quote:Op woensdag 21 november 2018 17:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Sjel heeft zelf bepaald dat er maar plaats is voor één kapster. Dus ze moet nou niet zeuren.
Ik hoor alleen maar UTO 1 dingen.quote:
ja ikquote:Op woensdag 21 november 2018 17:33 schreef UtoStreamer het volgende:
zijn er nog mensen die muismatten gebruiken ?? (vroeg ik me oprecht af)
Ik welquote:Op woensdag 21 november 2018 17:33 schreef UtoStreamer het volgende:
Hoezo zouden die niet meer gebruikt worden?quote:Op woensdag 21 november 2018 17:33 schreef UtoStreamer het volgende:
Ik zal wel moeten. Ik heb een bureau van glasquote:Op woensdag 21 november 2018 17:33 schreef UtoStreamer het volgende:
Ik gebruik niet eens een muis.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:33 schreef UtoStreamer het volgende:
omdat ze sinds de uitvinding van de optische muis niet meer nodig zijnquote:Op woensdag 21 november 2018 17:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hoezo zouden die niet meer gebruikt worden?
Die lasermuizen werken ook niet op een gladde tafelquote:Op woensdag 21 november 2018 17:33 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Hoezo zouden die niet meer gebruikt worden?
Ik niet. Ik Cos op mijn smartphone.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:33 schreef UtoStreamer het volgende:
quote:Op woensdag 21 november 2018 17:34 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik niet. Ik Cos op mijn smartphone.
Ja dat is een dingetjequote:Op woensdag 21 november 2018 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten. Ik heb een bureau van glas
Daar kom je dan wel achter als je een glad bureau hebt.quote:Op woensdag 21 november 2018 17:34 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
omdat ze sinds de uitvinding van de optische muis niet meer nodig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |