Dit heb ik ook steedsquote:Op donderdag 22 november 2018 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Je signature is langer dan 250 tekens. Ga terug en kort 'm een stukje in.
volgens mij mexicanobakker ookquote:
niks unieks aan lolquote:Op donderdag 22 november 2018 20:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij mexicanobakker ook
unieke sig hebben wij dan. ik laat dit zo
quote:Op donderdag 22 november 2018 20:01 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon bevriend..
nee hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 20:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
maar wij overtreden dan de FOK!wet toch
Wat ben jij misselijkmakend.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoe kut ben je dan haha. Anneloos is dorstiger dan een Afrikaans dorp tijdens extreme droogte met een waterput 50 kilometer verderop.
Ik hoor wel vaker dat 'ie te lang is jaquote:Op donderdag 22 november 2018 20:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee hoor
het is een invoerlimiet
na invoer wordt je sig geparsed
geparsed is je sig veel langer
als je je sig bewerkt is de sig geparsed ipv ongeparsed
daarom geeft ie aan dat ie te lang is
Wow.. hoelang duurt het voordat dat weg isquote:Op donderdag 22 november 2018 19:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja gordelroos toch![]()
Mokerveel pijn.
ik nietquote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker dat 'ie te lang is ja
Binnen een maandje gaan we lekker bier zuipen en kut roepen ja tochquote:
Snap ik, je kan niet in alle opzichten perfect zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik niet
ik heb een erg kleine piemel namelijk
Alsof je je daar iets van aantrekt.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik daar welkom
De meeste kinderen verlaten hun anale fase wanneer ze vier zijn. Ik zou me even na laten kijken als ik jou was.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Google home
Haha net gevraagd aan Google wat een anus is lolol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |