Nieuwe jongetje?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:22 schreef onlogisch het volgende:
GGMM wordt te kijk gezet door het nieuwe jongetje. Pijnlijk.
Dat vind ik echt.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je mij de beste mod vindt.
Jij niet nee, ik dacht dat Onlo de awards te min vond.quote:
Memo nog niet doorgekregen merk ik.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 14:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Memo nog niet doorgekregen merk ik.
Pijnlijk.
Je eet veel kaas maat.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:29 schreef O_o_ het volgende:
Twee broodjes vlees, rozijnenbol kaas, banaan.
Ja dat vond hij ook, maar nu daadwerkelijk hij kans maakt op een ´prijs´ lijkt het allemaal toch wel enige importantie te hebben.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij niet nee, ik dacht dat Onlo de awards te min vond.
Je moet ergens je plezier uithalen als je door het vaderschap eigenlijk niks meer mag van jezelf.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat vond hij ook, maar nu daadwerkelijk hij kans maakt op een ´prijs´ lijkt het allemaal toch wel enige importantie te hebben.
die VBL awards zijn er niet meer?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat vond hij ook, maar nu daadwerkelijk hij kans maakt op een ´prijs´ lijkt het allemaal toch wel enige importantie te hebben.
Die komen ook nog.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
die VBL awards zijn er niet meer?
Jazeker wel.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
die VBL awards zijn er niet meer?
Try: rozijnenbol, old amsterdam en rucola!quote:Op donderdag 22 november 2018 14:29 schreef O_o_ het volgende:
Twee broodjes vlees, rozijnenbol kaas, banaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |