Yep.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. sjeezz AnkieGebit heeft 'r "Dony Fuck With Me" bril op![]()
Ook Nieuw?
Nah, montuur is helemaal uit.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. sjeezz AnkieGebit heeft 'r "Dony Fuck With Me" bril op![]()
Ook Nieuw?
Grote brillen zijn nu helemaal in.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, montuur is helemaal uit.
Ik zal even posten voor je, zie je hem in bewegingquote:Op woensdag 21 november 2018 20:54 schreef mazaru het volgende:
Joa weer in zijn 20 uur per dag houding
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 november 2018 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik zal even posten voor je, zie je hem in beweging(geintje)
quote:Op woensdag 21 november 2018 20:57 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat is in die vier uurtjes per dag dat hij tot leven komt
Groot en rond.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Grote brillen zijn nu helemaal in.
Ze drinken veel teveel van die vreemde drankjes en ze sporten te weinig, ze krijgen een beetje vreemd figuur.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Hij mag inderdaad best wat actiever zijn en niet alleen maar met een beetje sporten en die achterlijke drankjes erbij
Door die eiwitshakes krijgt hij zo'n paplijf. Die drankjes zijn gemaakt voor mensen die echt sporten en echt spieren belasten. Niet voor iemand met overgewicht die hele dagen op bed ligt en vooral zijn kaken traint met kauwenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]Hij mag inderdaad best wat actiever zijn en niet alleen maar met een beetje sporten en die achterlijke drankjes erbij
De ideeën die Mike oppert gaat ze ook niet aan meedoen.quote:Op woensdag 21 november 2018 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. Ankie's gaat weer in d'r sjaal praten, dan liegt ze, óf kan d'r lachen niet meer houden..
Ik denk beide
Mij lijken die drankje altijd zo overbodig. Wat dat betreft heeft Adriaan wel gelijk. Gewoon de goede en gezonde voedingsstoffen en sporten/bewegenquote:Op woensdag 21 november 2018 21:00 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ze drinken veel teveel van die vreemde drankjes en ze sporten te weinig, ze krijgen een beetje vreemd figuur.
dat goot voor haar mind als ze zich onzeker voelt of aan het liegen isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |