Ja niemand denkt dat ooitquote:Op donderdag 22 november 2018 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo lulpraatjes? Tijdens een trip kan je maar beter in je achtertuin denken dat je kunt vliegen i.p.v. op de 14e etage.
Pardonquote:Op donderdag 22 november 2018 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. De titel kan je bijna niet meer ontgaan.
Ik ben best wel een volger geen trendsetter wat dat soort nieuwe dingen aangaat hoor.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En waar komt die onzekerheid vandaan?
om te staan zou ik toch een ander bureau moeten kopenquote:Op donderdag 22 november 2018 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hele dag zitten en scherm kijken, hopelijk binnen 4 jaar dood.
Eerder doodsbang voor ieder miniscuul dingetje dan dat je denkt dat je wel effe naar de overkant van de flat vliegtquote:Op donderdag 22 november 2018 14:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja niemand denkt dat ooit
Dat is niet hoe trippen werkt
ik kan zeker niet meer stemmen?quote:
in FB toch?quote:Op donderdag 22 november 2018 14:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kan zeker niet meer stemmen?
Jij nog welquote:Op donderdag 22 november 2018 14:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kan zeker niet meer stemmen?
jezus christusquote:Op donderdag 22 november 2018 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat lijken mij echt gevaarlijke drugs. Zeker omdat wordt aangeraden ze niet in een flat te gebruiken
quote:
Ik zie het. Ik ga even stemmen vrienden.quote:
Ik had een maat die altijd aan je gezicht begon te klauwen omdat 'ie dacht dat je een zonnebril ophad. Bloedirritant.quote:
die podcast is wel wat voor jouquote:Op donderdag 22 november 2018 14:14 schreef Saind het volgende:
[..]
LSD is echt magisch
Doe het 2 a 3 keer per jaar, beste ervaringen van m'n leven van gehad
Nou, ik wacht mijn nominatie eventjes afquote:Op donderdag 22 november 2018 14:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[..]
Ik zie het. Ik ga even stemmen vrienden.
Of naar een andere berg vliegt.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Eerder doodsbang voor ieder miniscuul dingetje dan dat je denkt dat je wel effe naar de overkant van de flat vliegt
ja dat kanquote:
Ik had jou al op die plek.quote:Op donderdag 22 november 2018 14:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, ik wacht mijn nominatie eventjes afAangezien ik een permban heb zou ik graag beste user van NWS worden. Het is maar een tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |