Die linktquote:Op donderdag 22 november 2018 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Die linkt naar dat tooltje werkt niet meer?
de DM van Onlo was niet echt heel snel zeker?quote:
Ik werk af en toe ook nog (al zat ik nu de awars te bekijken)quote:Op donderdag 22 november 2018 14:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de DM van Onlo was niet echt heel snel zeker?
zuigawrdquote:Op donderdag 22 november 2018 14:39 schreef Dven het volgende:
Nek-aan-nekrace tussen Rene en Elan voor grootste zuigawrd
awarsquote:Op donderdag 22 november 2018 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik werk af en toe ook nog (al zat ik nu de awars te bekijken)
zuigawrdquote:Op donderdag 22 november 2018 14:39 schreef Dven het volgende:
Nek-aan-nekrace tussen Rene en Elan voor grootste zuigawrd
awarsquote:Op donderdag 22 november 2018 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik werk af en toe ook nog (al zat ik nu de awars te bekijken)
Op diegene??quote:Op donderdag 22 november 2018 14:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Totaal aantal stemmen uitgebracht.
hahaquote:
Flippiee niet kennenquote:Op donderdag 22 november 2018 14:45 schreef Elan het volgende:
Don moet de award voor beste mod waarschijnlijk aan zich voorbij laten gaan. Die eer gaat nu naar Flippiee (wie)
Zie hem z'n best doen om z'n eigen domme spelfout te maskeren met een typo van twee anderenquote:
Ik vind hem ook heel zielig.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie hem z'n best doen om z'n eigen domme spelfout te maskeren met een typo van twee anderen
Don is er nooit. (Wat hem eigenlijk wel weer een uitstekende mod maakt ja)quote:Op donderdag 22 november 2018 14:45 schreef Elan het volgende:
Don moet de award voor beste mod waarschijnlijk aan zich voorbij laten gaan. Die eer gaat nu naar Flippiee (wie)
Dolberg award staan we samen bovenaan.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:38 schreef O_o_ het volgende:
Ik maak alleen kans op de Leo Blokhuis-award, maar dan moet wel van 7 verschillende usernames mijn stemmen worden opgeteld.
Precies. 'Mod naar m'n hard' zoals Elan zou zeggenquote:Op donderdag 22 november 2018 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Don is er nooit. (Wat hem eigenlijk wel weer een uitstekende mod maakt ja)
sowhquote:Op donderdag 22 november 2018 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. 'Mod naar m'n hard' zoals Elan zou zeggen
quote:Op donderdag 22 november 2018 14:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. 'Mod naar m'n hard' zoals Elan zou zeggen
Dat doe ik nietquote:Op donderdag 22 november 2018 14:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie hem z'n best doen om z'n eigen domme spelfout te maskeren met een typo van twee anderen
quote:Op donderdag 22 november 2018 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dolberg award staan we samen bovenaan.
Ga janken dan.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stond aan kop maar Drizzt () heeft jouw aantal ook naar 3 gebracht.
Hoeveel stemmen heb jij voor de Docters van Leeuwen Award?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doe ik niet![]()
Maskeerde jij die kop van je maar een keer voor je naar buiten ging. Bloedzuiger.
Ga janken dan.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
Flauwquote:Op donderdag 22 november 2018 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik pak hem wel terug door zijn award in te trekken.
Daarom, als ik hem intrek ben je hem kwijtquote:Op donderdag 22 november 2018 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Hoeveel stemmen heb jij voor de Docters van Leeuwen Award?
[ afbeelding ]
Dan blijft hij wel mooi in de familie.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:58 schreef GGMM het volgende:
Godver, die stinkElan gaat er straks vandoor met mijn zuig-award
en de "overal een mening over-award" gaat naar Dven.
Wij zijn niks waard voor René.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan blijft hij wel mooi in de familie.
Koesterde even valse hoop voor die award maar jij staat op 7 en ik op 5 als ik handmatig tel.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:58 schreef GGMM het volgende:
Godver, die stinkElan gaat er straks vandoor met mijn zuig-award
en de "overal een mening over-award" gaat naar Dven.
Ga je zaterdag mee naar zwemles van onlo-junior?quote:Op donderdag 22 november 2018 15:05 schreef KingRoland het volgende:
Vrijdag chillen
Zaterdag naar roffa
Zondag kerk
Drukke week
Dat is in Dordt en niet in Roffa.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:06 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ga je zaterdag mee naar zwemles van onlo-junior?
hoeveel diploma's heeft hij inmiddels?quote:Op donderdag 22 november 2018 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is in Dordt en niet in Roffa.
Wat ga je doen in Roffa Roland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |