abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7650517
quote:
Ajax-spits Ahmed Hossam maakt een goede kans Afrikaans voetballer van het jaar te worden. De 19-jarige Egyptenaar heeft nog maar twee concurrenten over: Moustapha El-Hadji Diouf (Liverpool) en Papa Bouba Diop (RC Lens).

Hossam werd net als de twee Senegaleze internationals op de uiteindelijke shortlist van drie geplaatst. Hatem Trabelsi, de Tunesische rechtsback van Ajax, haalde de finale niet. Hij bleef op de zevende plaats steken.

Hossam heeft wat betreft zijn prestaties bij zijn club een voorsprong op zijn twee belagers. Mede dankzij de trefzekerheid van de Egyptenaar haalde Ajax zowel het landskampioenschap als de nationale beker binnen.

Diouf en Papa Bouba Diop kunnen echter bogen op een succesvol WK-optreden, waar Hossam met Egypte ontbrak. Senegal maakte indruk door in de openingswedstrijd de toenmalige regerend wereldkampioen Frankrijk te verslaan.

Diouf en Papa Bouba Diop waren vorig seizoen met Lens dicht bij de titel maar moesten uiteindelijk op de laatste speeldag capittuleren voor Olympique Lyon. Dit seizoen vergaat het spits Diouf een stuk minder. Bij Liverpool zit hij voornamelijk op de bank. Middenvelder Papa Bouba Diop is met Lens niet meer dan een grijze middenmoter.

Op 31 maart 2003 maakt de Afrikaanse voetbalbond tijdens een gala bekend wie Afrika's beste speler van 2002 is geworden. Diouf mocht vorig jaar de hoofdprijs in ontvangst nemen.

Bron: VI

Wie wordt het?
  woensdag 1 januari 2003 @ 15:05:54 #2
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_7650553
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:02 schreef drGoeroe het volgende:

[..]

Wie wordt het?

een van die 2 Senegalezen
Mido afrikaanse beste voetballer van het jaar,sodemieter op,zelfs Roger Milla was vorig jaar nog beter
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_7650562
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:05 schreef CAZZO het volgende:

[..]

een van die 2 Senegalezen
Mido afrikaanse beste voetballer van het jaar,sodemieter op,zelfs Roger Milla was vorig jaar nog beter

Ik keek er zelf ook wel een beetje van op, vind Trabelsi eerlijk gezegt een betere voetballer.
  woensdag 1 januari 2003 @ 15:14:45 #4
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7650669
Die spits van Liverpool (Senegalees, ben z'n naam kwijt: Diouff ofzo..)..
Die verdient het in mijn ogen..
pi_7650775
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:14 schreef Doezelhaar het volgende:
Die spits van Liverpool (Senegalees, ben z'n naam kwijt: Diouff ofzo..)..
Die verdient het in mijn ogen..
  woensdag 1 januari 2003 @ 15:33:33 #6
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7650868
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:24 schreef Ez3 het volgende:

[..]

Ja kwam er opeens op... geen zin om te deleten
pi_7650869
mido is hetzelfde als achmed hossam. (??)
I used to be schizophrenic, but we're okay now.
  woensdag 1 januari 2003 @ 15:34:10 #8
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7650875
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:33 schreef Dokter_Mo het volgende:
mido is hetzelfde als achmed hossam. (??)
Uhu
pi_7650920
waarom? zie geen verband tussen de namen achmed hossam en mido. mido trabelsi?? is dat zijn artiestennaam ofzo?
I used to be schizophrenic, but we're okay now.
  woensdag 1 januari 2003 @ 15:38:17 #10
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_7650934
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:37 schreef Dokter_Mo het volgende:
waarom? zie geen verband tussen de namen achmed hossam en mido. mido trabelsi?? is dat zijn artiestennaam ofzo?
Mido is zijn alias zeg maar, zo word die gewoon altijd genoemd net als ik Arjen heet maar ook altijd Does word genoemd...

Artiestennaam, zo zou je het ook kunnen zeggen..

pi_7650939
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:37 schreef Dokter_Mo het volgende:
Nee jij zit duidelijk in de knoop met Zlatan Stekelenburg
pi_7650984
ik vind trabelsi ook beter, maar ja verdedigers... voordat die zoveel aandacht krijgen.
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_7651259
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 15:34 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Uhu

ga jij eerst eens Diouf leren spellen voordat je bijdehand doet
  donderdag 2 januari 2003 @ 12:49:28 #14
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_7663558
Trabelsi is naar mijn mening van grotere waarde voor Ajax geweest in het afgelopen seizoen.
Hoewel Mido wel veel doelpunten in de 2de seizoenshelft gemaakt heeft

Maar jah Dioef en Diop vindt ik ook niet zo heel boeiende voetballers. Dioef kon op het WK eigenlijk alleen maar vallen en zit nu weer regelmatig op de bank bij Liverpool. Naar mijn mening een beetje omhoog gevallen speler en een miskoop van Liverpool.

Diop was redelijk op het WK maar is nu niet meer dan een speler bij een middemoter in Frankrijk.

Mido heeft toch wel een aardig aandeel in het kampioenschap van Ajax. Hij heeft in de 2de seizoenshelft heel veel gescoort en hij heeft dit seizoen in de CL gespeeld. Ajax zit daar nog steeds in.
Daar staat wel tegen over dat hij dit seizoen regelmatig loopt te lummelen in het veld en negatieve uitspraken heeft gedaan in de pers tegenover Ajax.

Tja uit 3 slechte opties moet je de minst slechte maar kiezen he

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_7663576
Zware overschatting van Mido. Of hebben ze daar in Afrika echt zo weinig goede voetballers?

Diop zal het wel worden denk ik.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Trouwste user 2022 donderdag 2 januari 2003 @ 20:52:55 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_7672694
Als Ajacied vind ik dit ook een vreemde keuze.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 januari 2003 @ 20:54:33 #17
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7672734
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 20:52 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied vind ik dit ook een vreemde keuze.

Als LFC fan vind ik Diouf een vreemde keus...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 2 januari 2003 @ 20:56:12 #18
37538 Flamingo
aka Armageddon
pi_7672760
Mido roeleert.

No doubt bout it!

[url=http://www.woestforum.nl/forum/][b]WOEST! Forum! l33t dope aue![/b][/url]
pi_7673136
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 20:54 schreef Doc het volgende:

[..]

Als LFC fan vind ik Diouf een vreemde keus...

Hij heeft geen slecht WK gespeeld dacht ik zo
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 januari 2003 @ 21:24:15 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_7673286
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij heeft geen slecht WK gespeeld dacht ik zo

Maar ook niet een echt goed WK ...
pi_7673422
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:24 schreef Doc het volgende:

[..]

Maar ook niet een echt goed WK ...

Mwah, hij had wat leuke acties in huis en Senegal deed het niet slecht, in tegenstelling tot de andere Afrikaanse ploegen.
De spoeling was dun dit jaar in Afrika, dus ik vind de nominatie van Diouf nog wel enigzins te verdedigen.
pi_7673519
Persoonlijk vind ik Mido best een goede speler maar vind het wel raar dat ie bij de 3 beste van Afrika hoort,. El Hadji Diouf zal hem wel winnen.

Hij speelde tegen Frankrijk de hele verdediging zoek,. misschien heeft Liverpool hem daarom ook aangetrokken (zie Arsenal met veel Fransen)

Diouf verdiend hem ook het meest

pi_7674507
Diouf is echt een onwijs grote ego en een jankerd, bah! Tijdens het WK was hij alleen maar voor zichzelf aan het voetballen. Natuurlijk had hij een aantal goeie acties maar als hij wat vaker opverspeelde had Senegal veel vaker gescoord. Bij Liverpool doet hij het nou niet echt geweldig, heeft hij eigenlijk al weleens gescoord? Ook loop hij de hele tijd tegen de scheidsrechter aan te janken, hij lijkt Van Bommel wel.

Wie het wel moet worden weet ik niet, ik ken eigenlijk maar weinig Afrikaanse voetballers maar het zegt genoeg mocht het Mido of Diouf worden.

donderdag 2 januari 2003 @ 22:33:43 #24
37538 Flamingo
aka Armageddon
pi_7674862
Zet je geld maar op Mido!
[url=http://www.woestforum.nl/forum/][b]WOEST! Forum! l33t dope aue![/b][/url]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 januari 2003 @ 23:13:48 #25
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_8038053
Diouf is het geworden hoor ik net op Radio 5 Live...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')