quote:Op donderdag 22 november 2018 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. 'Mod naar m'n hard' zoals Elan zou zeggen
Dat doe ik nietquote:Op donderdag 22 november 2018 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie hem z'n best doen om z'n eigen domme spelfout te maskeren met een typo van twee anderen
quote:Op donderdag 22 november 2018 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dolberg award staan we samen bovenaan.
Ga janken dan.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stond aan kop maar Drizzt () heeft jouw aantal ook naar 3 gebracht.
Hoeveel stemmen heb jij voor de Docters van Leeuwen Award?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doe ik niet![]()
Maskeerde jij die kop van je maar een keer voor je naar buiten ging. Bloedzuiger.
Ga janken dan.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Flauwquote:Op donderdag 22 november 2018 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik pak hem wel terug door zijn award in te trekken.
Daarom, als ik hem intrek ben je hem kwijtquote:Op donderdag 22 november 2018 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heb jij voor de Docters van Leeuwen Award?
[ afbeelding ]
Dan blijft hij wel mooi in de familie.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:58 schreef GGMM het volgende:
Godver, die stinkElan gaat er straks vandoor met mijn zuig-award
en de "overal een mening over-award" gaat naar Dven.
Wij zijn niks waard voor René.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan blijft hij wel mooi in de familie.
Koesterde even valse hoop voor die award maar jij staat op 7 en ik op 5 als ik handmatig tel.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:58 schreef GGMM het volgende:
Godver, die stinkElan gaat er straks vandoor met mijn zuig-award
en de "overal een mening over-award" gaat naar Dven.
Ga je zaterdag mee naar zwemles van onlo-junior?quote:Op donderdag 22 november 2018 15:05 schreef KingRoland het volgende:
Vrijdag chillen
Zaterdag naar roffa
Zondag kerk
Drukke week
Dat is in Dordt en niet in Roffa.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga je zaterdag mee naar zwemles van onlo-junior?
hoeveel diploma's heeft hij inmiddels?quote:Op donderdag 22 november 2018 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is in Dordt en niet in Roffa.
Wat ga je doen in Roffa Roland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |