Ja! Ik heb nu 2x meegedaan. De eerste keer was bij een supermarkt in de buurt, toen kreeg ik zak vol met spullen die op de datum waren (o.a. een zak andijvie, een aantal kant klare sandwiches, een fles sap, een maaltijdsalade, een toetje, echt van alles) en toevallig heb ik vandaag spulletjes gehaald bij een bakker. Ik kreeg mee: 2 broden, een zak harde broodjes, een zak croissantjes en een roombroodje.
De eerste keer vond ik leuk, maar bleef ik wel met een boel spullen zitten die echt op moesten, want andijvie of een salade die al op de datum is kun je niet meer bewaren. Dus ik heb wat spullen weggegeven aan collega's, een deel verwerkt in een recept en de rest zo snel mogelijk opgegeten. Maar ik vond het toch wel heel onhandig, dus ik zou het niet zo snel weer doen.
Maar nu vandaag vond ik het juist wel leuk en handig. Een deel van het brood ligt in de vriezer, morgen een paar harde broodjes mee naar m'n werk en net een roombroodje gedeeld bij de koffie.
Wel een heel leuk concept! Veel bedrijven bij mij in de buurt zijn al supersnel uitverkocht dus je moet er wel snel bij zijn, is mijn ervaring.