quote:Ik denk het. Je hebt je onbewust toch misschien op het ergste voorbereid en dan komt er (gelukkig) goed nieuws. Er zal een enorme spanning van je afvallen en dat voelt even raar, maar die jubelstemming komt vast nog wel
Op woensdag 1 januari 2003 15:42 schreef robvandenbroek het volgende:
Is dat de spanning van afgelopen weken die ik aan het verwerken ben?
quote:Het is vast en zeker een reactie op de stress en de spanning omwille van de zware situatie, maar het zal wel tot je doordringen dat je gelukkig mag zijn en dan zal alles wel in zijn voegen vallen. Het was een zware periode maar deze moet je gewoon achter je zetten en proberen gewoon gelukkig te zijn en het te verwerken. Je geest kan ook vermoeid geraken en net als het lichaam is rust de enige oplossing. Dus gewoon even relaxen en genieten en je bent er binnenkort weer bovenop. Sterkte nog
We hebben de voorlopige uitslag gehad over eventuele uitzaaingen van Ilona's borstkanker. Er is tot nu toe niets gevonden en moeten er vanuit gaan dat er ook niets gevonden wordt. Ilona in jubelstemming maar ik ben alleen maar moe en emotioneel "vlak". Is dat de spanning van afgelopen weken die ik aan het verwerken ben?
quote:denk ut wel
We hebben de voorlopige uitslag gehad over eventuele uitzaaingen van Ilona's borstkanker. Er is tot nu toe niets gevonden en moeten er vanuit gaan dat er ook niets gevonden wordt. Ilona in jubelstemming maar ik ben alleen maar moe en emotioneel "vlak". Is dat de spanning van afgelopen weken die ik aan het verwerken ben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |