Wat een ontzettende mazzel! Ik hoop dat ze haar les geleerd heeft inderdaad. Zo goedkoop zijn die krengen niet.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:05 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
De weg die zij had genomen heb ik toen gereden en toen lag het gwn op straat. Zag opeens wat geels op de weg, via mijn achteruitspiegel nog welik dacht niet ben gwn gaan kijken en ja hoor daar lag het
What are the chances..
Maar ja heb dus al vaker gezegd dat ze het niet in haar jaszak moet doen potverdrie. Hoop dat ze nu haar lesje heeft geleerd![]()
En hoest met jou?
quote:Op woensdag 12 december 2018 11:05 schreef SuperHartje het volgende:
Wel koud hoor, maar die zon doet goed
Sorry hoor, was druk in het chemtrails topic.quote:Op woensdag 12 december 2018 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat een ontzettende mazzel! Ik hoop dat ze haar les geleerd heeft inderdaad. Zo goedkoop zijn die krengen niet.
En tja... die jaszakdiscussie ken ik nog wel van toen ik een kind was
Hier gaat het goed. Beetje aan het lummelenNiet echt ergens zin in, maar dat maakt niet uit. Van vrijdag tot en met zondag een logé in huis, dus even energie opdoen kan geen kwaad
Met zon en zonder wind is het wel te doen hoorquote:Op woensdag 12 december 2018 11:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]nog niet de motivatie gehad om voorbij mijn drempel te stappen
Heb ik wat verkeerds gezegd?quote:Op woensdag 12 december 2018 11:54 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Sorry hoor, was druk in het chemtrails topic.
Oh wat gezellig!
Misschien verzamel ik nog voldoende lefquote:Op woensdag 12 december 2018 11:55 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Met zon en zonder wind is het wel te doen hoor
Nee helemaal niet!! Ik excuseer mij juist omdat ik zolang wegbleef!quote:Op woensdag 12 december 2018 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb ik wat verkeerds gezegd?Dat was niet de bedoeling
Zeker weten, verheug me er enorm op
[..]
Misschien verzamel ik nog voldoende lef
Ah joh, je hebt toch een leven buiten Fok omquote:Op woensdag 12 december 2018 12:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nee helemaal niet!! Ik excuseer mij juist omdat ik zolang wegbleef!![]()
Oh gwn kijken hoe het aanvoelt, als je geen zin hebt dan lekker niet doen
Dat is een BNW topic (chemtrails topic)quote:Op woensdag 12 december 2018 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah joh, je hebt toch een leven buiten Fok omgeen sorry voor zeggen
Dat snap ikquote:Op woensdag 12 december 2018 12:33 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dat is een BNW topicalsnog wel een beetje leven buiten fok om idd
Hahhaaha ja okquote:Op woensdag 12 december 2018 12:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat snap ikAlleen het klinkt zo narcistisch als ik zeg dat je een leven buiten mij om hebt
Hahaha, ik vind het een beetje eng klinken...dan kunnen we elk moment gaan trouwen oidquote:Op woensdag 12 december 2018 12:39 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hahhaaha ja ok![]()
Heb ik verder trouwens ook geen moeite mee
quote:Op woensdag 12 december 2018 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha, ik vind het een beetje eng klinken...dan kunnen we elk moment gaan trouwen oid
Oh joh gwn van genietenquote:Op woensdag 12 december 2018 12:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik had pannenkoeken voor lunch... Voel me nu zo schuldig
Smakelijk eten!quote:Op woensdag 12 december 2018 12:49 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh joh gwn van genieten
Ga nu ook lunchen en dan weer aan het werk.
Ben zo weer afwezig. Ik neem gwn een uitsmijter. Eet smakelijk!
Dat klinkt frustrerend....quote:Op woensdag 12 december 2018 13:07 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik ben al 4 uur achter elkaar met een Russisch bedrijf aan het communiceren, en ze begrijpen me maar niet.
Ik mail netjes in het (matig) Russisch en krijg in het (nog matiger) Engels mails terug.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt frustrerend....
Hahaha, dat werkt niet nee...quote:Op woensdag 12 december 2018 13:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik mail netjes in het (matig) Russisch en krijg in het (nog matiger) Engels mails terug.
Ah die ken ikquote:Op woensdag 12 december 2018 13:53 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Buiten de apotheekdoos big pharma die ik elke dag moet nemen gaat het lekker.
Het spijt me echt... ik voel me nu zo'n ongelooflijke, onaardige sukkel. Oordelen op amper wat informatie... Echt heel erg sorryquote:Op woensdag 12 december 2018 13:56 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk een deel dezelfde ook [ afbeelding ]
Geeft niets hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |