2018 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Het Gamekings youtubekanaal heeft echt tragisch weinig views.
Tot zover deze conclusie na het aanklikken van een suggested video.
Stijn? Kijk eens naar mijn usernamequote:Op donderdag 22 november 2018 22:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmm, als je het niet meer weet was je er waarschijnlijk niet bij.
[..]
Hi! Stijn toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |