Bedankt en tot ziens makkerquote:Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef GGMM het volgende:
Als Onlogisch mod wordt post ik nooit meer in VBL (sorry makker)
whehehe dat was een rustige tijd!quote:
Jullie FA's zijn ook echt ruggengraatloos hequote:Op donderdag 22 november 2018 20:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
whehehe dat was een rustige tijd!
Wij noemen het zelf flexibelquote:Op donderdag 22 november 2018 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jullie FA's zijn ook echt ruggengraatloos he
Kom SPRINTen danquote:Op donderdag 22 november 2018 20:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wij noemen het zelf flexibelof agile, als we 's ochtends bij de daily stand up staan om de obstakels als team aan te pakken met onze mouwen uit de armen.
LBM > GGMMquote:Op donderdag 22 november 2018 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Verstandige jongens die FA's! Gaan ver komen..
Rustig aan maat. Denk aan je hart!quote:
Weer geen PSVer, word echt woedendquote:Op donderdag 22 november 2018 20:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Rustig aan maat. Denk aan je hart!
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weer geen PSVer, word echt woedend
Daar hoef jij de belofte niet voor te doen hoor.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:22 schreef Marsenal het volgende:
Is onlogisch hier mod geworden? Ik post nooit meer in VBL zonder taalfouten om hem bezig te houden.
Onlo houdt zichzelf al goed bezig.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:22 schreef Marsenal het volgende:
Is onlogisch hier mod geworden? Ik post nooit meer in VBL zonder taalfouten om hem bezig te houden.
GGMM in een notendop.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Die flikker zal z’n beloftes wel weer eens niet nakomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |