Misschien zuigt hij niet, maar likt hij.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Terwijl Hermann die kerel was met 5 piemels in zijn mond
Of getekendquote:Op woensdag 21 november 2018 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh ja hoe meer het op een klein jongetje lijkt hoe beter.
Temptingquote:Op woensdag 21 november 2018 19:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja met 4k tv op black friday, er is een Xbox X BF5 editie voor net geen 400 euro
baby ik ben bulletproofquote:Op woensdag 21 november 2018 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doet ergens wel pijn dat je mensen hebt gekwetst die je ooit FOK! vrienden noemde
Lekker man.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En grootste roddelaar, blijkbaar ook.
Toch al twee prijzen in de pocket
Ik wilde er ook 1 maar dan jat mijn vriendin hem en hebben toch geen 4k tv en bezit BF5 al.quote:
Wil wel met je wedden dat je dat niet bent Luke Cagequote:
is jot waquote:Op woensdag 21 november 2018 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil wel met je wedden dat je dat niet bent Luke Cage
Alibaba achmed akbarquote:
zal je nomineren voor grappigste userquote:Op woensdag 21 november 2018 19:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alibaba achmed akbar
Ja ik spreek ook wat over de grens
Ik jou voor slechtste mod als die categorie bestaat.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
zal je nomineren voor grappigste user
Gewoon aanmaken als die niet bestaat.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik jou voor slechtste mod als die categorie bestaat.
Heeft ie wel met zijn grote zwarte genotsknots Jessica Jones gepaaldquote:Op woensdag 21 november 2018 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil wel met je wedden dat je dat niet bent Luke Cage
Xbox X is ook een vooruitgang zonder een 4k tv al weet ik niet in hoeverre je daar in de praktijk echt wat van merkt.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wilde er ook 1 maar dan jat mijn vriendin hem en hebben toch geen 4k tv en bezit BF5 al.
Is wel een gevaarlijk stukje forum om het in te doen.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Gewoon aanmaken als die niet bestaat.
Mijquote:Op woensdag 21 november 2018 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Heeft CK zelf ook nog favorieten, of komt het gelik maar van één kant
Jaquote:Op woensdag 21 november 2018 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
Heeft CK zelf ook nog favorieten, of komt het gelik maar van één kant
teringquote:Op woensdag 21 november 2018 19:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is wel een gevaarlijk stukje forum om het in te doen.
Alsof je seks hebt met de minderjarige dochter van de dominee in zijn bed terwijl hij beneden aan de keukentafel zit en jij kwam om de gootsteen in de badkamer te ontstoppen.
Ik zeg toch jaquote:
Flikker toch op johquote:Op woensdag 21 november 2018 19:59 schreef Catkiller het volgende:
Misschien moet je niet twee vragen tegelijk stellen zonder een vraagteken er tussen.
Gelijk weer zo agressief doen, u doet niet meer mee.quote:
Ben al rustigquote:Op woensdag 21 november 2018 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelijk weer zo agressief doen, u doet niet meer mee.
Je zou zo mijn knappere meer succesvolle en gezellige broertje kunnen zijnquote:Op woensdag 21 november 2018 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij dus wel. Ck en ik liggen doorgaans op 1 lijn
Geef mij een dagje om het te laten bezinken. Ben erg bang van je nu.quote:
Dat zou ik niet proberen wanneer je bij hem in de squad met bf zitquote:Op woensdag 21 november 2018 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij dus wel. Ck en ik liggen doorgaans op 1 lijn
meid, wat dolletjesquote:Op woensdag 21 november 2018 20:01 schreef Kiid het volgende:
Ik heb een theemok gevraagd voor Sinterklaas. Ben wel heel erg nieuwsgierig wat voor 1 ik ga krijgen
Ik ga er 1 kopen waar "My kid listens to Pantera" op staatquote:Op woensdag 21 november 2018 20:01 schreef Kiid het volgende:
Ik heb een theemok gevraagd voor Sinterklaas. Ben wel heel erg nieuwsgierig wat voor 1 ik ga krijgen
Mooi compliment. Dichterbij dan dit ga ik nooit komenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou zo mijn knappere meer succesvolle en gezellige broertje kunnen zijn
Juist wel. Dan kan je elkaar rugdekking gevenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou ik niet proberen wanneer je bij hem in de squad met bf zit
Verwacht constant revives op riskante plekken en als hij geen poging doet kick ik hemquote:Op woensdag 21 november 2018 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou ik niet proberen wanneer je bij hem in de squad met bf zit
Loop je nou niet op de zaken vooruit? Straks gaat het uitlopen op 1 groot fiasco en is het een kut mokquote:
Wat moet je er in godsnaam meequote:Op woensdag 21 november 2018 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een melkopklopper gevraagd aan de sint
Waar ben je nu dan, bij de voedselbank?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga naar huis moet mijn stemrecht ook nog gebruiken voor 9 uur houdoetjes
Dat is ook dom als je het ook gewoon aan de Sint had kunnen vragenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb mezelf een cadeau gedaan voor Sint
Was te groot voor mijn schoenen.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is ook dom als je het ook gewoon aan de Sint had kunnen vragen
Ben bij de frituur aan mijn lichaam aan het werkenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan, bij de voedselbank?
Waarom zo'n hele ding bestellen als alleen je eikel gevoelig isquote:Op woensdag 21 november 2018 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was te groot voor mijn schoenen.
netjes, wanneer is het weegmoment?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben bij de frituur aan mijn lichaam aan het werken
goeiequote:Op woensdag 21 november 2018 20:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zo'n hele ding bestellen als alleen je eikel gevoelig is
Heb je wel eens overwogen om zo'n pocket pussy te kopen? Ben echt benieuwd of het te vergelijken is en je bent denk ik de enige hier die vergelijkingsmateriaal heeftquote:
Nee, gaat ook niet gebeuren.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je wel eens overwogen om zo'n pocket pussy te kopen? Ben echt benieuwd of het te vergelijken is en je bent denk ik de enige hier die vergelijkingsmateriaal heeft
Je hebt niet veel over voor je vrienden hier hequote:Op woensdag 21 november 2018 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, gaat ook niet gebeuren.
0.0quote:Op woensdag 21 november 2018 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt niet veel over voor je vrienden hier he
sinds ie op 1 staat is ie oervervelend en heeft ie last van steralluresquote:Op woensdag 21 november 2018 20:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je hebt niet veel over voor je vrienden hier he
Het is nooit veel geweest, altijd gezegdquote:Op woensdag 21 november 2018 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
sinds ie op 1 staat is ie oervervelend en heeft ie last van sterallures
Heyquote:
Er zijn weinig dingen die me minder boeien dan ditquote:Op woensdag 21 november 2018 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik moet weer plassen kan jij het nog geloven
Lijkt wel een common theme te zijn zodra je kleurtje verandert op fokquote:Op woensdag 21 november 2018 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
sinds ie op 1 staat is ie oervervelend en heeft ie last van sterallures
Maar die zijn er dus welquote:Op woensdag 21 november 2018 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen die me minder boeien dan dit
Omg je leeft weerquote:
Twee of drie dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |